برترین زمان برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، وقتی تصمیم دارید به صورت آنلاین یا به وسیله اینترنت بلیط هواپیما رزرو کنید، احتمالاً در پی برترین و مقرون به صرفه ترین قیمت خواهید بود. برترین قیمت ها برای یک پرواز را می توانید در مواقع خاصی از سال پیدا کنید و این قیمت به روز هفته و ساعت هم بستگی دارد.

برترین زمان برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما

حتماً در زمان تعطیلی مدارس که تقاضا برای مسافرت زیادتر است از رزرو بلیط خودداری کنید. در روزهای تعطیلات مثل تعطیلات نوروز و اعیاد و سوگواری های مذهبی نیز از رزرو آنلاین بلیط بپرهیزید. اوایل اسفند ماه قبل از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای عید نوروز برترین فرصت است. نیمه دوم مهر ماه تا اوایل بهمن، که تعطیلات بین دو ترم دانشجویان است، نیز برترین فرصت به شمار می رود.

پرطرفدارترین روز پرواز چهارشنبه یا اواخر هفته است. بیشتر مردم می خواهند تعطیلات آخر هفته به مسافرت بروند و استراحت نمایند. برترین روزها برای رزور پرواز یک شنبه تا سه شنبه است که مردم کمتر فرصت سفر دارند و به کارهای خود مشغول هستند.

در این روزها معاملات آنلاین هم خیلی راحت تر است. مخصوصاً در اوایل صبح یا اواخر شب که افراد کمتری آنلاین هستند. پس بهتر از روزها و ساعت های دیگر می توان بلیت خریداری کنید و پروازی را رزرو کنید.

موتور جست وجوی Bing سیستم پیش بینی پرواز دارد و گرایشات گذشته و کنونی در قیمت های پرواز را به شما اعلام می نماید تا خودتان تصمیم بگیرید چه زمانی برترین موقع برای خرید بلیت برای تاریخ خاص شماست. با مراجعه به وب سایت Bing.com می توانید متوجه شوید که آیا همین حالا باید بلیت رزرو کنید با بهتر است دست نگه دارید. سر زدن به وب سایت هایی مثل Travelocity.com یا سایتهای ایرانی را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. این وب سایت به شما خبر می دهد که چه وقت پروازها به مقصد دلخواه شما کمترین قیمت را دارند.

منبع: فوت و فن

به "برترین زمان برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید