کدام دیدنی های کشور غنا جذابیت بیشتری برای بازدید دارند؟

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، غنا یکی از کشورهای واقع در آفریقا است این کشور دارای تمدن تاریخی بسیار زیادی است و از نظر باستانی جذابیت های زیادی دارد این قاره با قرار گرفتن در نزدیکی اقیانوس اطلس اهمیت جغرافیایی بیشتری پیدا نموده است و این روزها نیز به عنوان یکی از قطب های گردشگری در جهان شناخته می گردد. این کشور با وجود سواحل زیبای خود مورد توجه است و جذابیت های بسیار زیادی دارد در این کشور سواحل بسیار زیادی وجود دارد و از مهم ترین سواحل آن نیز می توان به سواحل عاج اشاره کرد این کشور از نواحی اطراف خود با منطقه ها مختلفی هم مرز است و جذابیت های زیادی است. این کشور دارای جنگل های بسیار وسیعی است و دارای چشم اندازهای زیبایی است در این کشور طبیعتی بسیار بکر و دوست داشتنی وجود دارد بعلاوه در این منطقه تنوع زیستی و جانوری بسیار زیادی وجود دارد که اهمیت این کشور را بیشتر نموده است. از سوی دیگر وجود چشم اندازهای کوهستانی در اینگونه از منطقه ها موجب شده است تا به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل گردد نواحی جلگه ای، مراتع سرسبز، منظره ها کوهستانی و … اهمیت گردشگری این منطقه را بیشتر نموده است این کشور در سال های اخیر به علت پیشرفت های مالی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در ادامه این بخش نیز می توانید با جاذبه های بیشتری از آن آشنا شوید.

کدام دیدنی های کشور غنا جذابیت بیشتری برای بازدید دارند؟

تماشای های مهم کشور غنا:

غنا دارای مراتعی بسیار سرسبز و زیبا است این منطقه دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است و مورد توجه گردشگران زیادی است سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از طبیعت و چشم اندازهای این منطقه به غنا سفر می نمایند و از جاذبه های طبیعی این منطقه تماشا می نمایند.

آرامگاه قوام نکرومه:

شاید در میان جاذبه های طبیعی غنا و طبیعت و مراتع سرسبز جنگلی آن کسی فکرش به آرامگاه ها و بناهای تاریخی که در این کشور هستند نرسد این آرامگاه یکی از بناهای مذهبی و تاریخی در این منطقه است این آرامگاه متعلق به قوام نکرومه است او در سال 1909 متولد شده است قوام رهبر کشور غنا است که در سال 1951 تا 1966 این کشور را در دست داشته است. استقلالی که در این کشور و در رهبریت این منطقه وجود دارد موجب شده است تا این کشور در سال های اخیر مورد توجه قرار بگیرد و پیشرفت های زیادی را در این منطقه داشته باشد.

قلعه ساحل کیپ:

اگر علاقه زیادی به جاذبه های گردشگری و چشم اندازهای طبیعی در این کشور دارید باید سری به سواحل زیبای این کشور و منطقه ها قلعه ای و تاریخی آن بزنید این قلعه ساحلی یکی از جذابیت های باستانی به شمار می آید که دارای چشم اندازهای ساحلی زیبایی می باشد. این قلعه یکی از مراکز تجاری و قدیمی در این سواحل بوده است و تجارت های زیادی در آن انجام شده است تجارت طلا و چوب نقش مهمی در اقتصاد در این منطقه داشته است بخش مهمی از کالاها در کشور غنا در این قلعه معامله می شده است این قلعه بازتماشامایندگان بسیار زیادی داشته است و از جذابیت های بسیار زیادی نیز برخوردار بوده است. در حال حاضر توپ و تانک های جنگی را در نزیکی این قلعه مشاهده می کنید که در این منطقه نگهداری می شده اند.

بوسوا:

یکی دیگر از تماشای های کشور غنا منطقه بوسوا است بوسوا در شمار جاذبه های گردشگری مهمی به شمار می آید که بسیار زیبا است این روستا یکی از منطقه ها تفریحی و توریستی در غنا است و یک منطقه ساحلی و ویژه ماهیگیری است این روستا پر از سکنه است و در سال های اخیر نیز یکی از قطب های گردشگری بوده است. در گذشته این روستا دارای درختان نخل متعدد بوده است و به علت شیوع بیماری بسیاری از این نخل ها از بین رفتند اما در حال حاضر این روستا یک منطقه ساحلی پر جاذبه است.

پارک ملی کاکوم:

غنا یکی از کشورهای مهم جهان است که از تنوع زیستی و جانوری بسیار بالایی برخوردار است در این کشور وجود جنگل های انبوه و منطقه ها زیست محیطی موجب شده است تا جذابیت های زیادی در این منطقه وجود داشته باشد این پارک ملی نیز یکی دیگر از منطقه ها زیبایی است که جذابیت های مختلفی دارد این پارک ملی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و دارای جاذبه های مختلفی است جنگل های بارانی، تنوع جانوری و پوشش های گیاهی موجب شده اند تا کشور غنا و این پارک جذابیت های زیادی داشته باشد. بعضی از گونه های جانوری که در این جنگل ها یافت می شوند از گونه های نادر جانوری هستند و اغلب آن ها در حال انقراض می باشند فیل های کوتوله، گربه ها و بوقلمون ها در شمار این حیوانات می باشند.

این پارک جذابیت های دیگری نیز دارد از دیگر جاذبه های این پارک ملی می توان به پل معلقی اشاره نمود که از میانه جنگل عبور می نماید این پل معلق 40 متر ارتفاع دارد و محلی برای عبور و مرور است در ساخت این پل از تخته چوب ها و سیم های آلومینیومی استفاده شده است. این پل نمای بسیار زیبایی به جنگل داه است و یکی از تفریحات هیجان انگیزی به شمار می آید که باید از آن تماشا کنید.

پارک ملی مول نیز یکی دیر از جاذبه هایی است که در کشور غنا واقع شده است و یکی از تماشای های این کشور است این پارک ملی دارای جاذبه های بسیار زیبایی است و پوشش های گیاهی بسار متنوع دارد که چشم اندازهای طبیعی ویژه ای را در خود جای داده اند. این پارک از مکان های تماشای غنا برای جهانگردان محسوب می گردد. گذری در کشور کلمبیا با وجود جذابیت های خود نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه گردشگران زیادی باشد.

منبع: دیجیاتور

به "کدام دیدنی های کشور غنا جذابیت بیشتری برای بازدید دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام دیدنی های کشور غنا جذابیت بیشتری برای بازدید دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید