برترین هدفون های مناسب دویدن؛ 8 مدل حرفه ای با امکانات هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، دویدن، یکی از محبوب ترین ورزش های کاردیوی است که به وسیله بسیاری از افراد در سراسر دنیا انجام می گردد. اما دویدن فراتر از یک ورزش را می توان با گوش دادن به موسیقی تجربه کرد. با برترین هدفون های مناسب دویدن در حالی که سلامت روح و جسم خود را تقویت می کنید، می توانید به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهید. اگر شما هم اهل ورزش کردن هستید و در پی یک محصول حرفه ای برای گوش دادن به موسیقی در حین ورزش کردن می شد، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین هدفون های مناسب دویدن همراه شوید تا شما را با محصولات مجذوب نماینده و پیشرفته ای در این زمینه آشنا کنیم که تجربه ورزش کردن را به یک تجربه توام با لذت برای شما تبدیل می نمایند.

برترین هدفون های مناسب دویدن؛ 8 مدل حرفه ای با امکانات هیجان انگیز

هدفون بلوتوثی افترشوکز مدل OpenFit

اگر شما بودجه کافی برای خرید یکی از برترین هدفون های مناسب دویدن را در اختیار دارید، به عنوان اولین و برترین محصول به شما هدفون بلوتوثی افترشوکز مدل OpenFit را پیشنهاد می کنیم که تجربه خرید بسیار لذت بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت. این هدفون بی سیم به صورت روگوشی تعبیه شده و قلاب در نظر گرفته شده برای آن، به خوبی به دور گوش های شما می پیچد تا در هنگام ورزش کردن و دویدن مسئله ای از بابت لق زدن یا افتادن گوشی نداشته باشید. در واقع این محصول به صورتی طراحی شده که قسمت اصلی هر طرف آن دقیقاً در جلوی حلقه گوش شما قرار می گیرد، این در حالیست که سایر اجزای آن در پشت گردن و از آن جا پشت گوش شما قرار خواهد گرفت. بعلاوه طبق ادعای شرکت افترشوکز، این محصول حدود 20 درصد نسبت به سایر رقبایش در بازار وزن کمتری دارد و برای استفاده طولانی مدت کاربران کاملاً مناسب و ایده آل است.

از بحث طراحی این هدفون مناسب دویدن که بگذریم، باید اشاره کنیم که این هدفون از استاندارد ضد آب IPX54 پشتیبانی می نماید و این یعنی که این محصول در برابر پاشش قطرات آب و عرق کاملاً مقاوم است و هیچ مسئله ای برای کاربران در این زمینه ایجاد نمی نماید. بعلاوه قابلیت نویز کنسلینگ نیز در این محصول حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته که به شما امکان برقراری تماس های صوتی باکیفیت را نیز می دهد. این محصول افترشوکز از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می نماید و حدبیشتر بردی 10 متری دارد. بعلاوه شما می توانید به صورت همزمان دو دستگاه را به این هدفون متصل نمایید. این هدفون با یک بار شارژ تا 7 ساعت می تواند کاربران را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کند که این اندازه در حالت استندبای به حدود 10 روز می رسد. هدفون افترشوکز مدل OpenFit قابلیت شارژ سریع نیز دارد و یک دقیقه شارژ انرژی لازم برای فعالیت یک ساعته را به آن تزریق می نماید.

هدفون بی سیم جبرا مدل Elite 65e

جبرا محصولات حرفه ای و پریمیوم بسیار باکیفیتی در بازار دارد که از جمله برترین هدفون های مناسب دویدن آن می توان به مدل Elite 65e اشاره نمود که اتفاقاً امتیاز بسیار خوبی نیز در فروشگاه وبلاگ معمای ویژه از خریداران به دست آورده است. طراحی این هدفون به گونه ای است که به راحتی درون گوش کاربران قرار می گیرد و به لطف سری های سیلیکونی که دارند، از درون گوش تکان نمی خورند. بعلاوه باید به حلقه های تعبیه شده برای این محصول نیز اشاره کنیم که پشت گوش کاربران قرار می گیرند و امنیت بیشتری را در این زمینه ایجاد می نمایند. جبرا از درایور های 15 میلی متری برای فراوری صدا در این محصول خود استفاده نموده نموده که این کار را با کیفیت بسیار خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیس مناسب را به گوش کاربران می رسانند. این هدفون مناسب دویدن جبرا حدود 5.8 گرم وزن دارد و برای استفاده های طولانی مدت کاربران بسیار مناسب است.

این هدفون گواهی ضد آب IPX54 را نیز دارد؛ بنابراین در برابر رطوبت و عرق کاملاً مقاوم است و در روزهای بارانی نیز می توانید از آن بهره ببرید. این هدفون از قابلیت نویز کنسلینگ فعال نیز بهره می برد و قدرت این نویزگیر در حدی است که می تواند یک کافه ی شلوغ را مانند یک کتابخانه برایتان ساکت کند. این نویزگیر قوی به وسیله ی ادغام نویز کنسلینگ فعال با نویزگیر غیرفعال (ایرفون های بیضی شکل و راحت) تشکیل شده است و عملکرد کاملاً حرفه ای را به کاربران ارائه می دهد. جبرا برای اتصال این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده نموده که ضمن ایجاد اتصال پایدار تا برد حدبیشتر 10 متری، مصرف انرژی کمی دارد و بعلاوه می تواند به صورت همزمان به دو دستگاه نیز متصل گردد. از لحاظ شارژدهی نیز این هدفون بی سیم مناسب دویدن می تواند با نویز کنسلینگ فعال تا 8 ساعت به طور مداوم روشن بماند که این اندازه در صورت خاموش بودن این قابلیت به حدود 13 ساعت می رسد.

هدفون بلوتوثی افترشوکز مدل S803

برند افترشوکز مدل های مختلفی از برترین هدفون های مناسب دویدن را برای استفاده کاربران روانه بازار نموده که در این بخش به معرفی و آنالیز مدل S803 می پردازیم. این هدفون بی سیم نیز از طراحی روگوشی بهره می برد و قلاب در نظر گرفته شده برای آن نیز به خوبی به دور گوش کاربران می پیچد تا برای استفاده در حین ورزش نیز بسیار مناسب و کاربردی باشد. این محصول از نوع هدفون های دور گردنی نیز محسوب می گردد که وزن بسیار سبکی دارد و برای استفاده طولانی مدت هیچ مسئله ای برای کاربران ایجاد نمی نماید. یکی از شاخصترین ویژگی های این محصول پشتیبانی از گواهینامه IPX67 است و این یعنی که کاربران می توانند از این هدفون بی سیم بدون هیچ مسئله ای در ورزش های آبی نیز استفاده نمایند، البته باید بدانید که این محصول برای شنا کردن در نظر گرفته نشده است. این محصول کیفیت بسیار ساخت خوبی دارد و بدنه آن از جنس پلاستیک ABS+PC ضد خط و خش و مقاوم فراوری شده است.

افترشوکز برای این محصول خود دو میکروفون در نظر گرفته شده که از فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته پشتیبانی می نماید و می تواند صدای شما را در حین مکالمات تا حد بسیار زیادی به کاربر طرف مقابل انتقال دهد. بعلاوه شما می توانید با استفاده از میکروفون این هدفون بی سیم به دستیار صوتی نیز دسترسی داشته باشید و آن را فرا بخوانید. یک سری دکمه های مختلف با عملکرد متفاوت روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده که سهولت استفاده از آن را برای کاربران به همراه می آورد. افترشوکز برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.1 استفاده نموده که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد. درون هر یک از ایربادزها، یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که تا 8 ساعت شارژدهی ارائه می دهند. این هدفون بی سیم بعلاوه از قابلیت شارژ سریع بهره می برد و با حدود 10 دقیقه شارژ می توانید تا حدود یک ساعت و نیم از آن بهره ببرید.

راهنمای خرید هندزفری سیمی تسکو؛ 8 مدل برای بودجه های محدود

هدست بلوتوثی فیلیپس مدل TAA6606BK/00

اگرچه شاید بیشتر محصولات فیلپیس را در بخش لوازم خانگی دیده باشید، اما این برند محبوب محصولات باکیفیتی دیگری نیز دارد که از جمله برترین هدفون های مناسب دویدن آن نیز می توان به مدل TAA6606BK/00 اشاره نمود. در نگاه اول به این محصول، طراحی انعطاف پذیر و ارگونومیک این هدست بلوتوثی خود نمایی می نماید. وزن این محصول بسیار سبک است و خیلی ساده و راحت روی گردن شما قرار می گیرد. با این تفاسیر، کاربران هیچ مسئله ای در استفاده طولانی مدت از این محصول نخواهند داشت. جنس این محصول از ABS ، فلز و سیلیکون است که مقاومت خوبی در برابر ضربات و آسیب های احتمالی از خود نشان می دهد. بعلاوه باید به وزن بسیار سبک تنها 35 گرمی این هدفون دورگردنی اشاره کنیم که برای ورزش کردن و دویدن بسیار مناسب است. فیلیپس برای این محصول خود از درایورهای 15 میلی متری فوق العاده باکیفیت استفاده نموده که صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به کاربران ارائه می دهد.

آمپدانس این محصول 16 اهم و بازه فرکانس پاسخ گویی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز می رسد. روی بدنه این محصول خوش ساخت فیلیپس، سه دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور دیده می گردد که کاربران می توانند از آن ها بهره ببرند. میکروفون های هدست بلوتوثی فیلیپس مدل TAA6606BK/00، اگرچه از قابلیت نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی نمی نماید، اما کیفیت بسیار خوبی دارند و صدای شما را با وضوح بالایی به کاربر طرف مقابل منتقل می نمایند. این محصول دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP67 است و کاربران به راحتی می توانند از آن در زیر باران بهره ببرند. فیلیپس برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول به دستگاه های شما از بلوتوث 5.2 استفاده نموده که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد. با یک بار شارژ این محصول شما می توانید تا حدود 9 ساعت از آن بهره ببرید. بعلاوه این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می نماید و با 15 دقیقه شارژ می توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد.

هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

بدون شک، یکی از برترین هدفون های مناسب دویدن موجود در بازار از برند محبوب بیتس یعنی مدل Powerbeats Pro است که ویژگی های بسیار مجذوب نمایندهی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول که رضایت حدود 75 درصد از خریدارانش در وبلاگ معمای ویژه را به دست آورده، دارای طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسان است که به راحتی هم روی گوش و درون آن قرار می گیرد و می توان برای ساعات طولانی از آن بهره برد. دو درایور 15 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی عالی و هیجان انگیز را به گوش کاربران می رسانند. بیتس در این محصول پیشرفته از تکنولوژی H1 Chip استفاده نموده تا اتصال پایدار و سریعی را با دستگاه های شما داشته باشد.

وزن این محصول تنها 20 گرم است و این یعنی که شما می توانید برای ساعت های طولانی استفاده روی آن حساب باز کنید. خوشبختانه این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم بوده و با استفاده از تکنولوژی های مختلف، صدایی با کیفیت بالا و بدون نویز را به شما ارائه می دهد. هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro بعلاوه با همه سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS سازگار بوده و اتصال پایداری را با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 برای کاربران آن ها به وجود می آورد. سری های سیلیکونی استفاده شده برای این محصول، قابلیت تعویض دارند و شما می توانید از سری متناسب با اندازه گوش های خود بهره ببرید تا هدفون ها به طور ثابت درون گوش شما قرار بگیرند. از لحاظ شارژدهی نیز این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و شما می توانید تا حدبیشتر 9 ساعت به صورت مداوم از آن بهره ببرید. بعلاوه باید به قابلیت شارژ سریع آن نیز اشاره کنیم که با تنها 5 دقیقه شارژ می توانید تا 1.5 ساعت از آن بهره ببرید.

هدست بی سیم جی بی ال مدل KRR EUNDURANCE BT PIKE TREE 3

در بین برترین هدفون های مناسب دویدن در بازار، اگر در پی خرید یک هدفون باکیفیت با بودجه 10 میلیون تومان هستید، می توانید هدست جی بی ال مدل KRR EUNDURANCE BT PIKE TREE 3 را به عنوان یکی از گزینه های خرید مجذوب نماینده برای خود در نظر بگیرید. این محصول نیز همچون سایر هدفون های معرفی شده در این مقاله از طراحی دور گوشی بهره می برد که سری های سیلیکونی دارد و صدا را باکیفیت بسیار خوبی به گوش های شما انتقال می دهد. وقتی این هدفون را درون گوش های خود قرار می دهید، به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید کرد و سری های آن نیز از درون گوش شما در نخواهد آمد. وزن این هدفون حدود 20 گرم است و گوش کاربران را در استفاده طولانی مدت آزار نخواهد داد. این محصول با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی های هوشمند شما متصل می گردد و علاوه بر اینکه مصرف انرژی بسیار کمی دارد، اتصال پایداری را با آن ها ایجاد می نماید.

این محصول جی بی ال در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و کاربران می توانند بدون هیچ نگرانی از آن برای ورزش کردن در هوای بارانی نیز بهره ببرند. از لحاظ کیفیت، این هدفون مجهز به درایورهای 15 میلی متری است که صدایی شفاف و تفکیک شده را به گوش کاربران می رساند و بعلاوه با داشتن بیسی نرم، هیجان را به کاربران ارائه می دهد. این هدست بی سیم جی بی ال مجهز به تکنولوژی نویز کنسلینگ فعال است که با استفاده از یک میکروفون حساس به نویز و یک چیپ پردازش DSP دو هسته ای، نویزهای محیطی را به خوبی تشخیص داده و مسدود می نماید. بعلاوه با یک بار شارژ شما می توانید از آن تا حدود 10 ساعت به طور مداوم بهره ببرید. برای این محصول پیشرفته جی بی ال یک کیس شارژ نیز در نظر گرفته شده که شارژدهی آن را به حدود 40 ساعت می رساند. برای شارژ شدن این کیس نیز باید از کابل USB-C بهره ببرید.

