آزمون 5 رشته کاردانی نظام نو آدینه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، آزمون مقطع کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1401 در 5 کد رشته با آزمون آدینه 4 شهریور برگزار می گردد.

آزمون 5 رشته کاردانی نظام نو آدینه برگزار می گردد

آزمون مقطع کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1401 آدینه 4 شهریور در 75 شهرستان برگزار می گردد و فرصت مجدد ثبت نام و انتخاب رشته برای 30 رشته بدون آزمون از سه شنبه اول شهریور شروع می گردد.

آزمون مقطع کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1400 برای 5 کدرشته امتحانی با آزمون شامل الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی در صبح روز آدینه 4 شهریور برگزار می گردد.

در 30 کد رشته شامل الکترونیک، ساخت و فراوری، صنایع فلزی، تاسیسات مکانیکی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران، معماری، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری، تربیت کودک و مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، گرافیک، نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، صنایع غذایی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، معماری داخلی، صنایع دستی و انرژی تتازهپذیر خورشیدی آزمون برگزار نخواهد شد.

پذیرش دانشجو در این رشته ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام می گردد.

برای متقاضیانی که در این رشته های تحصیلی ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد و نیازی به مراجعه متقاضیان به سایت سازمان سنجش جهت پرینت کارت نیست.

متقاضیان گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خود از تاریخ اول تا چهارم شهریور 1401 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) برای مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که در زمان مقرر 14 تا تیر 1401 پیروز به ثبت نام نشده اند، در صورت تمایل می توانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون از تاریخ اول تا چهارم شهریور 1401 اقدام نمایند.

برگ راهنما برای متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان 5 رشته با آزمون از روز سه شنبه اول شهریور برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی برای پرینت کارت اقدام نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و بعلاوه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان، بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای معین حوزه امتحانی) که در تقاضانامه ثبت نام، معین نموده اند در سایت سازمان سنجش درج شده است.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 به ترتیب شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، کدرایانه ای دیپلم، کد و عنوان رشته تحصیلی، استان محل اخذدیپلم، معدل کل دیپلم، تاریخ اخذ مدرک دیپلم ، علاقه مند به گزینش در رشته های غیرانتفاعی و کدرشته محل های انتخابی براساس اولویت علاقه مندی کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح آن تا 4 شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در بندهای 3، 7، 9 و 13 (جنس، دین، معلولیت و زبان خارجی امتحانی) مشاهده کردند؛ لازم است در روز پنجشنبه 3 شهریور صبح از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است حداکثر تا 4 شهریور به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج برای اصلاح سهمیه اقدام نمایند تا در صورت تأیید به وسیله ارگان مربوطه سهمیه برای آنان اعمال گردد.

در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام خود متقاضی، در نظر گرفته شده و به تقاضاهای مربوط به تغییر رشته امتحانی و حوزه امتحانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

چنانچه کارت شرکت در آزمون هر یک از متقاضیان فاقد عکس بود و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقدمهر بودن عکس، اشتباه عکس، واضح نبودن عکس و ... است لازم است در روز پنجشنبه 3 شهریور صبح از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با به همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل رفع گردد.

متقاضیان علاقه مند به گزینش در رشته های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باید در زمان پرینت کارت آزمون، پس از اطمینان از پذیرش این موسسات در رشته امتحانی خود مبلغ 200 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت و معینات کارت اعتباری را در محل مربوط درج نموده و نسبت به ثبت کدرشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، جزوه، کتاب، ماشین حساب ، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و بعلاوه وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند(حتی بصورت خاموش) درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری موجب محرومیت از گزینش در آزمون می گردد.

مخدوش و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

بعضی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کدرشته محل های تازه و یا اصلاحاتی را پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به سازمان اعلام نموده که متقاضیان رشته های باآزمون یا با سوابق تحصیلی می توانند اطلاعیه سازمان سنجش که در یکشنبه 30 مرداد منتشر می گردد را مطالعه و در صورت تمایل رشته محل های انتخابی خود را ویرایش نمایند.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی در زمان آزمون در سایت سازمان سنجش درج شده است.

وبلاگ معمای ویژه علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آزمون 5 رشته کاردانی نظام نو آدینه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون 5 رشته کاردانی نظام نو آدینه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید