فیاضی هم کنار رفت، آلکنو: افسوس می خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، ولادیمیر آلکنو در بین ملی پوشان با تقدیر از عملکرد پوریا فیاضی، طی نزدیک به سه ماه حضورش در اردوی تیم ملی والیبال، او را از تیم ملی کنار گذاشت.

فیاضی هم کنار رفت، آلکنو: افسوس می خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با تقدیر سرمربی و تشویق دسته جمعی اردونشینان، پوریا فیاضی از اردوی تیم ملی خارج شد تا تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات خود را با 14 بازیکن پیگیری کند.

در سرانجام تمرین عصر چهارشنبه، ولادیمیر آلکنو در بین ملی پوشان با تقدیر از عملکرد پوریا فیاضی، طی نزدیک به سه ماه حضورش در اردوی تیم ملی خطاب به این بازیکن گفت: چهره و بازی ات را از سال ها قبل که رقیب بودیم، به یاد داشتم. حضورم در ایران فرصت خوبی برای کسب افتخار آشنایی از نزدیک با تو بود. رفتار و رابطه حرفه ای تو با صندلی بلندمرتبه ای به نام تیم ملی باید الگوی بازیکنان عظیم و کوچک باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: از صمیم قلب از تو تشکر می کنم که متعصب و باروحیه، همیشه با تمام وجود در تمرینات حاضر شدی و علی رغم رنج بردن از مصدومیت، برای تیم ملی در تمرینات و مسابقات از جان مایه گذاشتی. تاسف بار است که برای رسیدن تو به شرایط آرمانی تا المپیک زمان کافی در اختیار نداریم. افسوس می خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی. به خاطر همه این لحظه ها که همیشه در اختیار تیم ملی بودی، بسیار از تو متشکرم.

تشویق گروهی بازیکنان و کادرفنی رو در روی پوریا فیاضی، سرانجام بخش تمرین چهارشنبه شب تیم ملی بود.

تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات خود را با حضور 12 بازیکن (معرفی شده به کمیته برگزاری بازی های المپیک)، مجتبی میرزاجانپور و رضا عابدینی پیگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فیاضی هم کنار رفت، آلکنو: افسوس می خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیاضی هم کنار رفت، آلکنو: افسوس می خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید