اخبار سیاسی

آیین افتتاح نمایشگاه هندوستان در گلستان در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، آیین افتتاح نمایشگاه هندوستان در گلستان در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار گردید.

14 اسفند 1402

چرا کینگ پین بهترین شرور حال حاضر دنیای سینمایی مارول است؟

سریال اکو را می توان یکی از اولین پروژه های مارول دانست که تحت عنوان تازه اسپاتلایت مارول منتشر شده است. این دسته بندی به پروژه هایی اشاره دارد که داستان آن ها از کمیک های مارول الهام می گیرد، اما در خط داستانی جداگانه ای از سایر فیلم ها و سریال های مارول...

3 اسفند 1402

پیکان نیوفیس در راه بازار خودرو، جزئیات

حدود 40 سال پیش مردم ایران شاهد پیشنهادی برای خودروی پیکان بودند تا این اتومبیل محبوب زرهی شود، پیشنهادی که البته به مرحله اجرا نرسید و در همان نقطه متوقف شد.

29 بهمن 1402

راهنمای خرید گوشی خوش دست شیائومی؛ با این گوشی ها، هیچوقت خسته نمی شوید!معرفی 7 گوشی سبک و خوش دست شیائومی

این روزها شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند تمایل به افزایش مقدار نمایشگر این محصولات دارند. این موضوع در کنار استفاده از فلز و شیشه در ساخت دستگاه سبب شده تا وزن گوشی ها هم به بیش از 200 گرم برسد. اما در این بین هستند محصولات زیادی که کمتر از 200 گرم وزن دارند....

13 بهمن 1402

سومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی میراث فرهنگی برگزار گردید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی میراث فرهنگی برگزار گردید.

20 دی 1402

حذف تبلیغات در اینستاگرام؛ ترفندهای ساده و کاربردیروش های حذف تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران دنیا است که هر روز به شمار کاربرانش اضافه می گردد. اما از آن جایی که این شبکه اجتماعی در مقایسه با قبل به نوعی می توان گفت تغییر کاربری داده و از محلی ساده برای اشتراک گذاری...

16 آذر 1402

تعرفه واردات لاستیک خودرو یک سوم شد ، توزیع لاستیک با نرخ مصوب

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان اشاره نمود که تعرفه واردات لاستیک خودرو از 32 درصد به 10 درصد رسید. او گفت: لاستیک مورد احتیاج مردم تامین شده و به وسیله سامانه های فروش وزارت صنعت و شرکت های فراوریکننده به صورت مستقیم با قیمت مصوب در حال...

20 آبان 1402

ثبت جهانی کاروانسراهای استان سمنان زمینه ساز جذب گردشگران خارجی

از شش کاروانسرای استان سمنان که در فهرست یونسکو ثبت شده اند، سه کاروانسرا در شهرستان میامی، دو کاروانسرا در شهرستان سمنان و یک کاروانسرا در شهرستان گرمسار واقع شده اند.

6 مهر 1402

آخرین شرایط نهضت ملی مسکن ، آورده اولیه، متراژ واحدها و مبلغ تسهیلات

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه قیمت پروژه های نهضت ملی مسکن مرکز یکسان است، گفت: پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن 4 شهر 5 درصد است.

21 شهریور 1402

مادر دانشگاه علم و صنعت قاجاری ست؟ ، اسرار نخستین مدرسه ایران و آلمان در تهران

خیابان سی تیر این روزها به خیابان شکم، خیابان خوشمزه ها و خیابان غذا مشهور شده است، اما این خیابان در تهران قدیم، نقشی فراموش نشدنی داشته و بعضی از مهم ترین و اولین های مرکز در آن ساخته و مستقر بود.

7 شهریور 1402

تصمیم مهم مجلس برای محاسبه حقوق بازنشستگی بر مبنای 5 سال آخر

اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، در مصوبه ای بند مربوط به محاسبه حقوق بازنشستگی بر مبنای 5 سال آخر را از لایحه حذف کردند.

16 مرداد 1402

مالیات پزشکان؛ سالی 30 میلیون تومان!

تسنیم نوشت: هادی سبحانیان در واکنش به مالیات ستانی از پزشکان و تاثیر در مهاجرت آن ها گفت: برای سازمان امور مالیاتی کشور هیچ رسته و شغلی متفاوت از رسته و شغل دیگری نیست، اما اینکه به لحاظ مسائل اجتماعی و رسانه ای مواردی از مراجعه به مطب پزشکان مشاهده شده...

14 مرداد 1402

پوتین: 30 کشتی به ناوگان دریایی روسیه افزوده می شود

ایسنا نوشت: رژه سالانه نیروی دریایی روسیه در روز نیروی دریایی با حضور پوتین در سنت پترزبورگ آغاز شد.

8 مرداد 1402

گزارش جالب خبرگزاری دولتی درباره بی پاسخ ماندن دستور سید ابراهیم رییسی به وسیله وزارت ارتباطات !

ایسنا نوشت: با گذشت یک ماه از دستور و ماموریت رئیس جمهوری برای پیگیری شرایط اینترنت، بعضی راهکارها برای حل مسائل در تازه ترین جلسه برگزار شده، ارائه و مقرر شد این کارگروه تا جلسه بعدی شورا به فعالیت خود ادامه دهد.

7 مرداد 1402

نقش پیروز شورای رقابت در کاهش قیمت خودرو های مونتاژی

آنالیز قیمت خودرو های مونتاژی در بهمن ماه سال قبل و فروردین ماه 1402، و مقایسه آن با قیمت گذاری این خودرو ها از سوی شورای رقابت در تیرماه سال جاری نشان می دهد که قیمت ها بطور میانگین حدود 20 درصد کاهش داشته است.

28 تیر 1402

مدودف: احتمال استفاده لهستان از تسلیحات هسته ای غرب وجود دارد

مهر نوشت: معاون رئیس شورای امنیت روسیه، استقرار تسلیحات هسته ای غرب در لهستان را نگران کننده توصیف کرد.

11 تیر 1402

برنامه حمایت از صادرات محصولات دانش بنیان تصویب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، ششمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی به ریاست محمدصادق خیاطیان در محل صندوق نوآوری با حضور اعضا برگزار گشت.

1 تیر 1402

امیرعبداللهیان: به امارات سفر خواهم کرد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ادامه سفر منطقه ای خود به کشورهای حاشیه خلیج فارس به کویت سفر نموده است، اطلاع داد که بعد از ملاقات با مقامات کویت، به امارات نیز سفر خواهد نمود .

1 تیر 1402

تاثیر قیمت فولاد بر صنایع مصرفی

افزایش قیمت فولاد تأثیر قابل توجهی بر صنایع مختلف مصرفی گذاشته است و فراوریکنندگان و مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار داده است. از آنجایی که فولاد یک ماده حیاتی برای بسیاری از بخش ها از جمله ساخت و ساز، خودروسازی، لوازم خانگی و فراوری است، افزایش قیمت...

30 خرداد 1402

دعوت از دختران نوجوان بوشهری برای حضور در المپیاد فیلمسازی دختران حوا

عبدالرحیم افروغ به خبرنگار خبرنگاران در بوشهر گفت: المپیاد فیلمسازی دختران حوا به همت بنیاد سینمایی فارابی با همکاری بنیاد بین المللی گوهرشاد در دو بخش ایده و فیلم با شعار ما پای خانواده ایستاده ایم در امسال برگزار می گردد.

26 خرداد 1402
تعداد: (179)