از تجریش گردی تا برترین رستوران نیاوران

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، انتخاب منطقه تجریش برای گشت وگذار در تهران، پیشنهاد مناسبی است بعد از پیاده روی در باغ فردوس، چرخیدن در بازار تجریش و زیارت امامزاده صالح، نوبت به صرف یک وعده غذایی مفصل می رسد. برای رسیدن به برترین رستوران منطقه تجریش کافیست که تنها 4 دقیقه با ماشین و یا با کمتر از 10 دقیقا پیاده روی به سمت خیابان نیاوران بروید.

از تجریش گردی تا برترین رستوران نیاوران

یک برنامه خاطره انگیز از گردش در تجریش تا صرف یک وعده غذای عالی در رستوران ارکیده

انتخاب منطقه تجریش برای گشت وگذار در تهران، پیشنهاد مناسبی است. تجریش معمولا در طول روزهای کاری، خیلی شلوغ است؛ اما در روزهای تعطیل شرایط عالی برای تفریح و تفریح دارد. منطقه ها دیدنی زیاد در کنار رستوران های فوق العاده، تجریش را به منطقه ای مجذوب کننده برای تفریح در شمال تهران تبدیل نموده است. در ادامه برنامه پیشنهادی یک روز مفرح در این منطقه را از نظر می گذرانیم. تا سرانجام با ما همراه باشید.

شروع پرانرژی با پیاده روی در باغ فردوس

قدم زدن در محیطی سرسبز و تاریخی، برترین شروعی است که می توان برای یک روز هیجان انگیز در نظر گرفت. پیشنهاد ما به شما باغ فردوس در فاصله کمتر از 5 دقیقه با میدان تجریش است. ساختمان های تاریخی یادآور معماری حیرت انگیز ایرانی در کنار درختان کهنسال و سرسبز فضای مجذوب کنندهی را برای باغ فردوس رقم زده است. آب نماهایی که در مسیر پیاده روی باغ فردوس وجود دارند نیز همه چیز را برای یک شروع عالی فراهم می نماید. با قدم زدن در باغ فردوس می توانید کمی اکسیژن خالص تنفس کنید و لذت ببرید.

گشت وگذار در بازار تاریخی تجریش

نوبتی هم که باشد، نوبت بازار تجریش است. یک ویژگی منحصربه فرد، بازار تجریش را از بسیاری دیگر از بازارها در ایران متمایز می نماید. خوراکی ها و میوه هایی که شاید پیدا کردن آن ها در هر وقت از سال در سطح شهر سخت باشد را به راحتی می توانید در بازار تاریخی تجریش بیابید. از طرفی دیگر، بدون تردید فضای خاطره انگیز بازار تجریش را نیز نمی توانید در هیچ یک از مال های بزرگ تهران تجربه کنید.

صرف یک وعده غذایی خاص در رستوران ارکیده

بعد از پیاده روی در باغ فردوس، چرخیدن در بازار تجریش و زیارت امامزاده صالح، نوبت به صرف یک وعده غذایی مفصل می رسد. برای رسیدن به برترین رستوران منطقه تجریش کافیست که تنها 4 دقیقه با ماشین و یا کمتر از 10 دقیقا پیاده روی به سمت خیابان نیاوران بروید. رستوران ارکیده نیاوران، آماده پذیرایی از شماست.

بی شک منوی رستوران ارکیده نیاوران همان چیزی است که آن را به برترین رستوران منطقه تجریش تبدیل نموده، منوی هیجان انگیز غذاهای خوشمزه ایرانی آن است. انواع و اقسام کباب ها و خوراک های ناب ایرانی به دست آشپزهای توانمند ارکیده آماده می شوند. پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان از کنار شیشلیک مخصوص ارکیده به سادگی عبور نکنید.

اگر به همراه خانواده و دوستان خود به رستوران ارکیده می روید و تصمیم گیری برای انتخاب یک غذا از بین گزینه های مجذوب کننده منو برایتان کار سختی است، نگران نباشید. سینی های اختصاصی ارکیده پیش روی شما قرار دارند. هر یک از این سینی ها از کنار هم قرار گرفتن چند آیتم منو ارکیده آماده می شوند. بنابراین با انتخاب سینی های مخصوص می توانید با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید.

کافه ارکیده، فراتر از یک کافه معمولی

در ارکیده نیاوران حتما به سراغ آیتم های مجذوب کننده کافه آن بروید. انواع نوشیدنی های سرد و گرم در کافه ارکیده نیاوران قابل سفارش هستند. برای بچه ها نیز آیتم های مجذوب کنندهی مانند بستنی و شیک با دیزاین خاص تدارک دیده است. هر چند که حتمام بزرگسالان نیز از انتخاب آن ها پشیمان نخواهند شد!

اگر علاقه مند به غذاهای فرنگی هستید، کافه ارکیده همه چیز را آماده نموده است. انواع سالادهای خوشمزه در کنار استیک، پاستا و سایر غذاهای مجذوب کننده فرنگی با برترین و تازه ترین مواد اولیه در منوی کافه ارکیده نیاوران پیش روی شما قرار دارند.

سورپرایز به سبک ارکیده نیاوران

اگر برنامه گشت وگذار خود در منطقه تجریش را در یک روز خاص مانند سالگرد ازدواج یا تولد عزیزان تان تدارک دیده اید، رستوران ارکیده نیاوران همه چیز را برای ساختن خاطره ای ناب از این روز آماده نموده است. کافیست که از قبل با رستوران تماس بگیرید و یک میز رزرو کنید. پس از آن می توانید با خاطری آسوده همه چیز را به کارکنان آموزش دیده و حرفه ای ارکیده نیاوران بسپارید تا لذت این روز برای شما دو چندان گردد.

رستوران کافه ارکیده نیاوران کجاست؟

نشانی دقیق شعبه رستوران ارکیده در نیاوران، خیابان باهنر، بعد از چهارراه مژده، پلاک 410 است.

بعلاوه شما عزیزان برای رزرو رستوران ارکیده می توانید با شماره 22700530 تماس بگیرید.

منبع: همگردی

به "از تجریش گردی تا برترین رستوران نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تجریش گردی تا برترین رستوران نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید