برترین هتل های منطقه جمیرا در دبی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، هتل های منطقه جمیرا

یکی از آرام ترین و محبوب ترین منطقه ها مسکونی شهر دبی، محله جمیراست. جمیرا منطقه ای ساحلی در دبی است و بسیاری از هتل ها و رستوران های مشهور دبی در این منطقه قرار گرفته اند. رستوران های منطقه جمیرا را قبلا معرفی کردیم و این بار، قصد داریم برترین هتل های منطقه جمیرا را به شما معرفی کنیم که در زمره برترین هتل های دبی قرار دارند. اگر قصد سفر به دبی را دارید و دوست دارید در هتلی لوکس در یکی از برترین منطقه ها دبی اقامت کنید می توانید از این فهرست بهره ببرید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

برترین هتل های منطقه جمیرا در دبی

هتل فور سیزن جمیرا بیچ | Four Seasons Hotel

یکی از معروف ترین هتل های منطقه جمیرا و دبی هتل فور سیزن است. این هتل 5 ستاره و لوکس در منطقه ساحلی جمیرا قرار گرفته و ساحل اختصاصی خود را دارد. امکانات و خدمات تسهیلی این هتل، آن را به انتخابی عالی برای سفری رمانتیک و تعطیلاتی لذتبخش و آرام تبدیل نموده است. علاوه بر ساحل اختصاصی، رستوران های هتل فور سیزن هم طیف متنوعی از خوشمزه ترین غذاهای عربی و بین المللی را به میهمانان ارائه می نمایند که همگی به وسیله سرآشپزهای بین المللی و متبحر تهیه شده اند. اگر دوست دارید سفری لاکچری و لذتبخش را تجربه کنید پیشنهادمان اقامت در هتل فور سیزن جمیرا بیچ است.

هتل جمیرا بیچ | Jumeirah Beach Hotel

هتل جمیرا بیچ بیش از هرچیز به خاطر طراحی و معماری موجی شکلش معروفیت دارد و یکی از زیباترین ساختمان های دبی است. این هتل مشهور دنیای در کنار ساحل و در نزدیکی برج العرب مشهور دبی قرار گرفته و یکی از برترین هتل های منطقه جمیرا دبی به شمار میرود. بعلاوه یکی از قدیمی ترین پارک های آبی دبی که وایلد وادی نام دارد هم در این مجموعه هتل واقع شده است و یکی از تفرجگاه های محبوب و پرطرفدار شهر به شمار میرود. هتل جمیرا بیچ یکی از هتل های 5 ستاره و فوق لوکس دبی است و امکانات و خدمات تسهیلی فراوانی در اختیار میهمانان قرار می دهد. ویلاهای ساحلی و حدود 20 رستوران و کافه باعث می گردد میهمانان عاشق این هتل لاکچری بشوند و زمان زیادی از وقتشان را در همین هتل سپری نمایند. بنابراین اگر شما هم در پی اقامتی لوکس در دبی می شد می توانید در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید.

هتل برج العرب | Burj Al Arab

برج العرب آنقدر مشهور و دنیای است که حتی کسانی که تا به حال به دبی سفر ننموده اند هم کاملا با آن آشنا هستند. این هتل لوکس و مدرن با طراحی منحصربفردش که شبیه به بادبان ساخته شده یکی از بی نظیرترین ساختمان های دبی و دنیا است. همه چیز در خصوص این برج خاص و منحصربفرد است. این هتل بر روی جزیره ای مصنوعی و در فاصله 280 متری ساحل دبی ساخته شده است و اقامت در آن با محدودیت هایی همراه است. برج العرب به عنوان یکی از نمادهای دبی در سرتاسر دنیا شناخته شده و بازدید از آن و گرفتن عکس یادگاری با پس زمینه این برج به یکی از تفریحات اصلی گردشگر ها تبدیل شده است. در واقع، درست است که برج العرب یک هتل است، اما تماشای آن و عکس گرفتن با آن بیش از اقامت در آن محبوبیت پیدا نموده است! جالب است بدانید که برج العرب در زمان ساخت بلندترین و مرتفع ترین هتل دنیا محسوب می شد و هنوز هم یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های دنیاست. سوئیت های این هتل همگی دوبلکس هستند و با رستوران های زیرآب، محل فرود هلیکوپتر اختصاصی و تفریحات ساحلی اختصاصی یکی از خاص ترین و لاکچری ترین هتل های منطقه جمیرا و دبی به شمار میرود.

هتل مینا السلام جمیرا | Jumeirah Mina Asalam

هتل مینا السلام در مدینه جمیرا قرار گرفته و یکی از هتل های اصلی بازار دبی است. نکته ای که این هتل را خاص و متمایز نموده معماری سنتی و عربی آن است که به سبک خانه های اماراتی سنتی طراحی و ساخته شده اند. با این حال، امکانات و خدمات بسیار مدرن و لوکسی در این هتل به میهمانان ارائه می گردد و این هتل را به یکی از برترین هتل های منطقه جمیرا تبدیل نموده است. اگر برای سفری رمانتیک یا برای سپری کردن ماه عسل به دبی سفر نموده اید و در پی هتلی لاکچری می شد که در ساحلی خلوت و آرام قرار گرفته باشد هتل مینا السلام انتخاب خوبی به نظر می رسد. این هتل 5 ستاره و لوکس دسترسی بسیار خوبی هم به منطقه ها مختلف دبی مثل مارینا دبی، پالم جمیرا و تفرجگاه های شبانه دبی دارد.

هتل القصر جمیرا | Jumeirah Al Qasr

یکی از پرطرفدارترین و برترین هتل های منطقه جمیرا دبی هتل القصر است که در ساحل جمیرا قرار گرفته است. این هتل در کنار قصری زیبا و باشکوه قرار گرفته و با کمی پیاده روی از هتل القصر می توان به بازار جمیرا رسید. هتل القصر یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره دبی است و هتلی ایده آل برای سفر ماه عسل و دو نفره است. در این هتل طراحی های سنتی عربی و مدرن به زیبایی هرچه تمام تر با یکدیگر ترکیب شده اند و اقامتی رویایی و به یادماندنی را در دبی به شما هدیه می دهند.

هتل دبی مارین بیچ اند ریزورت | Dubai Marine Beach Resort

یکی دیگر از برترین هتل های منطقه جمیرا دبی هتل مارین بیچ اند ریزورت است که در جمیرا 1 قرار گرفته و با پارک آبی مشهور لاگونا تنها 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل 5 ستاره و لوکس دارای ساحل اختصاصی، 2 استخر شنا و 14 رستوران و کافه است و یکی از برترین انتخاب ها برای خانواده ها و زوج های جوان است. برج خلیفه که یکی از ساختمان های نمادین و سمبلیک دبی است در فاصله 10 دقیقه رانندگی از هتل مارین بیچ اند ریزورت قرار گرفته است. این هتل به طور کل دسترسی خوبی به نقاط مختلف دبی و جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارد. به طور مثال پارک آبی وایلد وادی که یکی از تفرجگاه های محبوب برای خانواده ها و بچه ها است و همین طور مرکز خرید امارات نیز تنها 25 دقیقه رانندگی با این هتل لاکچری فاصله دارند.

هتل والدروف آستوریا دبی پالم جمیرا | Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

این هتل 5 ستاره و لوکس در منطقه مشهور و گردشگری پالم جمیرا قرار گرفته و چشم اندازی 360 درجه به آب های نیلگون خلیج فارس و دریا دارد. هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا یکی از برترین و لوکس ترین هتل های منطقه جمیرا است و با ساحل اختصاصی محیطی امن و دلنشین برای استراحت و لذت بردن از ساحل برای خانواده ها فراهم نموده است. علاوه بر این، دو استخر شنا، تفریحات و فعالیت های آبی و ساحلی، زمین های تنیس، باشگاه مخصوص بچه ها و … از جمله امکانات و تسهیلات رفاهی این هتل هستند. برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال تنها 30 دقیقه رانندگی از این هتل فاصله دارند و با 35 دقیقه رانندگی هم می توان به فرودگاه بین المللی دبی دسترسی پیدا کرد.

هتل فایو پالم جمیرا | Five Palm Jumeirah Dubai

آخرین مورد از برترین هتل های منطقه جمیرا که به شما معرفی می کنیم هتل فایو پالم جمیراست که یکی از هتل های 5 ستاره و فوق لوکس دبی به شمار میرود. این هتل با طراحی و معماری مدرن و منحصربفردی که دارد فضایی بسیار دلنشین و لذتبخش برای اقامت و استراحت فراهم نموده است و یکی از پرطرفدارترین هتل های دبی به شمار می رود. هتل فایو پالم دارای ساحل اختصاصی است و از این نظر برای خانواده ها بسیار مناسب است. علاوه بر این، 5 استخر روباز و رستوران ها و کافه های متعدد هم در داخل محوطه هتل وجود دارند و جوابگوی احتیاج میهمانان و مسافران هستند. مرکز خرید بزرگ امارات تنها در فاصله 20 دقیقه رانندگی از این هتل واقع شده است و بیشتر پارک های تفریحی و موضوعی دبی هم در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل لوکس و مجلل قرار گرفته اند.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "برترین هتل های منطقه جمیرا در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های منطقه جمیرا در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید