زمان پور: شاید قهرمانی برای دانشگاه آزاد زود بود، تیم ما منحل شده است

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شاید نباید در همان سال نخست قهرمان می شدیم، قهرمانی تیم ما برای مسئولان کافی بود و آنها را راضی کرد.

زمان پور: شاید قهرمانی برای دانشگاه آزاد زود بود، تیم ما منحل شده است

آزاده زمان پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ معمای ویژه در خصوص تیم داری دانشگاه آزاد در لیگ برتر بسکتبال گفت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بعد از تعطیلات نوروز و ابتدای سال 1398 ابراز تمایل کرد که با ما قرارداد بسته و همکاری کند و حتی بودجه مصوب سال جاری را نیز معین کرد. همچنین قرار شد با بازیکنان قرارداد بسته گردد و با برنامه ریزی درست برای قهرمانی لیگ برتر آماده شویم که متاسفانه گفتند شورای عالی ورزش با چنین تصمیمی موافقت نکرده است.

وی اضافه کرد: به ما گفتند از تیم هایی حمایت می نمایند که در مسابقات برون مرزی حاضر می شود. من هم گفتم تیم بسکتبال مسابقات باشگاهی غرب آسیا را در پیش دارد که سهل انگاری مسئولین باشگاه باعث شد تیم ما منحل گردد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با بیان قهرمانی تیمش در لیگ سال 97 گفت: شاید نباید در همان سال نخست قهرمان می شدیم. قهرمانی تیم ما برای مسئولان کافی بود و آنها را راضی کرد. تیم ما در عین ناباوری عنوان قهرمانی را کسب کرد. شاگردانم با تمرینات کم کوشش کردند و قهرمانی را به دست آوردند.

وی ادامه داد: درحال حاضر خبر رسیده تیم منحل شده و من هم تیم ندارم. بازیکنانم نیز منتظر من هستند تا ببینند با کدام تیم قرارداد می بندم تا در تیم من کار نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زمان پور: شاید قهرمانی برای دانشگاه آزاد زود بود، تیم ما منحل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پور: شاید قهرمانی برای دانشگاه آزاد زود بود، تیم ما منحل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید