برقراری پرواز مستقیم تهران ، داکا

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، در ملاقات رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با وزرای گردشگری کشورهای بنگلادش و بوتان با برقراری پرواز مستقیم به این کشور ها موافقت به عمل آمد.

برقراری پرواز مستقیم تهران ، داکا

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی کشور در حاشیه اجلاس وزرای توریستی مجمع گفت وگوی همکاری آسیا در تبریز، با وزرای توریستی کشورهای بنگلادش و بوتان ملاقات کرد.

مسعود سلطانی فر در ملاقات با وزیر توریستی بنگلادش، هزینه خدمات درمانی در ایران را یک سوم تا یک پنجم کشورهای اروپایی دانست و گفت:

سال گذشته حدود 300 هزار توریست خارجی برای استفاده از خدمات درمانی و سلامت وارد کشور شدند و پیش بینی می کنیم این تعداد توریست در امسال به 500 هزار نفر برسد.

معاون رئیس جمهوری بعلاوه از کوشش های ایران برای توسعه توریستی سخن گفت و یادآور شد که صدور ویزای سه ماهه برای اتباع 190 کشور دنیا به محض ورود به کشور از مهم ترین اقدامات دولت یازدهم برای رونق و توسعه توریستی است. به این ترتیب اتباع این کشورها بدون اینکه ویزا بگیرند، می توانند به ایران سفر نمایند و در فرودگاه ها برای آن ها ویزا صادر می گردد.

وزیر توریستی بنگلادش نیز در این ملاقات با بیان اینکه نام کشورش در فهرست 190 کشور برای صدور ویزای سه ماهه ایران نیست، خواهان اضافه شدن نام کشورش در این فهرست شد.

راشد خان منون بعلاوه از سلطانی فر خواست پروازهای مستقیم تهران-داکا برقرار گردد.

راشد خان منون وزیر توریستی بنگلادش ابتکار عمل ایران در برگزاری اجلاس وزرای توریستی مجمع گفت وگوی همکاری آسیا را موجب ارتقای صنعت توریستی این قاره در آینده نزدیک دانست و توضیح داد:

تبریز برای سال 2018 به عنوان مرکز توریستی دنیا اسلام انتخاب شده و می توان با معرفی داکا به عنوان مرکز توریستی دنیا اسلام برای سال 2017، همکاری های تنگاتنگی در این ارتباط بین دو کشور برقرار کرد.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد

به "برقراری پرواز مستقیم تهران ، داکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز مستقیم تهران ، داکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید