هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک (Lebua at State Tower بانکوک)، اقامتگاهی لاکچری و معروف با فضا و امکاناتی منحصربفرد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک یکی از هتل های لاکچری و با سابقه شهر بانکوک است که از سال های افتتاح آن تا به الان در زمره منتخب برترین هتل های دنیا بوده و در مجموع 27 جایزه در طول سال های 2006 تا 2021 کسب نموده است. عنوان یکی از برترین هتل های تایلند، هتل های آسیا و دنیا و بعلاوه برترین هتل بیزینس و لاکچری ترین هتل دنیا در بین این جوایز دیده می شوند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما بانکوک دارید و می خواهید تجربه اقامت در لاکچری ترین هتل آن را داشته باشید، هتل لبوا ات استیت تاور را رزرو کنید و از جاهای دیدنی مانند موزه ملی بانکوک بازدید کنید.

هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک (Lebua at State Tower بانکوک)، اقامتگاهی لاکچری و معروف با فضا و امکاناتی منحصربفرد

امکانات و خدمات عمومی هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک

آنچه هتل لبوا ات استیت تاور را لاکچری ساخته، فضای لوکس و مجلل آن، اتاق های بسیار بزرگ آن و بعلاوه اهمیت فراوان به جزئیات اقامت مهمانان در طول سفر است. این برج 68 طبقه هر آنچه برای اقامتی راحت و آسوده احتیاج داشته باشید، در اختیارتان قرار می دهد و مانند یک سلبریتی با شما رفتار می نماید. هتل دارای چندین رستوران، استخر، باشگاه، تراس، سالن ضیافت و بعلاوه مرکز بیزینسی بزرگ و مجهز است. مهمانان هتل Lebua at State Tower بانکوک می توانند به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده نمایند و از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل بهره مند شوند. این هتل برای گشت و گذار در شهر خدمات سرویس شاتل ارائه می دهد و امکان اقامتی راحت را برای افراد توان جو فراهم نموده است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک دارای 179 سوئیت بزرگ و مجلل است که با امکانات لوکسی دکور شده اند و هر یک دارای اتاق خواب و اتاق نشیمن جدا هستند. از بالکن های این سوئیت ها چشم اندازهای نفس گیر و زیبایی از شهر و رودخانه پیداست. این سوئیت ها تک خوابه، 2 خوابه و 3 خوابه هستند و در آن ها امکاناتی نظیر صندوق امانت، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، اتو، بشقاب میوه، چای ساز، قهوه ساز، کمد و مبلمان قرار داده شده است. کف اتاق های هتل Lebua at State Tower بانکوک فرش شده و پنجره های کف تا سقف اتاق ها فضای دلبازی به آن ها داده است. بیش تر اتاق های هتل در طبقات 50 به بالای برج لبوا ات استیت قرار دارند و به طبع چشم انداز های زیبایی از آن بالا پیداست.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

استخر روباز هتل برترین جایی است که بعد از کلی دوندگی در شهر شلوغ بانکوک می توانید در فضای دنج آن تجدید انرژی کنید و در کنار استخر نوشیدنی محبوب خود را از منو کافه موزو انتخاب نموده و بنوشید. این استخر از ساعت 6 تا 10 شب باز است. باشگاه هتل نیز مشرف به همین استخر است و با امکانات به روزی مجهز شده است. بعد از تمرین هم می توانید کمی در اتاق بخار یا سونای هتل ریلکس کنید. با مراجعه به مرکز اسپای هتل هم می توانید دغدغه ها و استرس های خود را برای یک ساعت کنار بگذارید و از خدمات ماساژ و تراپی های گوناگون بهره مند شوید. مرکز بیزینس هتل Lebua at State Tower بانکوک در طبقه 51 برج واقع شده است و فضای شیکی برای برگزاری جلسه و قرارهای کاری است.

رستوران هتل

با اقامت در هتل لبوا ات استیت تاور می توانید برترین صبحانه های بانکوک را در کافه Mozu آن میل کنید. هتل Lebua at State Tower بانکوک دارای 11 کافه و رستوران است و هر نوع غذایی متناسب با هر نوع ذائقه ای در این رستوران ها پیدا می شوند؛ از غذاهای چینی، هندی و فرانسوی گرفته تا غذاهای گیاهی و غذاهای بدون گلوتن. رستوران Sirocco هتل که در منوی خود غذاهای مدیترانه ای دارد و در طبقه 64 برج واقع شده است، به عنوان یکی از برترین رستوران هایی انتخاب شده که می توان در آن زیر ستاره ها غذای خود را میل کرد. رستوران Mezzaluna هم در وعده های شام پذیرای مهمانان است و فضای بسیار شیکی دارد.

فاصله هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک لومپینی: 3.1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید ام بی کی: 3.7 کیلومتر

فاصله تا موزه مادام توسو: 5.1 کیلومتر

فاصله تا خانه جیم تامپسون: 5.8 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: 6 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک (Lebua at State Tower بانکوک)، اقامتگاهی لاکچری و معروف با فضا و امکاناتی منحصربفرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک (Lebua at State Tower بانکوک)، اقامتگاهی لاکچری و معروف با فضا و امکاناتی منحصربفرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید