افزایش فراوری واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور

به گزارش وبلاگ معمای ویژه به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسعود سخنگو، کارشناس ارشد تغذیه طیور و مدیر حوزه طیور در یک شرکت دانش بنیان، گفت: این شرکت دانش بنیان به عنوان نخستین شرکت فراوریکننده صنعتی میکروارگانیسم های کاربردی در صنایع غذایی و مکمل های پروبیوتیک در سال 1383 تأسیس شد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته فراوری، راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی، کنترل کیفیت مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی و سرمایه گذاری بزرگ در راستای افزایش حجم فراوری صنعتی، به بومی سازی فراوری این محصولات نوین اقدام نموده است.

افزایش فراوری واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور

وی توضیح داد: فراوریات این شرکت تحت پنج شاخه اصلی مکمل های پروبیوتیک انسانی، مکمل های پروبیوتیک دامی (در حوزه های دام، طیور و آبزیان، پروبیوتیک جهت مصرف اسب و پروبیوتیک زنبور عسل)، پروبیوتیک غذایی، استارترها و پروبیوتیک های لبنی و محصولات آرایشی و بهداشتی ارایه شده اند.

سخنگو اضافه نمود: با اقداماتی که در راستای معرفی و ترویج این مکمل های زیستی انجام شده در حال حاضر مکمل های پروبیوتیک فراوری شده در این شرکت در داروخانه های دامپزشکی استان های مختلف توزیع می گردد.

مدیر حوزه طیور یک شرکت دانش بنیان بعلاوه گفت: انتظار داریم با معرفی و ترویج هر چه بیشتر اهمیت استفاده از مکمل های دامی پروبیوتیک، فعالان حوزه پرورش طیور در سراسر کشور بتوانند از مزایای این معیشت در جهت افزایش فراوریات خود و رونق اشتغال در این حوزه بهره مند شوند.

سخنگو اضافه نمود: صرف نظر از یاریی که از این طریق به دامپروران می گردد با افزایش تقاضا به واحدهای دانش بنیان تحقیقاتی فراوریی فعال در این عرصه هم یاری بزرگی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش فراوری واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فراوری واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید