همه اشتباه می نمایند حتی مرسدس بنز!، عکس

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، مرسدس بنز میخواهد طراحی تازه و خاصی را برای نسل تازه فرمان های خود در نظر بگیرد.این طراحی تازه همراه با کنترلرهای فیزیکی و کاملا نو خواهد بود.

همه اشتباه می نمایند حتی مرسدس بنز!، عکس

امیرمسعود عابدین: نسل بعدی مرسدس بنز کلاس S ظاهراً فرمان را با دکمه های لمسی خازنی کنار می گذارد.این شرکت میخواهد کنترلرهای فیزیکی را در این مدل بازگرداند، اما آنها روی فرمان سنتی قرار نخواهند داشت.یک گزارش نو می گوید که این خودروساز در پی یک روند نوظهور در میان خودروسازان، فرمان دایره ای را با فرمان یوغ مستطیلی جایگزین خواهد نمود.

به گفته منابع مختلف، ظاهراً فرمان نو از کنترلر مستطیلی در خودروی مفهومی Vision One-Eleven الهام گرفته است.ظاهراً این شرکت بر این باور است که شکل مسطح، امکان دید بدون مانع از جاده و نمایشگر راننده را فراهم می نماید.این فرمان یوغ تا زمانی که کلاس S نو عرضه گردد، که طبق ادعای بعضی منابع در اواخر سال 2027 عرضه و به فروش می رسد، وارد بازار نخواهد شد.بنابراین این فرمان مستطیلی به این زودی ها ظاهر نخواهد شد.

با این حال، مانند بسیاری از فناوری های کلاس S، قبل از اینکه در بقیه خط فراوری ظاهر گردد، باید به مدل های محبوب این خودروساز نفوذ کند.

مشتریان به شدت از فرمان لمسی خازنی مرسدس انتقاد نموده اند.رانندگان از کنترل های پیچیده ای که می تواند غیرقابل اعتماد و درگیرکننده در هنگام رانندگی باشد، لذت نمی برند.بنابراین در نسل نو فرمان مرسدس بنز به همان سبک کنترلرهای فیزیکی بازگشت خواهند گشت.

ماه گذشته، فولکس واگن اعتراف کرد که کنترل های لمسی استفاده شده در نوترین مدل هایش اشتباه بوده است و قول داد که آنها را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید:

وانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار/ عکس

هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می نماید؟

مرسدس فرمان یوغ را به گونه ای طراحی نموده است که واکنش فرمان را با شرایط رانندگی تطبیق می دهد.در سرعت های پایین، این سیستم می تواند فرمان های طاقت فرسا را که در حین چرخش های دور برگردان یا مانورهای پارک تنگ رایج است، حذف کند. عکس این امر در سرعت های بالاتر اتفاق می افتد؛زیرا این سیستم، پاسخ فرمان را برای بهبود پایداری در هنگام تغییر خطوط و رانندگی در بزرگراه کاهش می دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ معمای ویژه مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "همه اشتباه می نمایند حتی مرسدس بنز!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اشتباه می نمایند حتی مرسدس بنز!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید