انصراف حدود شش هزار نفر از عمره و بازگشت وجه پرداختی آنها

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، انصراف حدود شش هزار نفر از عمره و بازگشت وجه پرداختی آنها صورت گرفت.

انصراف حدود شش هزار نفر از عمره و بازگشت وجه پرداختی آنها

روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت حدود 40 هزار نفر برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود برای اعزام به عمره مفرده اقدام نموده بودند که با توجه به طولانی شدن شروع اعزام و اعلام این سازمان مبنی بر امکان انصراف، تا به امروز 5 هزار و 950 نفر نسبت به انصراف اقدام نموده اند.

این سازمان بعلاوه تأکید کرد: اولویت ثبت نام و سند عمره انصراف دهندگان محفوظ می ماند و در صورت شروع سفرها امکان ثبت نام دوباره براساس اولویت های تشرف وجود خواهد داشت.

سازمان حج و زیارت یادآور شده است هنوز مجوز پرواز از فرودگاه های ایران به عربستان صادر نشده است، بنابراین ثبت نام نمایندگان با مراجعه به دفاتر زیارتی که در آن ثبت نام نموده اند می توانند نسبت به انصراف و پایداری سند عمره خود اقدام نمایند.

اعزام زائران ایرانی به عمره قرار بود پس از حدود هشت سال توقف از 13 دی 1402 ازسرگرفته گردد که با اعلام سازمان هواپیمایی مبنی بر صادر نشدن مجوز پروازها، عملیات اعزام عمره تعلیق شد. سازمان های حج و زیارت و هواپیمایی هنوز زمانی را برای اعزام عمره گزاران مشخص ننموده اند.

منبع: همگردی

به "انصراف حدود شش هزار نفر از عمره و بازگشت وجه پرداختی آنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف حدود شش هزار نفر از عمره و بازگشت وجه پرداختی آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید