عسگری: رسیدن به عنوان گرندوینری انگیزه ام را بیشتر نموده است، برای کسب مدال المپیک باید سختی ها را تحمل کرد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، قهرمان کاراته دنیا گفت: حضور در میان نفرات مدعی کسب عنوان گرندوینری در وزن 75 کیلوگرم به من برای کسب مدال طلای کاراته وان اسپانیا انگیزه داده است.

عسگری: رسیدن به عنوان گرندوینری انگیزه ام را بیشتر نموده است، برای کسب مدال المپیک باید سختی ها را تحمل کرد

بهمن عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ معمای ویژه، در مورد شرایط خود پیش از مرحله خاتمهی مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 گفت: برای مسابقات کاراته وان اسپانیا سه مرحله اردو را سپری کردیم و شرایط خیلی خوب بوده است. همواره گفته ام که کادر فنی تیم ملی روی آماده سازی تمام بچه ها متمرکز است و برنامه های خوبی دارد که باعث می گردد ملی پوشان مانند یک سرباز آماده افتخارآفرینی باشند.

وی توضیح داد: در حال حاضر رنکینگ یک المپیک در وزن 75 کیلوگرم هستم و باید کوشش کنم این صندلی را در خاتمه سال 2019 نیز حفظ کنم تا در سال جدید میلادی با نتایج خوب پیروز به کسب سهمیه المپیک برسم. درست است که فشردگی مسابقات و وزن کم کردن ها سخت است، اما اعتقاد دارم کسی که مدال المپیک می خواهد باید با شرایط سازگار باشد و برنامه ریزی داشته باشد. امیدوارم در این جهت انرژی های مثبتی به من انتقال داده گردد تا همراه با تیم ملی کاراته در اسپانیا نیز پیروز باشم و دست پر بازگردم.

قهرمان کاراته دنیا در مورد انگیزه های خود برای کسب مدال طلا گفت: حضور در میان نفرات مدعی کسب عنوان گرندوینری وزن 75 کیلوگرم در خاتمه سال 2019، به من برای کسب مدال طلا مسابقات اسپانیا انگیزه داده است. در این راه تمرکز خود را گذاشتم تا بهمن عسگری همیشگی باشم و با عملکرد خوب ضمن کسب مدال طلا به عنوان گرندوینری نیز دست پیدا کنم. سجاد گنج زاده پیش از این به عنوان اولین کاراته کا ایرانی در سال 2017 به این عنوان دست یافته بود و خدا را شکر سال جاری نیز مجدد این عنوان را تکرار کرد.

عسگری تاکید نمود: گرندوینری گنج زاده به من انگیزه داده است تا در وزن 75 کیلوگرم به عنوان اولین ایرانی گرندوینر شوم. قطعا با عملکردی خوب می توانم به این عنوان نیز دست پیدا کنم. در این راه رقابت میان من، کن نیشیمورا و رافائل آقایف خواهد بود و در صورت کسب مدال طلا و عدم کسب مدال توسط این ورزشکاران می توانم به این عنوان دست پیدا کنم. شرایط برای کسب عنوان گرندوینری سخت است اما تمام کوشش خود را انجام می دهم تا ببینم خدا چه می خواهد.

وی در مورد ملاقات احتمالی با رافائل آقایف و جبران شکست مسابقات کاراته وان مسکو گفت: مسلما ملاقات گذشته برای من تمام شده و با وجود اینکه نباید در آن ملاقات شکست می خوردم اما در ثانیه های خاتمهی داور ویدئو چک امتیاز عجیبی را به حریف داد که باعث شد بازنده شوم. مطمئنا در اسپانیا انگیزه های زیادی دارم تا ضمن کسب مدالی خوشرنگ برای کسب عنوان گرندوینری نیز کوشش کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عسگری: رسیدن به عنوان گرندوینری انگیزه ام را بیشتر نموده است، برای کسب مدال المپیک باید سختی ها را تحمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: رسیدن به عنوان گرندوینری انگیزه ام را بیشتر نموده است، برای کسب مدال المپیک باید سختی ها را تحمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید