معرفی کارت گلف Supersport منصوری

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، منصوری یکی از شرکت های تیونینگ معروف جهان برای پروژه های شگفت انگیز و خودروهای بیش از حد متهاجم از مارک های مختلف است. اما آخرین کار این شرکت هیچ ارتباطی با کوپه های عملکردی یا اس یو وی های لوکس ندارد. با معرفی کارت گلف امراره از منصوری آشنا شوید، یک وسیله نقلیه که سه جهان را به هم می پیوندد: ورزش گلف کلاسیک، لوکسیته خالص و فناوری برتر جهانی.

معرفی کارت گلف Supersport منصوری

آنچه در گالری زیر مشاهده می کنید، یک کارت گلف است که در ابتدا به وسیله شرکتی به نام گاریا فراوری شده و سپس به وسیله منصوری تیونینگ شده است. این نمونه خاص، یکی از ترکیبات رنگی موجود است - کاملاً از کربن ساخته شده است. طراحی کلی این وسیله تقریباً نسبت به نسخه اصلی تغییری نکرده است، اما علاوه بر بدنه کربن، یک مجموعه چرخ های ورزشی به قطر 14 اینچ، یک دیفیوزر پایین تر برای قسمت جلویی و چراغ های نو طراحی شده است.

منصوری برای پروژه خود از مدل Garia Supersport استفاده می نماید که یک کارت گلف است که در اروپا و ایالات متحده قابلیت رانندگی در خیابان را دارد. این وسیله نقلیه به وسیله یک موتور الکتریکی با قدرت 10.7 اسب بخار (8 کیلووات) قدرت بخشی می گردد که به عنوان قدرت بخشی قوی ترین موتور استفاده شده در یک کارت گلف سریال توصیف می گردد. بسته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10.24 کیلووات-ساعت بردی حدود 50 مایل را با یک بار شارژ فراهم می نماید. اگر این وسیله نقلیه را در اروپا بخرید، سرعت حداکثر آن به 43 مایل در ساعت محدود خواهد شد، در حالی که در ایالات متحده، به عنوان یک وسیله نقلیه موتوری کمترین سرعت آن 25 مایل در ساعت است.

مدل Supersport از منصوری دارای طول 97.24 اینچ، عرض 50 اینچ و ارتفاع 66.92 اینچ است. وزن آن حدود 1146 پوند و بار مفید آن تا 770 پوند است. این وسیله نقلیه شامل یک سیستم تفریح با صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی، یک یخچال، یک تمیزکننده و پاک کننده پنجره جلو و حالت های رانندگی قابل تغییر (گلف یا خیابان) می باشد.

منصوری قیمت Supersport از گاریا را در وبسایت خود فهرست نکرده است، اما ما شنیده ایم که حدود 80،000 دلار برای مدل پایه و قبل از هر گزینه اضافی می پرسد. این هزینه در مقایسه با انتظارات اولیه ما کمتر است، اما با توجه به اینکه به نظر می رسد محلی برای قرار دادن چمدان گلف وجود ندارد، هنوز یک مبلغ بزرگ است.

منبع: فوت و فن / motor1.com

به "معرفی کارت گلف Supersport منصوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کارت گلف Supersport منصوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید