زنده نگه داشتن یاد پله با تغییر در نشان پیراهن برزیل

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، خبرنگاران - پله تنها بازیکن فوتبال در دنیا است که پیروز شده در سه جام دنیای به همراه تیم ملی کشورش قهرمان گردد.

زنده نگه داشتن یاد پله با تغییر در نشان پیراهن برزیل

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، شرایط سلامتی پله همه را نگران نموده و افراد زیادی برایش پیغام فرستادند و آرزوی بهبودی کردند. در جام دنیای قطر یاد و نام این اسطوره برزیلی زنده بود و به عناوین مختلف از او به خاطر دستاوردهایش سپاسگزاری شد و همه برایش آرزوی سلامتی و طول عمر کردند.

الخاندرو دومینگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، پیشنهاد داد که به افتخار پله افسانه ای تغییری در لباس تیم ملی برزیل اعمال گردد. او در مراسمی در دوحه گفت: ما می خواهیم تمام حمایت خود را به پله و خانواده اش اعلام کنیم و امیدواریم او هر چه زودتر بهبود یابد. پله یک نابغه بود، اولین شماره 10. پس از او بقیه شماره 10ها آمدند و با هم مقایسه شدند، اما پله همواره غیرقابل مقایسه خواهد بود. او همواره در قلب افرادی است که عاشق فوتبال هستند. پله اینجا در این جام دنیای حضور دارد. برای ادای احترام به او می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و به فدراسیون فوتبال برزیل پیشنهاد کنیم که سه ستاره از پنج ستاره نشان خود را به افتخار پادشاه به سه قلب تغییر دهند. او تنها ستاره ای است که سه بار قهرمان جام دنیای شده است.

برزیل به خاطر پنج بار فتح کردن جام های دنیای، پنج ستاره روی پیراهنش دارد. پله در سه مورد از این قهرمانی ها حضور فعال داشت. او با پیراهن برزیل در سالهای 1958 (سوئد)، 1962 (شیلی) و 1970 (مکزیک) جام قهرمانی دنیا را بالای سر برد.

منبع: فرارو

به "زنده نگه داشتن یاد پله با تغییر در نشان پیراهن برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده نگه داشتن یاد پله با تغییر در نشان پیراهن برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید