الامارات الیوم: انتخابی جام جهانی در آسیا به تاخیر افتاد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، روزنامه امارتی تاکید نمود که انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 هم به خاطر ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

الامارات الیوم: انتخابی جام جهانی در آسیا به تاخیر افتاد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه و به نقل از الامارات الیوم،شیوع ویروس کرونا در آسیا برگزاری برنامه ها و رقابت ها را دستخوش تغییر قرار داده است. قرار است که امروز در امارات جلسه ای با حضور فدراسیون های غرب آسیا و نمایندگان لیگ ها و نماینده ها از فیفا برگزار گردد تا درباره زمان نهایی تعویق انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تصمیم گرفته گردد.

پیش بینی می گردد که تصمیم به تعویق این بازی های گرفته گردد. قرار بود که این رقابت ها در ماه مارس برگزار گردد اما به احتمال خیلی زیاد در اکتوبر برگزار خواهند شد.

روزنامه امارات الیوم به نقل از فاکس اسپورت فیلیپین و روزنامه جاکارتا پست اندونزی نوشت که ملاقاتهای برگشت انتخابی جام جهانی 2022 که قرار بود در 26 و 31 ماه جاری برگزار شوند به تعویق افتاده اند و در ماه اکتوبر برگزار می شوند.

روز گذشته هم فدراسیون فوتبال بحرین که حریف ایران در انتخابی جام جهانی نوشت که فیفا رسما در نامه ای از تغییر زمان بازی های این تیم در انتخابی جام جهانی و ملاقات برابر ایران اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الامارات الیوم: انتخابی جام جهانی در آسیا به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الامارات الیوم: انتخابی جام جهانی در آسیا به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید