تعرفه واردات لاستیک خودرو یک سوم شد ، توزیع لاستیک با نرخ مصوب

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان اشاره نمود که تعرفه واردات لاستیک خودرو از 32 درصد به 10 درصد رسید. او گفت: لاستیک مورد احتیاج مردم تامین شده و به وسیله سامانه های فروش وزارت صنعت و شرکت های فراوریکننده به صورت مستقیم با قیمت مصوب در حال توزیع است.

تعرفه واردات لاستیک خودرو یک سوم شد ، توزیع لاستیک با نرخ مصوب
کولاک دختران موتورسوار ایرانی را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - حسین فرهید زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراوری نمایندگان گفت: در بحث بازار لاستیک باید توجه داشت که موضوع تامین و توزیع از یکدیگر جدا هستند. ناترازی از قدیم در فراوری این محصول در مقابل مصرف وجود دارد.

وی اضافه نمود: سالانه 21 میلیون حلقه لاستیک در کشور فراوری می گردد. 3.7 میلیون حلقه لاستیک هم وارد می گردد. اما احتیاج کشور در این زمینه 26 تا 27 میلیون حلقه است. این امر باعث می گردد که در بعضی مواقع با کمبود آن در بازار رو به رو شویم.

رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراوری نمایندگان ادامه داد: طرحی در وزارت صمت وجود دارد که در حوزه نهاده های فراوری، به فراوری نمایندگان یاری می گردد تا بتوانند، فراوری خود را افزایش دهند. در حوزه های ارزی نیز به آنها یاری شده است.

وی توضیح داد: در حوزه واردات نیز، تعرفه واردات لاستیک خودرو از 32 درصد به 10 درصد کاهش یافت. این تعرفه به وسیله هیئت وزیران ابلاغ شده است. امیدواریم که این ناترازی با واردات و افزایش فراوری داخلی برطرف گردد.

فرهید زاده گفت: در شبکه توزیع لاستیک نیز به وسیله سامانه های فروش وزارت صنعت و خود شرکت های فراورینماینده به صورت مستقیم به دست مصرف نماینده می رسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه لاستیک کالای سرمایه ای نیست و تاریخ مصرف دارد، گفت: مردم در هر زمانی می توانند در صورت احتیاج، این محصول به وسیله سامانه های معرفی شده با قیمت مصوب خریداری نمایند.

وی با بیان اینکه طرح های نظارت و بازرسی در سازمان های صمت استان و اصناف ابلاغ و اجرا شده است گفت: بر انبارها، فراورینمایندگان و سیستم های پخش تمرکز داریم تا اگر خروجی از دستور العمل ها وجود داشته باشد، برخورد تعزیراتی و انضباطی صورت گیرد.

فوتون تونلند دیزلی ایران خودرو دیزل / پیکاپی با سوخت متفاوت

ام وی ام ایکس33 کراس دستی مدیران خودرو آنالیز شد / آنالیز تخصصی

آنالیز اکستریم TXL / راهنمای جامع کراس اوور تازه برند XTRIM مدیران خودرو

لاماری ایما HEV هیبرید آنالیز شد / همه چیز درباره محصول تازه آرین پارس موتور

منبع: بیت ران

به "تعرفه واردات لاستیک خودرو یک سوم شد ، توزیع لاستیک با نرخ مصوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه واردات لاستیک خودرو یک سوم شد ، توزیع لاستیک با نرخ مصوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید