درخواست ویژه یاغی کشتی ایران از صربستانی ها برای یک ایرانی ، رئیس فدراسیون صربستان: ریسک بزرگی کردید

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، مربی مرد طلایی کشتی فرنگی دنیا معتقد است علی ارسلان در رقابتهای دنیای صربستان همه را محو کشتی های خود کرد و با کسب مدال طلا به آنچه می خواست رسید.

درخواست ویژه یاغی کشتی ایران از صربستانی ها برای یک ایرانی ، رئیس فدراسیون صربستان: ریسک بزرگی کردید

علی ارسلان یکی از فرنگی کاران طلایی رقابت های دنیای 2022 صربستان بود که سال گذشته با وجود شایستگی و توانمندی فراوان از تیم ملی ایران جدا شد و به تیم صربستان پیوست. به همین دلیل امیرحسین حسینی مربی علی ارسلان در مورد سطح مسابقات دنیای به خبرنگار مهر گفت: رقابت های دنیای صربستان با تمام فراز و فرودهای خود به خاتمه رسید و کشور میزبان نشان داد می تواند میزبان بسیار خوبی برای این قبیل از مسابقات معتبر و بزرگ باشد. البته با توجه به اینکه نناد لالوویچ رئیس اتحادیه دنیای کشتی نیز اهل صربستان است این نظم و هماهنگی در مسابقات دنیای دو چندان بود و تمامی کشورها از شرایط میزبانی و داوری راضی بودند.

وی در مورد درخشش علی ارسلان در رقابت های دنیا اضافه نمود: او اوایل سالجاری در مسابقات قهرمانی اروپا حضور داشت، اما با توجه به شرایط دور از ایده آل و نه چندان خوبی که در تمرین زیر نظر مربیان صرب داشت نتوانست به خوبی نتیجه بگیرد. بدین ترتیب او در حالی که شایستگی مدال طلا را داشت به مدال برنز رسید. بعد از این اتفاق علی ارسلان جلسه ای را با رئیس فدراسیون کشتی صربستان داشت و از آنها خواست من به عنوان مربی ایرانی به اردوی تیم آنها ملحق بشوم و در مسابقات دنیای در کنار او باشم.

نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان دنیا ادامه داد: از آن به بعد در چندین اردوی تیم ملی صربستان حضور داشتم و در اردوهای اروپایی این تیم در بلغارستان و ترکیه هم در کنار علی ارسلان بودم. البته با توجه به روند تمرینات و شرایط آنجا به ایران آمدیم و دو ماه به جای مانده تا رقابت های دنیای را در شهر آمل تمرین کردیم. البته رئیس فدراسیون کشتی صربستان معتقد بود ریسک بزرگی کردیم که خوشبختانه با نتایج خوبی همراه شد.

مربی علی ارسلان ادامه داد: کسی پیش بینی نمی کرد نتیجه خوبی در مسابقات دنیای بگیریم من با یاری بزرگان و اساتید خود و با تکیه بر تجربیات آنها یک برنامه دو ماهه را برای ارسلان تدوین و تنظیم کردم. ارسلان نیز با تمام سختی ها توانست از پس تمرینات سنگین و طاقت فرسا بر آید و با برترین شرایط به صربستان برود.

حسینی در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه ارسلان توانست در دنیای صربستان همه را محو کشتی های فنی خود کند که نتیجه آن هم یک مدال طلای ارزشمند بود. به هر حال او یک کشتی گیر ایرانی است و هر کجا باشد نام ایران هم با نام او بر زبان جاری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "درخواست ویژه یاغی کشتی ایران از صربستانی ها برای یک ایرانی ، رئیس فدراسیون صربستان: ریسک بزرگی کردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویژه یاغی کشتی ایران از صربستانی ها برای یک ایرانی ، رئیس فدراسیون صربستان: ریسک بزرگی کردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید