رودریگو از خاصیت مغناطیسی مسی میگوید

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، آرژانتین جام جهانی 2022 را کابوس وار آغاز کرد و برابر عربستان با نتیجه باورنکردنی 2-1 مغلوب شد. دومین بازی آرژانتین برابر مکزیک بود و هر نتیجه ای غیر از پیروزی می توانست به معنای سرانجام رویای لیونل مسی و یارانش در جام جهانی باشد، اما آلبی سلسته بازی را 2-0 برد و پس از رجحان برابر لهستان در بازی آخر دور گروهی، راهی یک هشتم نهایی شد. آرژانتین به مسیر درخشانش ادامه داد و در سرانجام رقابت ها با شکست فرانسه جام را بالای سر برد.

رودریگو از خاصیت مغناطیسی مسی میگوید

دی پُل در خصوص فضای حاکم بر تیم پس از شکست برابر عربستان گفت: اعتماد به نفس کاپیتان مسی برای بالا بردن روحیه تیم قبل از بازی دوم کلیدی بود. ما در خصوص همه سناریو های احتمالی صحبت کردیم و به او می گفتم هی لئو، اگر مکزیک را شکست ندهیم، جام جهانی ما می تواند پنج روز طول بکشد.

دی پُل ادامه داد: لئو پاسخ می داد، احمق، من بلیت فینال را در جبیم دارم. تصور کنید چقدر با آن حرف ها اعتماد به نفس می گرفتیم. لئو همواره جوری صحبت می کرد که مقابل مکزیک قرار نیست جام جهانی را ترک کنیم. او می گفت، این آخرین بازی ما نخواهد بود. او همواره با اعتماد به نفس زیادی صحبت می کرد و آن را به تیم نیز منتقل می کرد.

دی پُل در انتها گفت: لئو دارای خاصیت مغناطیسی است و باعث می گردد به او جذب شوید، گوش دهید و سکوت کنید. مثلا من اگر در خصوص مهمترین مسائل حرف بزنم، یک عده اصلا توجهی نمی نمایند، ولی اگر لئو آغاز به گفتن هر مزخرفی کند، همه به آن گوش می دهند و همه چیز روی او متمرکز می گردد.

منبع: فرارو

به "رودریگو از خاصیت مغناطیسی مسی میگوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رودریگو از خاصیت مغناطیسی مسی میگوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید