انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با تاکید بر برگزاری دوره های مشترک مقاطع تحصیلات تکمیلی منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

به گزارش گروه استان های وبلاگ معمای ویژه، در قراردادی که به امضای صادقی رئیس دانشگاه کردستان و دکتر نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران رسید بر موضوع هایی چون استفاده مشترک از توان آموزشی و پژوهشی طرفین، پذیرش مشترک دانشجویان بین المللی، برگزاری تورهای کوتاه مدت برای دانشجویان بین الملل و تخصیص فضا، مواد و تجهیزات آزمایشگاهی در راستای انجام پروژه ها و انتها نامه ها تاکید شد.

پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در سال 1365 با عنوان مرکز تحقیقات و توسعه علوم و تکنولوژی پلیمر شروع به کار کرد و متعاقباً نام آن به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران تغییر یافت. این پژوهشگاه با هدف توسعه علوم و فناوری مواد پلیمری و پتروشیمیایی، تربیت نیروی انسانی متخصص و پژوهشگر، تقویت ارتباط با صنعت و دانشگاه، برطرف نیازهای کشور در این رشته فنی و مشارکت در فراوری جهانی علم تاسیس شده است. هم اکنون این پژوهشگاه تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با زیربنای 55000 مترمربع درزمینی به مساحت 17 هکتار در شهرک علم و فناوری پژوهش در کیلومتر 15 اتوبان تهران-کرج واقع است.

بعلاوه این پژوهشگاه افزون بر دارا بودن 11 کارگاه و 22 آزمایشگاه تخصصی، مرکز رشد فناوری پلیمر، مرکز نوآوری و تجاری سازی، مرکز کامپیوتر، مجهزترین و غنی ترین کتابخانه تخصصی پلیمر در ایران، قسمت های اداری و اقتصادی و بخش های خدمات پشتیبانی، از امکانات جانبی خانه های سازمانی برای اسکان اعضای هیات علمی، درمانگاه، خوابگاه دانشجویان، رستوران و آمفی تئاتر برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید