اتفاق غیرمنتظره برای گلر استقلال در فرودگاه؛ جلوگیری از خروج قبل از پرواز

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، گلر فصل قبل آبی ها برای سفر به هانگژو همراه شاگردان عنایتی چهارشنبه شب به فرودگاه امام رفت، اما در لحظه پرواز او نتوانست از ایران خارج گردد.

اتفاق غیرمنتظره برای گلر استقلال در فرودگاه؛ جلوگیری از خروج قبل از پرواز

به گزارش وبلاگ معمای ویژه گلر پیشین استقلال که هنوز تیم تازه خود را معرفی نکرده یکی از بازیکنانی است که با نظر رضا عنایتی قرار بود راهی هانگژو گردد.

با توجه حضور سیدحسین حسینی به عنوان بازیکن بزرگسال در فهرست امیدها برای هانگژو، رضا عنایتی برای یاری به استقلال به محمدرضا خالدآبادی استراحت داد و به جای او علیرضا رضایی در فهرست تیم ایران نهاده شد.

رضایی برای سفر به هانگژو همراه شاگردان عنایتی چهارشنبه شب به فرودگاه امام رفت، اما در لحظه پرواز او نتوانست از ایران خارج گردد.

با توجه به تایید نشدن مجوز خروج از کشور رضایی به علت مسائل نظام وظیفه ای مجبور شد از فرودگاه به منزل برگردد و نتوانست همراه امیدها به چین برود.

قرار است این دروازه بان با توجه به تعطیلی پیش رو روز یکشنبه با حضور در سازمان نظام وظیفه برای حل مشکل خروجی خود اقدام کند و در صورت تحقق این امر او راهی هانگژو خواهد شد تا بتواند شاگردان عنایتی را در بازی با عربستان همراهی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتفاق غیرمنتظره برای گلر استقلال در فرودگاه؛ جلوگیری از خروج قبل از پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق غیرمنتظره برای گلر استقلال در فرودگاه؛ جلوگیری از خروج قبل از پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید