تصاویر و جزئیات تجمع در دانشگاه های اصفهان؛ شعارهای تند دانشجویان ، پلیس با گاز اشک آور مانع ورود تجمع کنندکان به خیابان دانشگاه و هزار جریب شدند

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، امروز همزمان با بازگشایی حضوری دانشگاه ها تجمع اعتراضی مسالمت آمیز دانشجویان در دانشگاه اصفهان برگزار گردید.

تصاویر و جزئیات تجمع در دانشگاه های اصفهان؛ شعارهای تند دانشجویان ، پلیس با گاز اشک آور مانع ورود تجمع کنندکان به خیابان دانشگاه و هزار جریب شدند

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، امروز همزمان با اولین روز بازگشایی حضوری دانشگاه ها، نودانشجویان با استقبال مسلئولان دانشگاه وارد دانشگاه اصفهان شده و در کلاس های درسی حضور پیدا کردند.

به هنگام ظهر تعدادی از دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در محوطه داخلی دانشگاه تجمع کردند و شعارهایی سر دادند، اما خبری از تخریب اموال عمومی در این تجمع نبود، دانشجویان اعتراض خود به عملکرد پلیس را اعلام کردند.

زن، زندگی آزادی، مرد میهن آبادی، بی شرف بی شرف، نترسید نترسید ما همه با هم هستیم از جمله شعارهای دانشجویان در تجمع امروز بود؛ هرچند بعضی مواقع شعارها تندتر هم شد.

پلیس با شلیک گاز اشک آور مانع ورود تجمع کنندکان به سمت خیابان دانشگاه و هزار جریب شد و تجمع کنندگان متفرق شدند.

تعداد دانشجویان از حدود 100 نفر شروع و در شلوغ ترین زمان تجمع به 300 تا 400 نفر رسید و تجمع طی ساعاتی قبل خاتمه یافت.

بعلاوه تجمع مشابهی در دانشگاه صنعتی اصفهان شکل گرفت که آن هم ساعات قبل خاتمه یافت.

بعضی جامعه شناسان برگزاری اعتراضات مسالمت آمیز در محیط های دانشگاهی را عامل ایجاد فضای گفت وگو در کف جامعه می دانند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر و جزئیات تجمع در دانشگاه های اصفهان؛ شعارهای تند دانشجویان ، پلیس با گاز اشک آور مانع ورود تجمع کنندکان به خیابان دانشگاه و هزار جریب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و جزئیات تجمع در دانشگاه های اصفهان؛ شعارهای تند دانشجویان ، پلیس با گاز اشک آور مانع ورود تجمع کنندکان به خیابان دانشگاه و هزار جریب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید