بازی Suicide Squad انتظارات وارنر را برآورده نکرد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، چندی پیش بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را از بین ببر (Suicide Squad: Kill the Justice League) عرضه شد. این بازی از زمان عرضه با نقدها بسیار زیادی روبرو شد و نتوانست توجه دنیای گیمینگ را به خود جلب کند. حال اینطور که به نظر می رسد شرکت ناشر نیز از این موضوع راضی نیست و شرکت برادران وارنر اعلام کرده که بازی جوخه انتحار پایین تر از سطح انتظارات این شرکت عمل کرده است.

بازی Suicide Squad انتظارات وارنر را برآورده نکرد

در یکی از مصاحبه های اخیر شرکت برادران وارنر، مدیر بخش مالی این شرکت در مورد بازی جوخه انتحار صحبت کرده است. این مصاحبه در مورد یک چهارم انتهایی سال مالی شرکت برادران وارنر بوده و در آن به این بازی اشاره شده است. مدیر بخش مالی شرکت برادران وارنر توضیح داده:

تعداد کاربران بازی جوخه انتحار به طور دائم در حال افت است و دلیل آن هم مسائل بسیار زیادی است که در بخش آنلاین این بازی وجود دارد. به همین دلیل کاربران از آن ناامید شده و تصمیم به رها کردن این بازی گرفته اند. چندی پیش یک به روزرسانی برای برطرف کردن مسائل این بازی عرضه شد اما این به روزرسانی ایرادات جدیدی هم به بازی اضافه نمود.

طبق اطلاعاتی که استیم عرضه کرده، تعداد کاربران این بازی در زمان عرضه حدود 13 هزار نفر بود و حال به کمتر از 1000 نفر کاهش پیدا کرده است. آمار دقیق کنسول ها هم هنوز در دسترس نیست اما با توجه به شرایط کامپیوتر، انتظار نمی رود که نسخه کنسولی این بازی عملکرد چندان مناسبی داشته باشد.

در این مدت شرکت سازنده چندین بار به ایرادات این بازی اشاره کرده است ولی مشکل اینجاست که اقدامات زیادی برای از بین بردن آن ها انجام نشده است. راک استدی (Rocksteady) یکی از شرکت های بسیار مهم دنیای گیمینگ است که عرضه چنین عنوانی از آن انتظار نمی رود. مشکل اینجاست که یک بازی مثل جوخه انتحار پتانسیل بسیار زیادی دارد که با مسائل عملکردی از بین رفته است.

شرکت راکس استدی در روند ساخت این بازی با مسائل بسیاری روبرو شد. از تغییرات درون شرکتی گرفته تا مسائل دیگر که باعث شدند عرضه بازی جوخه انتحار چندان راحت نباشد. این شرکت می توانست از تجربیات خود در بازی های بتمن استفاده کند اما این کار را انجام نداده و همین موضوع باعث شد که ما با یک بازی چندان با کیفیتی روبرو نباشیم. شرایط بخش آنلاین بازی جوخه انتحار اصلاً مناسب نیست و همین موضوع باعث شده که این بازی نیاز به بهبود زیادی داشته باشد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Suicide Squad انتظارات وارنر را برآورده نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Suicide Squad انتظارات وارنر را برآورده نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید