اولین اظهارنظرهای امیرحسین زارع بعد از دومین تاج گذاری در سنگین وزن

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، امیر حسین زارع پس پیروزی مقتدرانه مقابل گنو پتریاشویلی حریف حرفه ای گرجستانی و دستیابی به مدال طلای وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا، اظهار کرد: به همه مردم ایران سلام می کنم. به لطف خدا و اهل بیت و دعای مردم و زحمات کادر فنی توانستم به مدال طلای مسابقات دنیای دست یابم.

اولین اظهارنظرهای امیرحسین زارع بعد از دومین تاج گذاری در سنگین وزن

وی ادامه داد: حق تیم ملی کشتی ایران امروز کسب سه مدال طلا بود و به حق خود نرسیدیم و امیدواریم فردا و پس فردا مدال کسب و دل مردم را شاد کنیم.

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی ایران در مورد حرکت غیراخلاقی حریف خود که با سیلی به صورت او ضربه زد، بیان نمود: کشتی ورزش ملی مذهبی ماست در حالی که برای سایر کشور ها اینگونه نیست و بیشتر از اینکه برد برای ما مهم باشد مسائل اخلاقی و پهلوانی مهم است و برد در اولویت بعدی واقع شده است. من در بیرون زمین با این کشتی گیر دوست هستیم و فینال به علت حساسیت روی او فشار وارد نموده بود، اما تحت تاثیر کار هایی که انجام داد قرار نگرفتم و توانستم کشتی را مدیریت کنم و پیروز شوم.

زارع ادامه داد: کشتی روی تشک شش دقیقه رقابت است و بیرون تشک شرایط فرق می نماید و دوستی وجود دارد. در مورد کشتی فینال همانطور که بررسی نموده بودیم تفکر کادر فنی را مو به مو پیاده کردم و توانستم پیروز شوم.

وی در مورد چلنج حسن یزدانی و اینکه داوری حق وی را تضییع کرد، بیان کرد: آن موقع که پهلوان حسن یزدانی کشتی می گرفت در حال گرم کردن بودم و نتوانستم کشتی را ببینیم، اما امیدوارم عوامل داوری حق کشتی گیران را بدهند.

زارع در مورد اینکه آیا برای برد قاطع به فینال این مسابقات پا گذاشت یا خیر؟ گفت: طبق بررسی با کادرفنی کشتی خود را گرفتم و مو به مو کار را انجام دادم و همان چیزی که می خواستم رخ داد.

قهرمان کشتی ایران در مورد برنامه خود برای المپیک پاریس گفت: از فردا صبح که بیدار شوم با فکر مدال طلای المپیک تمرین خواهم کرد. هدف من طلای المپیک است و سعی دارم برای مسابقات رو به رو مانند بازی های آسیایی آماده شوم.

زارع در مورد ارادت خودش به امام رضا (ع) گفت: تمام زندگی را از امام رضا (ع) دارم. به حق امام جواد (ع) امیدوارم که به تیم ملی و من یاری کند. این طلا به همراه طلای بازی های آسیایی را می خواهم به آستان قدس رضوی و خدمت امام رضا (ع) تقدیم کنم.

منبع: فرارو

به "اولین اظهارنظرهای امیرحسین زارع بعد از دومین تاج گذاری در سنگین وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اظهارنظرهای امیرحسین زارع بعد از دومین تاج گذاری در سنگین وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید