با انواع برچسب شیشه مات کن برای تزیین دکوراسیون داخلی منزلتان آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، برچسب شیشه مات کن چیست؟ برچسب شیشه مات کن که بر روی شیشه های مختلف خانه از درب ورودی تا پنجره اتاق ها قابل نصب هستند، یاری به حفظ حریم شخصی و امنیت خانه می نمایند. در واقع این نوع برچسب ها دید افراد را مختل نموده و اجازه اشراف دید نمی دهند ضمن اینکه ورود نور را امکان پذیر می نمایند و برخلاف پرده ها باعث تاریک شدن فضایتان نخواهند شد. انواع مدلهای برچسب شیشه مات کن در بازار وجود دارند که مناسب سلیقه شما هستند و در ادامه به آنها می پردازیم.

با انواع برچسب شیشه مات کن برای تزیین دکوراسیون داخلی منزلتان آشنا شوید!

انواع برچسب های شیشه مات کن برای منزل و محل کارتان

در این بخش انواع برچسب های شیشه مات کن را به شما معرفی می کنیم تا ضمن آشنایی پیدا کردن با آنها بتوانید نزدیکترین گزینه به سلیقه خودتان را بخرید:

برچسب شیشه مات کن رنگی: این مدل ها به علت تنوع رنگ بالا، جذابیت بیشتری برای افراد دارند به همین علت به نسبت بقیه مدل ها فروش بیشتری هم کسب نموده اند. جنس این نوع برچسب ها با بقیه هیچ تفاوتی ندارد اما رنگ آنها را متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی فضایی که قصد استفاده از آن را دارید، انتخاب کنید تا هماهنگی و هارمونی حفظ گردد. برچسب شیشه مات کن مشکی یکی از انواع این مدل است که بیشتر برای آتلیه ها استفاده می گردد تا عامل مزاحم برای عکاسی وجود نداشته باشد.

برچسب شیشه مات کن طرح دار: این نوع مدل برچسب شیشه مات کن انواع مختلفی از طرح و مدل ها را دارد که تقریبا سلیقه همه افراد را پوشش می دهد. اگر دیوارهای منزل را با کاغذ دیواری پوشانده اید، بهتر است طرح این نوع برچسب ها را تقریبا مشابه انتخاب کنید. در ضمن این مدل ها مشابه با مدل های رنگی فروش بالایی دارند که از جمله نمونه های پرفروش آن می توان به برچسب شیشه مات کن راه راه و برچسب شیشه مات کن سنتی اشاره نمود که به ترتیب در منزل و ادارات و، منزل و اقامتگاه های بومگردی بیشترین تقاضا را دارند.

برچسب شیشه مات کن ساده: همانطور که از نام این نوع برچسب ها معین است، هیچ نوع طرح و رنگی ندارند و کاملا ساده هستند به همین علت تا حد نه چندان زیادی می توانند دید را مختل نمایند ولی با این حال عملکرد قابل قبولی دارند. پرفروش ترین طرح این مدل طبیعتا برچسب شیشه مات کن سفید است.

برچسب شیشه مات کن جیوه ای: این نوع برچسب ها مشابه با مدل ساده هستند اما یک لایه جیوه بر روی آنها به کار رفته که باعث می گردد در طول روز از بیرون به داخل منزل هیچ گونه دیدی وجود نداشته باشد ولی از داخل به سمت بیرون دید کامل وجود داشته باشد. البته این موضوع در طول شب برعکس است.

همانطور که مشاهده کردید انواع برچسب شیشه مات کن فراوری می شوند که هر کدام نحوه کاربرد خاص خود را دارند هر چند همه آنها را می توان در منزل استفاده کرد. این نوع برچسب ها برای فضاهایی که بخاطر نصب پرده با تاریکی و دلگیر شدن فضای خود روبرو می شوند و از طرفی حفظ حریم خصوصی باید رعایت گردد، بسیار مناسب است. در ضمن با توجه به خاصیت تضعیف نمایندگی تشعشع UV جلوی آسیب رسیدن به فرش و مبلمان و رنگ پریدگی آنها را می گیرد.

روش نصب برچسب شیشه مات کن

برچسب شیشه مات کن پنجره انواع مختلفی دارد ولی روش نصب همه آنها مشابه است. چسباندن برچسب شیشه مات کن بسیار ساده است و اصلا احتیاج به نصاب ندارید. برای یادگیری نحوه زدن برچسب شیشه مات کن طبق مراحل زیر عمل کنید:

ابتدا شیشه را با شیشه شوی کاملا شستشو داده و تمیز کنید؛

سایز شیشه را معین نموده و برچسب را با کمی میزان بزرگتر برش دهید؛

برچسب را از پشت آنها جدا کنید و با اسپری، به سطح چسبناک آب بپاشید و

در مرحله آخر سطح شیشه را هم با آب خیس کنید و حالا طرح برچسب شیشه مات کن مدنظر خود را که برش داده اید روی شیشه قرار دهید. قطعا حباب هوا بین شیشه و برچسب ایجاد خواهد شد ولی نگران نباشید چون سطح خیس شیشه یاری می نماید تا به راحتی بتوانید با یک کاردک نرم، این هوا را از بالا به پایین یا از پایین به بالا به سمت بیرون خارج کنید.

نکته: توجه داشته باشید که روش های دیگری هم وجود دارند که به یاری آنها می توانید شیشه خود را مات کنید مثل سند بلاستینگ، اسید شوری و اسپری مات نماینده شیشه، ولی با انتخاب برچسب شیشه مات کن نو مدنظر خود می توانید این کار را با هزینه کمتر و سرعت بیشتری انجام دهید.

منبع: اتاق

به "با انواع برچسب شیشه مات کن برای تزیین دکوراسیون داخلی منزلتان آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با انواع برچسب شیشه مات کن برای تزیین دکوراسیون داخلی منزلتان آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید