شکستن رکورد تولید روزانه از طریق ایران خودرو

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، ایران خودرو با همکاری و همت مجموعه سازندگان، پیروز شد در روز سیزدهم آذرماه، رکورد جدیدی را ثبت کند و تعداد خودروهای تکمیل شده و آماده عرضه به مشتریان را به عدد 4796 برساند.

شکستن رکورد تولید روزانه از طریق ایران خودرو

در این روز مدیران و کارگران متعهد این مجموعه با تامین و ارسال قطعات از طریق سازندگان در شرایط نامساعد آب و هوایی، این رکورد را به ثبت رسانده اند.

با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است و با توجه به اینکه گروه صنعتی ایران خودرو، نقش جدی در تولید و افزایش ارزش افزوده بخش صنعت داشته است، می تواند در تحقق اهداف و برنامه های جهش تولید پیروز عمل کند.

بیشتر بخوانید: کاهش کیفیت خودروهای داخلی علی رغم افزایش تولید خودروسازان

در حال حاضر، آهنگ تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، شتاب گرفته است. این خودروساز امید دارد تا با حمایت های لازم از سوی نهادهای مرتبط، به اهداف تعیین شده در سال جهش تولید دست یابد.

با توجه به اینکه حفظ حقوق مصرف کنندگان و همچنین حفظ حقوق زنجیره تولید خودرو مد نظر است، برای کاهش قیمت تمام شده خودرو، باید هزینه ها در زنجیره تولید کاهش داده شود.

بیشتر بخوانید: آیا خودروسازان قیمت درب کارخانه را کاهش می دهند؟

در ابتدای هفته گذشته رکورد تولید روزانه به دو هزار و 950 دستگاه رسید و در سرانجام این هفته نیز رکورد تجاری سازی شکسته شد.

مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تمام همت خود را در راستا تحقق اهداف تعیین شده برای رونق و جهش تولید به کار گرفته اند، تا بتوانند با افزایش عرضه خودرو، شرایط بازار را از تلاطم خارج کرده و دستیابی مشتریان به خودرو را تسهیل بخشند.

در حال حاضر تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان به کم تر از 30 هزار دستگاه رسیده و به زودی با تکمیل و عرضه خودروهای دارای کسری این تعداد به حداقل ممکن خواهد رسید.

منبع: بلاگ دیوار

به "شکستن رکورد تولید روزانه از طریق ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستن رکورد تولید روزانه از طریق ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید