برترین ویدیوهای گردشگری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، برترین ویدیوهای خبرنگاران در سال 95 را در این مقاله از خبرنگاران مرور می کنیم. همراه ما باشید.

برترین ویدیوهای گردشگری خبرنگاران

در یک سال گذشته ویدیوهای زیادی در وبلاگ معمای ویژه منتشر شد، از معرفی غذاها و هنرهای خیابانی گرفته تا ویدیوهای مربوط به گردشگری. برترین ویدیوهای وبلاگ معمای ویژه در سال 95 که به گردشگری مربوط هستند را در ادامه مشاهده کنید.

1. جاذبه های گردشگری ریو دو ژانیرو، برزیل

ریو دو ژانیرو، مرکز استان ریو دو ژانیرو است و به اختصار ریو نامیده می گردد. ریو دومین شهر بزرگ برزیل و سومین منطقه شهری بزرگ آمریکای جنوبی است. این شهر به خاطر سواحل کُپاکاپانا (Copacabana) و ایپانما (Ipanema) معروفیت دارد که هر گردشگری را به خود جذب می نماید. دیدنی های این شهر را در ویدیوی زیر دیدن کنید:

دانلود ویدیو

2. جاذبه های گردشگری کیوتو، ژاپن

کیوتو یکی از مجلل ترین شهرهای ژاپن محسوب می گردد. شهری احاطه شده در میان کوه ها که دارای تعداد بسیار زیادی ذن گاردن (نوعی باغ ژاپنی)، مجسمه و معبد برای بازدید، فروشگاه های بی سرانجام و غذاهای فوق العاده خوشمزه است. اگر به سفر ژاپن علاقمند باشید، کیوتو شهری است که تقریبا تمام انتظارات شما را برآورده می نماید. در این ویدیو با این شهر زیبا آشنا شوید.

دانلود ویدیو

3. نخل طلایی کن چگونه ساخته می گردد؟

جشنواره بین المللی فیلم کن، جشنواره ای سالانه است که در شهر کن فرانسه برگزار می گردد. این جشنواره یکی از بزرگ ترین و باشکوه ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش نمایش فیلم های نو از تمامی ژانرها از جمله مستند است. در این ویدیو نحوه ساخت نخل طلایی، از جوایز این جشنواره را دیدن کنید.

دانلود ویدیو

4. یک روز در دبی

دبی در طول چند سال اخیر، از یک شهر معمولی، به شهری شگفت انگیز و یکی از مهم ترین های جهان تبدیل شده است که هر کسی دوست دارد یک بار هم که شده از آن بازدید کنید. تایم لپسی از یک روز در این شهر را دیدن کنید.

دانلود ویدیو

5. جاذبه های گردشگری ایسلند

جمهوری ایسلند شمالی­ ترین کشور اروپا و کشوری است جزیره ای در شمال اقیانوس اطلس. مرکز و بزرگ ترین شهر آن ریکیاویک و جمعیت این کشور 320 هزار نفر است. ایسلند که تا قرن بیستم از فقیرترین کشورهای جهان بود در سال های پس از جنگ جهانی دوم با صنعتی کردن ماهیگیری خود و دریافت یاری از طرح مارشال به رفاه دست یافت و توانست در دهه 1990 تبدیل به یکی از مرفه ترین کشورهای جهان گردد. در این ویدیو از وبلاگ معمای ویژه با جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوید.

دانلود ویدیو

6. یک روز در کوالالامپور، مالزی

کوالالامپور، مرکز مالزی یکی از بزرگ ترین شهرهای آسیا و از مشهورترین شهرهای جهان است. فرهنگ این شهر بسیار متنوع است و در طول تاریخ حاکمان متفاوتی در آن قدرت را به دست داشتند. سفر به این شهر هیچ وقت بدون خاطرات خوش نخواهد بود، در این ویدیو تایم لپسی زیبا از این شهر را دیدن کنید تا با فضای شهری کوالالامپور بیشتر آشنا شوید.

7. دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری؛ سالن استان های ایران

دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران از 18 بهمن تا 21 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. در ادامه ویدیو وبلاگ معمای ویژه از سالن 38 یعنی سالن استان های ایران را مشاهده می کنید.

دانلود ویدیو از آپارات 360p | 720p | دانلود ویدیو با کیفیت اصلی از مگا

8. گزارش ویدیویی وبلاگ معمای ویژه از دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

دانلود ویدیو

9. یک روز در ونیز، ایتالیا

ونیز (Venice) یکی از رمانتیک ترین شهر های جهان است که خیابان های آن کانال های آب هستند. این شهر یکی از شهر های پرگردشگر جهان است و همواره در لیست پربازدید ترین ها واقع شده است. ونیز مکانی عالی و زیبا برای گردشگران است که در آن می توانند از منظره ها مختلف لذت ببرند و چند روز رویایی داشته باشند. در تایم لپسی زیبا با ونیز و مکان های مختلف آن شوید.

دانلود ویدیو

10. سفر به 12 کشور در 6 دقیقه

بازدید از 12 کشور در مدت زمان چند دقیقه در جهانی واقعی ممکن نیست. اما ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، نشان خواهد داد که اگر چنین کاری در جهانی واقعی ممکن بود، هر یک را چگونه می دیدید. کریستین گرو (Christian Grewe) تصویربرداری است که مجموعه ای را با عنوان (AIRtime) فراوری نموده و در آن، دیدنگران را در مدت زمان 6 دقیقه به 12 کشور مختلف می برد. بعضی از این مکان ها شامل دبی، شلوغ ترین خیابان هنگ کنگ و سواحل آرام هاوایی هستند.

دانلود ویدیو

11. پرش فوق العاده چترباز آمریکایی بدون چتر نجات

لوک ایکنز چترباز کهنه کاری است که تجربه 18000 پرش را دارد و به عنوان بدلکار در فیلم مرد آهنی 3 حضور داشته است. ایکنز اخیرا در اقدامی جسورانه و بدون چتر، از هواپیما پریده است. در ادامه می توانید ویدیویی از این پرش فوق العاده و پرهیجان را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

12. یک روز در ایروان، ارمنستان

ایروان، بزرگ ترین شهر ارمنستان و مرکز این کشور است. این شهر در تقسیمات کشور ارمنستان تابع هیچ استانی نیست و در واقع در مرز چهار استان کوتایک در شمال، آرارات در جنوب، آرماویر در جنوب غربی و آراگاتسوتن در شمال غربی واقع شده است. در تایم لپسی زیبا با این شهر تاریخی آشنا شوید.

دانلود ویدیو

13. یک روز در اسلو، نروژ

شهر اسلو بزرگ ترین شهر و مرکز کشور نروژ است. اسلو بعلاوه تنها شهر نروژ است که خود یک استان و یک شهرستان نیز به شمار می آید. در ادامه ویدیویی زیبا از یک روز در اسلو را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

14. یک روز در لندن، انگلیس

اگر در پی شهری با جذابیت شهرهای اروپایی، فروشگاه های جهانی و موزه های فوق العاده هستید، سفر به لندن را در نظر داشته باشید. اگر در سواحل شرق هستید، سفر به انگلستان پروازی نسبتا سریع بر فراز اقیانوس اطلس خواهد بود و بنابراین مدت زمان زیادی در سفر نیستید. معماری لندن و پارک ها آن به حس عاشقانه و جذابیت شهر می افزایند.

دانلود ویدیو

15. یک روز در باکو، جمهوری آذربایجان

باکو، مرکز جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و بعلاوه بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب شوران واقع شده است و یکی از منطقه ها نفت خیز جهان است. باکو پرجمعیت ترین شهر قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک های ساحلی و برگزاری برنامه های متعدد هنری از جمله موسیقی، تئاتر و اپرا جذبه خاصی به این شهر داده است. تایم لپس زیبای زیر را از باکو مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

16. سفر به دور هند در 2 دقیقه

سفر به دور هند در 85 ساعت، قطاری هفتگی است که از شمال شرقی هند به جنوبی ترین بخش آن حرکت می نماید. تکنیک عکاسی تایم لپس در تور 85 ساعته به دور هند با این قطار، به یاری عکاس کانادایی آمده تا شما را در سفر با این قطار همراه خود کند.

منبع: کجارو

به "برترین ویدیوهای گردشگری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ویدیوهای گردشگری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید