تصمیم قطعی باشگاه؛ یک پرسپولیسی دیگر رفتنی شد ، بازیکن وفادار گزینه جانشینی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، بعد از کناره گیری مازیار زاع از راهنمایی ملوان حالا سرمربی ذوب آهن هم در آستانه جدایی از این تیم است.

تصمیم قطعی باشگاه؛ یک پرسپولیسی دیگر رفتنی شد ، بازیکن وفادار گزینه جانشینی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه تیم فوتبال ذوب آهن با مهدی تارتار در لیگ بیست و دوم فصل پُرنوسانی را تجربه کرد و در مقاطعی از فصل حتی پروژه برکناری تارتار کلید خورد. اوج این اتفاق در هفته بیست و یکم لیگ برتر بود که تا پیش از بازی در اصفهان گفته می شد در صورت شکست مقابل مس کرمان، حکم برکناری سرمربی صادر می گردد. با این وجود بعد از پیروزی یک بر صفر سبزپوشان مقابل تیم کرمانی اوضاع متفاوت شد تا در نهایت تیم اصفهانی با راهنمایی تارتار لیگ را به خاتمه برساند.

در این میان مسائل مالی تأثیر زیادی روی ثبات کادرفنی ذوب آهن داشت. با توجه به شرایط مالی این باشگاه، از نظر مدیران به صرفه نبود که غرامت فسخ قرارداد مربیان پرداخت گردد. مدیران باشگاه با توجه به اینکه تیم در هر شرایطی نمی توانست قهرمان گردد یا نتایج خاصی رقم بزند ترجیح دادند با همان کادر قبلی ادامه دهند.

بعد از خاتمه فصل شرایط برای انتخاب بدون دغدغه سرمربی سبزپوشان فراهم است. 3 گزینه روی میز مدیران ذوب آهن قرار گرفته است. در کنار تارتار که شانس بسیار کمی دارد دو مربی بومی در این فهرست حضور دارند که در این بین قاسم حدادی فر دستیار تارتار از شانس بالایی برای راهنمایی گاندوها برخوردار است. در واقع حدادی فر در کنار یک مربی دیگر بومی گزینه های راهنمایی سبزپوشان هستند که البته حدادی فر شانس بیشتری دارد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در هفته آینده تکلیف معرفی سرمربی ذوب آهن در فصل آینده روشن خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم قطعی باشگاه؛ یک پرسپولیسی دیگر رفتنی شد ، بازیکن وفادار گزینه جانشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم قطعی باشگاه؛ یک پرسپولیسی دیگر رفتنی شد ، بازیکن وفادار گزینه جانشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید