اخبار و رویدادها

تصاویر جدیدترین گوشی مالی لو رفت؛ دوربین دوگانه، لبه تخت و رنگ مشکی، عکس

تصاویر فاش شده تازه از پیکسل 9 نشان می دهند گوشی تازه گوگل برخلاف پیش بینی ها به دو دوربین مجهز است.

8 فروردین 1403

نقاشی با شابلون روی دیوار پذیرایی

نقاشی با شابلون یکی از روش های محبوب و سریع برای تزئین دیوارهای پذیرایی است. از طریق شابلون ها، می توانید طرح های متنوعی را به راحتی بر روی دیوارها اعمال کنید. در این مقاله، به روش نقاشی با شابلون و مزایای آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

6 فروردین 1403

شکایت های سفر را کجا ببریم؟

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سامانه تلفنی 09629 را برای ارائه اطلاعات درباره خدمات سفر و دریافت شکایت ها گفت.

1 فروردین 1403

سلاح عجیب ارتش بریتانیا، عکس

تانک عجیب و غریب مانتیس یکی از بزرگترین شکست های بریتانیا در زمینه ساخت جنگ افزارها در جنگ جهانی دوم به شمار می رود. در ادامه با این تانک بیشتر آشنا خواهیم شد.

28 اسفند 1402

چند راهکار برای باغ های بدون برق

برق، نقشی حیاتی در کشاورزی و باغبانی مدرن ایفا می کند و مراحل کاشت و برداشت محصولات را متحول کرده است. از تامین انرژی سیستم های آبیاری و گلخانه ای تا تکنیک های کشاورزی دقیق و پردازش پس از برداشت، برق به یک عنصر حیاتی برای کشاورزان و باغداران تبدیل شده...

28 اسفند 1402

دریافت یک پیغام لیزری از 16 میلیون کیلومتری در فضا

ناسا به تازگی به فناوری خاصی دست پیدا نموده است که می تواند پیغام ها را به وسیله لیزر به فاصله تقریباً 16 میلیون کیلومتری یا 10 میلیون مایلی ارسال کند. این فاصله چیزی حدود 40 برابر فاصله زمین و ماه است و اولین بار است که ارتباطات نوری در چنین فاصله ای ممکن...

26 اسفند 1402

درمان سرطان با سوزنی 500 برابر نازک تر از موی انسان

سوزنی 500 برابر نازک تر از موی انسان می تواند راه را برای توسعه روش های تازه درمان سرطان هموار کند.

24 اسفند 1402

عضو تازه ارتش آمریکا: قاطر رباتیک!

نیروی زمینی و تفنگداران ویژه دریایی ایالات متحده هر دو در پی یک وسیله نقلیه کاملاً تازه با یک الهام قدیمی هستند: قاطر.

21 اسفند 1402

جشنواره ملی عودنوازی قشم برگزار گشت

نخستین جشنواره ملی عودنوازی قشم شامگاه گذشته (18 اسفندماه) به ایستگاه آخر خود رسید و در حاشیه آن مدیرعامل منطقه آزاد قشم از امیدواری خود برای تداوم برگزاری جشنواره گفت.

20 اسفند 1402

رژه خداحافظی جنگنده های مشهور فانتوم

آخرین رژه الفنت ووک(Elephant Walk) جنگنده های افسانه ای F-4E فانتوم نیروی هوایی کره جنوبی که خردادماه بازنشسته خواهند شد، برگزار شد.

19 اسفند 1402

راهنمای سفر هوایی برای بیماران قلبی؛ نکات مهم برای داشتن سفر ایمن و لذت بخش

نگرانی در مورد خطرات سفر هوایی برای بیماران قلبی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی با آن روبرو می شوند. از عوامل زمینه ای که ممکن است به شرایط اضطراری در حین پرواز منجر شوند می توان به بیماری عروق کرونر قلب (عروقی که خون و...

17 اسفند 1402

سایدلود برنامه های آیفون برای کاربران ایرانی فعال شده؟

طلسم طولانی مدت اپل خاتمه شب گذشته با انتشار iOS 17.4 شکسته شد. اپل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که کاربران در اتحادیه اروپا می توانند به بارگیری جانبی اپلیکیشن ها (سایدلود) دسترسی پیدا کنند.

16 اسفند 1402

آیین افتتاح نمایشگاه هندوستان در گلستان در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، آیین افتتاح نمایشگاه هندوستان در گلستان در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار گردید.

14 اسفند 1402

سال 2025 می تواند برترین سال فروش برای بازی های ویدیویی باشد

به نظر می رسد سال 2025 میلادی یکی از بزرگ ترین سال ها برای بازی های ویدئویی خواهد بود.

11 اسفند 1402

سفر به دنج ترین و ناشناخته ترین جاذبه های مازندران

وقتی در گوشه ای از دریاچه به دیواره بتونی عظیمی می رسیم که آب با شدت تمام از لا به لای حفره هایش به سمت پایین سرازیر می شود، ابهت و اقتدار بخشی از طبیعت سلیمان تنگه آشکار می شود.

10 اسفند 1402

دانشمندان در پرهای پرندگان یک الگوی باستانی پنهان کشف کردند!

با سبک های پروازی بسیار زیادی که می توانیم در پرندگان مدرن پیدا کنیم، همه آنها تعداد پرهای اولیه یکسانی دارند.

7 اسفند 1402

چرا کینگ پین بهترین شرور حال حاضر دنیای سینمایی مارول است؟

سریال اکو را می توان یکی از اولین پروژه های مارول دانست که تحت عنوان تازه اسپاتلایت مارول منتشر شده است. این دسته بندی به پروژه هایی اشاره دارد که داستان آن ها از کمیک های مارول الهام می گیرد، اما در خط داستانی جداگانه ای از سایر فیلم ها و سریال های مارول...

3 اسفند 1402

9 کاور برتر گلکسی S24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرمی

گلکسی S24، کوچک ترین عضو سری گوشی های پرچم دار گلکسی S24 سامسونگ است و با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد. به همین علت توصیه می گردد که کاربران از آن به درستی محافظت نمایند و در این زمینه استفاده از یک کاور محافظ باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. اگر...

3 اسفند 1402

برنامه جهانی ناسا برای دفاع از زمین، تا نابودی یک برخورد فاصله است

سازمان فضایی آمریکا، ناسا، می گوید اگر بدانیم اصابت احتمالی سیارک ها به زمین چه زمانی اتفاق خواهد افتاد احتمالا کار پیشگیرانه ای انجام خواهیم داد.

1 اسفند 1402

نگاه به زمین این بار از سمت خورشید

نزدیک خورشید چه می گذرد؟ برای کمک به کشف این موضوع، ناسا کاوشگر خورشیدی پارکر (PSP) را برای بررسی منطقه ها نزدیک تر به ستاره پرتاب کرد.

1 اسفند 1402
تعداد: (966)