هدست بی سیم مانستر مدل Open Ear HP

اگر در بین برترین هدفون های مناسب دویدن در وبلاگ معمای ویژه ، در پی یک محصول با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید، از انتخاب هدست بی سیم مانستر مدل Open Ear HP به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. اگر به طراحی این محصول دقت کنید، متوجه سری های مربعی شکل آن خواهید شد که خیلی ساده به دور گوش کاربران قرار می گیرند و صدایی باکیفیت را به گوش آن ها منتقل می نمایند. این محصول مجهز به سری های پلاستیکی است که درون گوش کاربران قرار نمی گیرد و صوت را به وسیله فناوری القای استخوانی منتقل می نماید. در مورد مزایای این هدفون می توان گفت بعد از ساعت ها استفاده از آن، هیچ احساس ناراحتی در گوش ایجاد نمی گردد. بعلاوه برای کار، دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری انتخاب ایده آلی به شمار می آید. این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت ABS فراوری شده که مقاومت فوق العاده خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد.

مدل Open Ear HP برای اتصال این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده نموده که ضمن ایجاد اتصال پایدار تا برد حدبیشتر 10 متری، مصرف انرژی بسیار کمی دارد و شارژدهی بهتری را به شما ارائه می دهد. درایورهای استفاده شده در این هندزفری بلوتوثی مانستر، قطری برابر با 10 میلی متر داشته و با حساسیت 40 دسی بل و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 20 تا 20000 هرتزی، تمام جزئیات را با وضوحی بالا پخش می نماید و صدایی تفکیک شده را به گوش کاربران می رساند. این محصول دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IPX5 است و کاربران برای استفاده از هدفون در محیط های مرطوب مسئله ای نخواهند داشت. این هدفون بعلاوه تأخیر صوتی بسیار کمی دارد و برای استفاده های گیمینگ نیز می توان روی آن حساب باز کرد. با یک بار شارژ این محصول شما می توانید تا حدبیشتر 8 ساعت از آن بهره ببرید و برای شارژ کردن آن نیز به حدود دو ساعت زمان نیاز دارید.

هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Sport X10 A3961

اگر قصد ندارید که هزینه زیادی برای خرید برترین هدفون های مناسب دویدن بپردازید، می توانید به سراغ برند محبوب و قابل اعتماد این روزهای بازار ایران یعنی انکر مدل Soundcore Sport X10 A3961 بروید که هم امتیاز بالایی در وبلاگ معمای ویژه دارد و هم حدود 91 درصد از خریدارانش در وبلاگ معمای ویژه ، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد نموده اند. این هدفون بی سیم به شکلی طراحی شده که حلقه های اطراف آن دور گوش های شما قرار می گیرند و بعلاوه سری های سیلیکونی آن نیز باید درون گوش قرار داد تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای ورزش کردن و دویدن بدون هیچ مسئله ای بهره ببرید. این هدفون وزن بسیار سبکی دارد؛ به طوری پس از مدتی استفاده آن را درون گوش خود احساس نمی کنید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می نماید که به لطف آن، ارتباط بین ایربادزها و دستگاه هوشمند شما پایدار و مقاوم خواهد بود.

یکی ویژگی های شاخص این محصول باکیفیت انکر، باید به پشتیبانی از گواهینامه IPX7 اشاره نمود که آن برای استفاده در محیط های مرطوب به گزینه مناسبی تبدیل می نماید. بعلاوه نباید فناوری Sweat Guard Soundcore این محصول که از ساختار یک زیردریایی الهام گرفته شده است را از قلم بیندازیم. انکر برای این محصول خود از 6 میکروفون مجهز به فناوری نویز کنسلینگ فعال استفاده نموده و فناوری BassUp آن نیز تا 2 برابر بیس قوی تر نسبت به سایر هدفون های ورزشی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در نهایت باید به عمر باتری 8 ساعته این محصول اشاره کنیم که با کیس شارژ، این اندازه به حدود 32 ساعت می رسد.

منبع: وبلاگ معمای ویژه

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین هدفون های مناسب دویدن؛ 8 مدل حرفه ای با امکانات هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هدفون های مناسب دویدن؛ 8 مدل حرفه ای با امکانات هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید