گلکسی زد فولد 5؛ از گوشی تاشو و نو سامسونگ چه می دانیم؟

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، گوشی گلکسی زد فولد 5 که شرکت سامسونگ کمتر از یک ماه پیش از آن رونمایی کرد به علت قابلیت ها و البته قیمت بالایش مورد توجه قرار گرفته است.

گلکسی زد فولد 5؛ از گوشی تاشو و نو سامسونگ چه می دانیم؟

به گزارش یورونیوز، پیش فروش این محصول در حالی شروع شده که سامسونگ گوشی هوشمند و تاشوی گلکسی زد فولد 5 را همزمان یک گوشی، تبلت و رایانه کامل معرفی نموده است. قیمت محصول تازه سامسونگ که پیشرفته ترین گوشی با سیستم عامل اندروید خواهد بود تقریبا 1800 دلار آمریکا است.

این گوشی نسبت به مدل قبلی مشابه در میان گوشی های سامسونگ هم وزن کمتری دارد و هم از طراحی بهتری برخوردار است. وزن گلکسی زد فولد 5 (Galaxy Z Fold 5) تنها 13 گرم از آیفون 14 پرو مکس ساخت شرکت اپل بیشتر است.

سامسونگ مدعی است که طراحی تازه گلکسی زد فولد 5 طول عمر آن را تا 25 درصد افزایش داده است.

باتری گلکسی زد فولد 5 در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا 48 ساعت به شارژ مجدد احتیاج نخواهد داشت.

از سوی دیگر گلکسی زد فولد 5 در مجموع پنج دوربین دارد و از این نظر در مقایسه با نسخه قبلی آن تغییر چندانی ایجاد نشده است.

گوشی گلکسی زد فولد 5 برای امکانات بیشتر، طراحی بهتر و وزن کمتر خود مورد توجه قرار گرفته است. با این حال هزینه آن به علت استفاده از فناوری صفحه تاشو بالا است. استفاده نمایندگان از این گوشی بعلاوه باید به علت همین فناوری بیشتر از تلفن همراه خود مراقبت نمایند تا آسیب نبیند.

سامسونگ از نسل تازه گوشی های هوشمند تاشو رونمایی کرد

گلکسی زد فولد 5 را می توان سریع ترین و سازگارترین محصولی دانست که در سال 2023 در جیب جا می گردد. در عین حال باید توجه داشت که نازک تر شدن گوشی باعث شده است تا تایپ پیغام ها با استفاده از کیبورد دشوارتر گردد.

هرچند گلکسی زد فولد 5 به علت صفحه تاشو و قابلیت استفاده به عنوان تبلت، احتیاج کمتر به شارژ باتری و کارایی چند جانبه می تواند گزینه ای جدی برای بسیاری از مصرف نمایندگان باشد اما همزمان نمی توان قیمت بالا، ظرافت زیاد و هزینه زیاد تعمیر در صورت آسیب تماشا گوشی را از نظر دور داشت.

منبع: فرارو

به "گلکسی زد فولد 5؛ از گوشی تاشو و نو سامسونگ چه می دانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 5؛ از گوشی تاشو و نو سامسونگ چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید