رونمایی از گروه هتل های رادیسون در برلین
به گزارش وبلاگ معمای ویژه، در گردهمایی بین المللی سرمایه گذاری روی هتل ها (IHIF 2018) اعلام شد: معرفی برند تازه گروه هتل های رادیسون با تاکید بر اهمیت لحظه ها.

گروه هتل های گارلسون رزیدور (Carlson Rezidor Hotel Group) اقدامات خود برای بازسازی برند گروه هتل های رادیسون بیان کرد و تاکید نمود که این کار به سرعت شروع خواهد شد. این تغییرات در گردهمایی بین المللی سرمایه گذاری هتل ها در برلین مطرح شد.
هویت نو می تواند ارزش بین المللی نام تجاری رادیسون را افزایش دهد تا موجب بالا رفتن آگاهی در بازار و افزایش بازده بازاریابی آن در سبد سهام دنیای گردد.
اهمیت لحظه ها، فلسفه نهفته در سرویس امضای نو شرکت و تمامی برندهای هتل های آن است.
نام نو ارائه به بازار (GTM) گروه هتل رادیسون، بر همکاری قدرتمند بین هتل های رادیسون هاسپیتالیتی (که در گذشته هتل های کارلسون نامیده می شد) و گروه هتل های رزیدور (که به صورت عمومی در لیست سهام ناصدک (Nasdaq) استکهلم، سوئد، قرار گرفته است، ولی مقر اصلی آن در بروکسل، بلژیک، است) تاکید می نماید که دارای توافقنامه فرانشیز اصلی برای توسعه و استفاده از برندهای مختلف در سرتاسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا است.
گروه هتل های رادیسون که در حال حاضر یازدهمین هتل بزرگ دنیا است، از هشت برند هتل تشکیل شده است که بیش از 1400 هتل در حال عملیات و در حال توسعه دارد.
ایجاد هویت نو را می توان نقطه عطف مهمی در یک برنامه پنج ساله دانست که به طور حتم تغییراتی در کسب و کار ایجاد خواهد نمود و موقعیت آن را برای مهمانان، مالکان، سرمایه گذاران و استعدادها تحت تاثیر قرار خواهد داد.
فدریکو گونزالس، رئیس گروه هتل های رزیدور و رئیس کمیته بین المللی راهنمایی کنندگان گروه هتل های رادیسون، گفت:
امروز، شروع یک دوره هیجان انگیز برای گروه هتل های رادیسون است که تحت نام تجاری نو و منظره بلند مدت ما با هم متحد خواهند شد تا تبدیل به یکی از سه شرکت برتر مهمان نوازی در دنیا گردد.
طرح عملیاتی پنج ساله ما شامل طرح های ابتکاری است که تعریف نوی از طرح ارزش گذاری ما ارائه می دهد، سبد سهام مان را بهبود می بخشد، عملیات را تسهیل می نماید، بر سیستم های فنی نو سرمایه گذاری می نماید و اعضای تیم را به نحوی با هم هماهنگ می نماید تا امضای ما مبنی بر اهمیت هر لحظه را به دیگران بشناساند.
گروه هتل رادیسون در راستای هم ترازسازی ارزش گذاری برند رادیسون، اقدام به بازسازی معماری نام تجاری خود نموده و ستون های تجربیات مهمانان خود را مجددا تعریف نموده است تا آن را در همه هشت نام تجاری خود به کار گیرد.
این نام های تجاری شامل مجموعه رادیسون (که جایگزین مجموعه کواروس شده اند)، رادیسون آبی، رادیسون، رادیسون قرمز، پارک پلازا، پارک-مهمانخانه رادیسون، مهمانخانه روستایی و سوئیت های رادیسون و پرایزوتل هستند.
گروه هتل رادیسون تصمیم گرفته است که در مدت پنج سال آینده، سرمایه گذاری های چشمگیری روی پلت فرم ها و فن آوری های مهم کند که شامل برنامه جامع IT برای پلت فرم های توزیع و مدیریت املاک نو و ادغام، به همراه پلت فرم های مدیریت کمپین، وفاداری مشتری و CRM نو است.
بعلاوه، این گروه تصمیم گرفته اند که سرمایه گذاری های قابل توجهی نیز روی تعریف مجدد برند یا تغییر جایگاه بیش از 500 هتل در سرتاسر دنیا انجام دهند.
منبع: کجارو / traveldailynews.asia