جاهای دیدنی آمریکا؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری آمریکا

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، آمریکا کشوری است بسیار زیبا با دیدنی های شگفت انگیز که جمعیت زیادی از مردم کره زمین، آرزوی سفر به آن و حتی رؤیای دریافت اقامت همیشگی آن را دارند. اگر شما هم از آن دسته سفردوستانی هستید که دلتان تماشای جاهای دیدنی آمریکا و سایر مکان های توریستی، جاذبه های دیدنی و گردشگری این کشور را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب از خبرنگاران را از دست ندهید.

جاهای دیدنی آمریکا؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری آمریکا

آشنایی با برترین جاهای دیدنی آمریکا

دیدنی جاذبه های گردشگری آمریکا چالشی انکارنشدنی است. این تجربه و حرف تمامی علاقه مندان به این سرزمین و کسانی است که حتی آشنایی سطحی با این کشور دارند. در واقع، جاذبه های گردشگری آمریکا به علت وسعت جغرافیایی آن، به گونه ای زیاد و البته متفاوت از یکدیگر است که بدون شناخت جاهای گردشگری و مکان های دیدنی این کشور، با مشکل روبرو خواهید شد. از این رو پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از آغاز سفر مجذوب نماینده و دیدنیی به این سرزمین، ابتدا با برترین جاذبه های دیدنی آمریکا آشنا شوید.

آبشار نیاگارا

مطمئنا نام آبشار نیاگارا را شنیده اید. یکی از شگفت انگیزترین دیدنی های طبیعی در استان نیویورک است که در مرز این کشور با کانادا قرار گرفته است و از سه آبشار کوچکتر به نام های نقاب عروس، نعل اسبی و آبشار آمریکایی تشکیل می گردد. نیاگارا یعنی صدای رعدآسا و چون هنوز به آبشار نرسیده، صدای ترسناک ریزش آب شنیده می گردد، به این نام خوانده می گردد.

زیبایی انعکاس نور خورشید در آبشار به حدی است که می توان آن را در لیست یکی از برترین جاهای گردشگری آمریکا قرار داد. شاید همین امر سبب شده است تا سالانه بیش از 13 میلیون گردشگر برای دیدنی این زیبایی خارق العاده، به این منطقه بروند.

شهر بازی والت دیزنی

در صورت مسافرت خانوادگی، شهر بازی والت دیزنی را در لیست مکان های گردشگری آمریکا قرار دهید که رفتن و دیدنی آن خالی از لطف نیست. این پارک در استان فلوریدا قرار گرفته است و لقب دومین پارک پُرطرفدار دنیا را به خود اختصاص داده است. وسایل سرگرمیی مدرن، نوستالژی و البته به روز، از دلایل محبوبیت آن بین گردشگران است.

استدیوی دنیای فلوریدا

یکی دیگر از جاهای دیدنی آمریکا، استدیو دنیای فلوریدا است که بیش از 3 دهه از ساخت آن می گذرد. جالب است بدانید که استدیو در واقع پارکی است سرگرمیی که با تهیه فیلم های سینمایی و تلویزیونی متعدد، آن را به عنوان یکی از بزرگ ترین مکان های همگانی در اورلاندو می شناسند که امکان دیدنی بعضی از آثار نمایشی مشهور به صورت زنده، وجود دارد. محبوبیت این مکان به قدری است که لقب نهمین پارک نمونه در دنیا را به آن اختصاص داده اند.

مجسمه آزادی آمریکا

مجسمه آزادی، این اثر مشهور دنیای که نماد اصلی این کشور است، در یکی دیگر از مکان های دیدنی آمریکا یعنی منطقه بسیار زیبای منهتن قرار گرفته است. سالانه گردشگران زیادی برای دیدنی این اثر الهام بخش و بزرگ، وارد منهتن می شوند تا به جزیره آزادی که مجسمه روی آن قرار گرفته است، رفته و آن را از نزدیک دیدن نمایند.

سنترال پارک

گردشگران زیادی در طول سال به نیویورک که یکی از زیباترین شهرها و جاهای دیدنی آمریکا است، سفر می نمایند. سنترال پارک از دیگر جاذبه های دیدنیی این شهر است که با امکانات سرگرمیی و گردشی همانند زمین بازی، پیست اسکیت، پیست دوچرخه سواری، پل و دریاچه، میزبان جمعیت زیادی از گردشگران است. مطمئن باشید با حضور در این پارک، هم سرگرمی می کنید هم ورزش و خاطراتی شیرین را برای خود رقم خواهید زد.

ساحل ویلوبی

اگر دلتان آرامش، زیبایی طبیعتی از جنس دریا و سکوتی پر از موج های دیدنیی می خواهد، ساحل ویلوبی یکی از برترین جاذبه های گردشگری است که می توانید هنگام حضور در آمریکا به دیدنی آن بروید و چشم هایتان را برای ساعاتی هم که شده، به آبی بکر ساحل بدوزید. حتی می توانید تنی به آب بزنید و خودتان را میهمان شنایی دلچسب در نورفورک استان ویرجینیا کنید.

غارهای سونورا

اگر به همراه تور به آمریکا سفر کردید، احتمالا شما را به دیدنی غارهای سونورا از دیگر جاهای دیدنی این کشور در استان تگزاس ببرند. حتی خودتان می توانید پیشنهاد دهید که این مکان را در لیست بازدیدهای روزانه قرار دهند.

غارهای سونورا را به علت شکل کریستال های آن، یکی از شگفت انگیزترین پدیده های طبیعی می نامند و درست زمانی که وارد غار می شوید، مجذوب فرم صخره ها و شکل طبیعی غار خواهید شد.

کاخ سفید

و اما مشهورترین ساختمان آمریکا، کاخ سفید و محل اسکان رئیس جمهور این کشور با خانواده اش است. ضمن اینکه دفتر کار قدرتمندترین شخصیت سیاسی این سرزمین نیز محسوب می گردد. نمای کاخ که با ماسه سنگ های سفیدرنگ و به سبک معماری جرجی ساخته شده است، یکی از دلایل زیبایی آن است که به محض ورود به این منطقه از واشنگتن، توجه مسافران را به خود جلب می نماید. این بنای تاریخی پس از بارها بازسازی و توسعه فضا، در حال حاضر یکی از مقاصد گردشگری و از جاهای دیدنی آمریکا است.

پارک ملی کوه راکی

اگر عاشق دیدنی زیبایی های شگفت انگیز طبیعی هستید، دیدنی پارک ملی کوه راکی در استان کلرادوی آمریکا را از دست ندهید. کوه های حفاظت شده، توندراهایی (سرددشت) با ارتفاع قابل توجه و جنگل های پهناور تنها بخشی از چشم اندازهای زیبا و متنوعی است که در این پارک دیدنگران را محو خود می نماید.

وجود گونه های متنوع جانوری و گیاهی علاوه بر مردم عادی، زیست شناسان زیادی را هم به دیدنی این منطقه مجذوب نماینده گردشگری، فرا می خواند.

موزه قلعه ویلیام هنری

نیویورک که از شناخته شده ترین جاهای دیدنی آمریکا است، موزه قلعه ویلیام هنری را در خود جای داده است. این مکان در نزدیکی دریاچه جورج قرار گرفته است و همیشه شاهد جنگ های زیادی بین سربازان انگلیسی و فرانسوی بوده است.

یکی از جالب ترین اتفاقاتی که هنگام بازدید موزه با آن روبرو می شوید، داستان هایی است که کارکنان موزه از ارواح می گویند. جالب است بدانید تور گردشگری ارواح هم در فصول گرم سال برای علاقه مندان برگزار می گردد. شاید علت این داستان، جان های زیادی است که در این قلعه به علت همان جنگ ها گرفته شده است.

جمع بندی

آمریکا کشوری است وسیع و پرجمعیت که نه تنها به علت مکان های دیدنی، که به واسطه پیشرفت تکنولوژی، صنعت و علم نیز معروفیت دنیای دارد. شهرها، جنگل ها، دریاها و سواحل بسیاری برای دیدن در این کشور وجود دارد که در این مقاله مجال گفتن تمامی آن ها نبود. لطفا در صورت تجربه سفر به آمریکا و بازدید از جاهای دیدنی آن، در بخش نظرات آن را با کاربران دیگر وبلاگ معمای ویژه، به اشتراک بگذارید.

منبع: پارسیس

به "جاهای دیدنی آمریکا؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی آمریکا؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید