برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر برای افزایش ماندگاری و رایحه

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، آیا می دانید برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر چه وقتی است؟ برای ماندگاری بیشتر و استشمام عطر و بوی خالص عطر و بادی اسپلش، کافی است بدانید این خوشبوکننده های بدن را چه زمانی بهره ببرید تا هم خودتان و هم اطرافیانتان از بوی آن لذت ببرید. ما در این مقاله از سرویس در به آنالیز برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر می پردازیم.

برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر برای افزایش ماندگاری و رایحه

برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر

یکی از خوشبو نماینده های محبوب بازار است که مخصوصا در روزهای گرم تابستان می تواند به یاری شما بیاید و از بوی عرق بدن، خلاصتان کند. هر چند بادی اسپلش ها بسته به برندی که می خرید ماندگاری طولانی ندارد و بین 45 دقیقه تا 2 ساعت می توانند رایحه را متصاعد نمایند.

ولی به خاطر قیمت پایین تری که دارند، گزینه ارزان ای هستند و می توانید هر چند ساعت یک بار آن را بهره ببرید. اما برترین زمان استفاده از بادی اسپلش بعد از حمام کردن است.

بعد از این که حمام نموده و بدنتان را خشک کردید، بادی اسپلش را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید. در این زمان، منافذ پوست باز هستند و اسپری کردن بادی اسپلش روی بدن باعث جذب مولکول های خوشبو نماینده به وسیله سلول ها و در نتیجه افزایش ماندگاری رایحه محصول روی پوست خواهد شد.

علاوه بر این از آن جایی که پس از خروج از حمام، رطوبت پوستی بالاتر از دیگر مواقع است، اسپری کردن بادی اسپلش روی پوست حس تازگی، نشاط و طراوت بیشتری را در پوست ایجاد می نماید که علاوه بر افزایش پاکیزگی و ایجاد بوی خوشایند در گرمای تابستان برای خنک کردن بیشتر پوست موثر است.

بادی اسپلش و عطر را در چه نقاطی از بدن بزنیم؟

علاوه بر این که باید به برترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش و عطر دقت کنید، مکان مورد استفاده را هم باید در نظر داشته باشید. انواع عطر و بادی اسپلش ها برای پراکندن رایحه مطلوب بهتر است روی بخش هایی از بدن که ضربان دارند، اسپری شوند.

قسمت هایی از بدن مثل مچ دست، رگ کردن، پشت زانوهای پا و زیر بغل، برترین مکان ها برای اسپری کردن بادی اسپلش و عطر هستند. بادی اسپلش و عطر حتی برای خوشبو کردن موها هم به کار می روند.

کسانی که فعالیت جسمی و ورزش را در برنامه روزانه خود دارند، برای خوشبو ماندن موهایشان در مقابل تعریق پوست سر، گاهی اوقات از بادی اسپلش و عطر استفاده می نمایند. اما این توصیه را در نظر بگیرید که نباید در این کار زیاده روی کنید. چون ترکیبات الکلی این خوشبو نماینده ها، می تواند موهایتان را خشک و مستعد آسیب و شنمایندگی نمایند.

برای ماندگاری بیشتر بادی اسپلش و عطر چه کنیم؟

علاوه بر برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر و نحوه صحیح اسپری کردن آنها، می توانید با بعضی اقدامات، ماندگاری بوی بادی اسپلش و عطر را بالاتر ببرید. این اقدامات شامل موارد زیر می گردد:

1- مرطوب نماینده بزنید

اگر بعد از استحمام و خشک کردن بدن، روی پوست خود، یک لوسیون یا کرم مرطوب نماینده ملایم بزنید که رایحه کم یا مشابه بادی اسپلش یا عطر تان داشته باشد، می تواند یاری کند که بعد از اسپری کردن بادی اسپلش و عطر، ماندگاری رایحه بیشتر باشد.

برای این کار، قسمت هایی از پوست بدن را که قرار است بادی اسپلش و عطر روی آن ها اسپری گردد، معین کنید و مقداری از مرطوب نماینده، آبرسان یا لوسیون خود را روی این نقاط بمالید تا به خوبی جذب سلول ها و لایه های پوستی گردد. سپس بادی اسپلش یا عطر را روی نقاط مرطوب شده اسپری کنید.

برای تهیه انواع، و می توانید به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای اقدام کنید.

2- هر چند ساعت تکرار کنید

اگر تمایل دارید رایحه بادی اسپلش غلیظ تر و ماندگاری آن بیشتر باشد، می توانید آن را دو بار روی بخش های مختلف بدن خود اسپری کنید. بعد از اینکه بادی اسپلش را زدید و رطوبت حاصل از اسپری از بین رفت و بادی اسپلش روی پوست خشک شد، می توانید لباس بپوشید .

به خاطر داشته باشید که ماندگاری رایحه بادی اسپلش روی پوست محدود است و در طول روز به تمدید احتیاج خواهد داشت. برای ماندگاری بیشتر می توانید به جای بادی اسپلش، عطر بزنید. عطرها بسته به کیفیت و فرمولاسیونی که دارند، در ماندگاری بیشتر رایحه پیروز تر عمل می نمایند.

3- یک پنبه را به بادی اسپلش آغشته کنید

برای این که مدت زمان ماندگاری بادی اسپلش و عطر بالاتر برود و زمان بیشتری بتوانید از استشمام رایحه آن لذت ببرید، در قسمت های پرتعریق می توانید یک پد یا کمی پنبه را به بادی اسپلش یا عطر آغشته کنید و آن را در لباس زیر خود قرار دهید.

برای خرید انواع مثل پنبه توپک و پدهای پاک نماینده آرایش که برای اسپری کردن بادی اسپلش و عطر هم مفید هستند، می توانید از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

4- از فاصله مناسب اسپری کنید

برای اسپری کردن بادی اسپلش و عطر، اسپری را در فاصله ای که نه خیلی نزدیک و نه خیلی دور است، اسپری کنید. برترین فاصله برای اسپری کردن، فاصله 15 تا 30 سانتی متری از مو است. اگر می خواهید اسپری را روی موهایتان بزنید، باید بادی اسپلش را روی موهایتان، در حالی که نم دار است، بزنید.

برای این کار یک اسپری عطر یا بادی اسپلش بالای را سرتان بزنید. بلافاصله سر خود را خم کنید و موهایتان را با سرعت از جلو به عقب بزنید. با این کار، مولکول های عطر یا بادی اسپلش، روی موها و لابه لای آنها می روند و موهایی خوشبو خواهید داشت.

بعلاوه می توانید بادی اسپلش یا عطر را روی موها بزنید و بعد آن را شانه کنید یا اسپری را روی برس خود بزنید و با برس، موهایتان را به آرامی شانه کنید.

5- از برندهای باکیفیت بخرید

برای اینکه بادی اسپلش یا عطرتان برای مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشد و پوستتان هم به آن حساسیت نشان ندهد، باید سعی کنید این محصولات را از برندهای معتبر و فروشگاه های مطمئن بخرید. هر چه کیفیت این محصولات بالاتر باشد، هم احتیاجی به زیاد مصرف کردن آنها نیست و هم پوست سالم تری خواهید داشت. در صورت تمایل انواع و انواع از جمله بادی اسپلش زنانه و مردانه از برندهای معتبر بازار را به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی از فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

6- بادی اسپلش را روی لباس نزنید

بادی اسپلش جزو خوشبو نماینده هایی است که برای استفاده مستقیم روی پوست بدن طراحی و فرموله شده است. اگر از آن روی لباس بهره ببرید، علاوه بر اینکه باعث لکه شدن پارچه می گردد، ماندگاری چندانی هم نخواهد داشت.

عطرها را هم هر چند می توان روی لباس زد، ولی حتما باید به فاصله اسپری کردن دقت کنید. چون اگر فاصله آن کم باشد، حتما لباس تان لکه می گردد و پاک کردن لکه عطر یا بادی اسپلش از روی لباس، ممکن است بعضی مواقع کار چندان راحتی نباشد.

7- یک کرم ضد تعریق بزنید

کرم ها یا مام های ضد تعریق ، به طور موقت غده های تعریق را غیر فعال می نمایند و برترین زمان استفاده از آنها هم بعد از حمام است. اگر بعد از استفاده از ضد تعریق، بادی اسپلش بزنید، با یک تیر دو نشان زده اید، با این کار هم روند تعریق کاهش پیدا می نماید و هم بادی اسپلش و عطر برای مدت زمان بیشتری، روی پوستتان می مانند و با عرق کردن بوی آن از بین نمی روند.

انواع را می توانید از بخرید، تلفنی، حضوری یا اینترنتی، به هر روشی که راحت ترید.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از انواع خوشبو نماینده های بدن برای زنان و مردان

سوالات متداول

برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر کی هست؟

اگر می خواهید رایحه بادی اسپلش و عطر برای مدت بیشتری ماندگاری داشته باشد، بعد از حمام و خشک شدن بدن، آن را در قسمت های نبض دار بدن اسپری کنید.

نحوه استفاده از بادی اسپلش مردانه و زنانه چیست؟

برای استفاده صحیح از بادی اسپلش باید آن را روی پوست تمیز، کمی مرطوب (رطوبت آبرسان یا کرم) بزنید و وقتی خشک شد، لباس خود را بپوشید.

منبع: افق کوروش

به "برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر برای افزایش ماندگاری و رایحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر برای افزایش ماندگاری و رایحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید