سفر مقرون به صرفه به لندن با 10 راه چاره ساده (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، لندن یکی از گران ترین و زیباترین مرکز های جهان است. با رعایت این چند نکته می توان هزینه سفر به لندن را کاهش داد. با خبرنگاران همراه باشید.

سفر مقرون به صرفه به لندن با 10 راه چاره ساده (قسمت دوم)

لندن یکی از گران ترین شهرهای جهان است. بنابراین سفر به چنین شهری آن هم برای مقاصد توریستی ممکن است برای بسیاری از ما، گران و ناممکن به نظر برسد. اما در لندن هم می توان با رعایت چند نکته، سفری مقرون به صرفه را تجربه کرد. با به کار بستن این نکات می توانید به مقدار قابل توجهی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

در قسمت قبلی مقاله به خرید کارت London Pass برای کاهش هزینه های سفر به لندن اشاره نمودیم.

London Pass چیست؟

این کارت، یک کارت تخفیف توریستی برای بازدید از جاذبه های لندن است. استفاده از آن علاوه بر اینکه موجب کاهش هزینه ها می گردد، از اتلاف وقت در صف های طولانی تهیه بلیط یا ورودی جاذبه ها جلوگیری می نماید. این کارت در واقع کارت هوشمندی است که دارنده آن از قبل مبلغی را پرداخت می نماید و از آن در بازدید از جاذبه های جهانگردی استفاده می نماید. در سراسر جهان در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی، کارت های مشابه برای جهانگردان در نظر گرفته شده است. بیش از سه میلیون جهانگرد از این کارت استفاده نموده اند.

مزایا:

  • با دریافت این کارت، برای ورود به بیش از 60 جاذبه جهانگردی و تور مختلف، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. این جاذبه ها شامل برج لندن، کلیسای وست مینستر، کروز در رود تیمز و... است.
  • استفاده از تور یک روزه رایگان گردش در شهر با اتوبوس توریستی
  • پیشگیری از اتلاف وقت در صف های طولانی ورودی جاذبه های جهانگردی
  • دریافت لحظه ای کارت روی اسمارت فون
  • امکان افزودن ویژگی های کارت سفری اویستر کارت

این کارت ها یک روزه، دو روزه، سه روزه، شش روزه و ده روزه هستند. قیمت کارت ها برای بچه ها و بزرگسالان فرق دارد و اگر سفرهای داخل شهری هم به آن اضافه گردد، قیمت آن افزایش می یابد.

به وسیله این لینک می توانید لیست کامل قیمت کارت های مختلف را مشاهده کنید و هر کدام که متناسب با نیازهای شما بود بخرید.

همراه با این کارت یک کتاب راهنما هم به جهانگردان ارائه می گردد تا با یاری آن برنامه سفر خود را تنظیم نمایند و از مزایای این کارت به برترین شکل ممکن استفاده نمایند.

6. همه چیز را از قبل و آنلاین رزرو کنید

اگر فکر می کنید که زمان کافی برای بازدید از جاذبه های جهانگردی لندن ندارید و کارت London Pass به کارتان نمی آید، با رزرو کردن آنلاین بلیط ها از چند روز قبل می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. بسیاری از بلیط های جاذبه های جهانگردی اگر آنلاین خریداری شوند، درصد قابل توجهی تخفیف دارند.

7. از نمایش های کوچک لذت ببرید

موسیقی های زنده و نمایش های کمدی زیادی در لندن برگزار می گردد. حسن این نمایش ها و کنسرت ها این است که نسبت به تئاترها و خوانندگان مشهور، هزینه کمتری دارند.

8. خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید

لندن بهشتی برای دوستداران خرید است. اگر می خواهید خریدی مقرون به صرفه در لندن را تجربه کنید، به فروشگاه های مد مقرون به صرفه مثل Primark سر بزنید. در بازارهای محلی لندن هم می توانید اجناس مقرون به صرفه بخرید و حتی سر قیمت چانه بزنید. اوت لت ها یکی دیگر از گزینه های خرید مقرون به صرفه در لندن هستند.

9. غذای مقرون به صرفه بخورید

برای خرید غذای مقرون به صرفه باید به رستوران های زنجیره ای و کافه های سنتی سر بزنید. اگر هوا ملایم و مطبوع است، می توانید ساندویچ های آماده از سوپرمارکت بخرید و یک پیک نیک مقرون به صرفه در پارک های متعدد و حومه لندن ترتیب دهید. غذاهای خیابانی هم اخیرا هواداران زیادی پیدا نموده اند و مورد توجه قرار گرفته اند.

غذا خوردن در لندن اگر بدانید که کجا بروید، مقرون به صرفه است. در این لینک می توانید لیستی از برترین نقاط لندن برای خوردن ناهار مقرون به صرفه را ببینید. یا در این لینک، با لیستی از غذاخوری ها و کافه های مقرون به صرفه لندن آشنا شوید. در این غذاخوری ها در هر ساعتی از روز می توانید غذای مقرون به صرفه و البته خوشمزه، نوش جان کنید.

یکی دیگر از روش های کاهش هزینه های غذا خوردن در لندن، دریافت کارتی به نام tastecard است. با استفاده از این کارت می توانید در بسیاری از رستوران های لندن، از تخفیف ویژه بهره ببرید.

Tastecard چیست؟

این کارت بیش از 3 میلیون عضو دارد که مرتبا از این کارت استفاده می نمایند و در رستوران های مختلف با 50 درصد تخفیف، غذا می خورند. بیش از 7000 رستوران در دایرکتوری رستوران های این کارت وجود دارد که شما با ارائه کارت خود می توانید از تخفیف های ویژه آنها بهره ببرید.

10. اقامتگاه مقرون به صرفه پیدا کنید

در لندن می توانید برای اقامت مقرون به صرفه، هاستل ها، هتل های زنجیره ای مقرون به صرفه و تخت خواب و صبحانه (B&B) ها را امتحان کنید.

چندین هتل زنجیره ای مقرون به صرفه در لندن وجود دارد که هر کدام از آنها چندین شعبه در سراسر شهر دارند. این هتل ها امکاناتی مناسب را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان می گذارند. از میان این هتل ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

Holiday Inn Express

شعبه های این هتل را می توانید در مرکز شهر مثلا خیابان اولد استریت و نواحی دورتر از مرکز پیدا کنید. در این هتل ها، صبحانه رایگان عرضه می گردد و وای فای رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس است.

Ibis

این مجموعه هتل ها، یکی از برترین هتل های مقرون به صرفه لندن هستند که امکانات رایگان متعدد دارند و کارکنان آنها رفتار محبت آمیز ای دارند. صبحانه از 4 صبح تا ظهر عرضه می گردد. اتاق ها دارای امکانات مناسب و تخت های راحت هستند.

Premier Inn

این مجموعه، بزرگ ترین مجموعه هتل های زنجبره ای مقرون به صرفه در بریتانیا است. اتاق های این هتل ها امکانات مناسب و تخت های راحتی دارند. بیشتر اتاق ها به وای فای مجهز هستند. کارکنان هتل، رفتار محبت آمیز ای با مهمانان دارند.

Travelodge

اتاق های این هتل، زواید غیرضروری را حذف نموده اند. با پرداخت شبی 29 یورو می توانید در یکی از این هتل ها اقامت کنید؛ اگر به صورت آنلاین و از قبل، اتاق خود را رزرو کنید. این مجموعه هتل به سرعت در حال توسعه است و در حال حاضر بیش از 50 هتل در لندن دارد. اتاق های این هتل مقرون به صرفه، تمیز و بزرگ هستند و تخت های بزرگ، تلویزیون و قهوه ساز دارند. با پرداخت هزینه می توانید از صبحانه و وای فای هم بهره ببرید. صبحانه برای بچه ها رایگان است.

Tune Hotels

اتاق های این مجموعه هتل، بزرگ هستند و امکانات اولیه باکیفیتی در اختیار مهمانان می گذارند. 5 شعبه از این هتل در لندن مرکزی وجود دارد.

منبع: کجارو / visitlondon.com

به "سفر مقرون به صرفه به لندن با 10 راه چاره ساده (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مقرون به صرفه به لندن با 10 راه چاره ساده (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید