تمام بلیت های داربی فروخته شدند

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، داربی صدم در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، یکشنبه ساعت 16 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و طبق آخرین مصوبات تنها 15 هزار طرفدار در استادیوم حضور پیدا خواهند کرد.

تمام بلیت های داربی فروخته شدند

ظرفیت استادیوم برای داربی 100 تکمیل شد.

به گزارش ایسنا، داربی صدم در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، یکشنبه ساعت 16 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و طبق آخرین مصوبات تنها 15 هزار طرفدار در استادیوم حضور پیدا خواهند کرد.

در حالی که به طور رسمی زمان فروش بلیت داربی 100 اعلام نشده بود ظاهراً از شب گذشته بلیت فروشی ملاقات پرسپولیس و استقلال شروع شد و ظرفیت استادیوم هم تکمیل شد. بر همین اساس دیده شده که برای بلیت داربی بازار سیاه ایجاد شده است.

جست وجو در اینترنت نشان می دهد که قیمت بلیت های داربی روز یکشنبه در بازار سیاه به یک میلیون و 500 هزار تومان رسیده است؛ اتفاقی که در داربی های گذشته نیز بارها شاهد آن بودیم و با توجه به محدودیت حضور تماشاگران در استادیوم قابل پیش بینی بود.

قیمت بلیت برای جایگاه VIP مبلغ 500 هزار تومان، روبروی جایگاه 200 هزارتومان و برای جایگاه های پشت دروازه 100 هزار تومان معین شده بود. بعلاوه با وجود اعلام بلیت 50 هزار تومانی طبقه دوم، به نظر نمی رسد طرفداران بتوانند در طبقه دوم استادیوم آزادی حاضر شوند.

طرفداران با ورود به سامانه بلیت فروشی متوجه سرعت بسیار پایین و موانع خرید بلیت می شدند. طرفداران دو تیم به سختی توانسته اند بلیت این ملاقات حساس را تهیه نمایند.

منبع: عصر ایران

به "تمام بلیت های داربی فروخته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام بلیت های داربی فروخته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید