کپی کامل رنو کلیو با برند میتسوبیشی کلت از راه رسید!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، در فضای کابین میتسوبیشی کلت نیز هیچ تغییری خاصی با رنو کلیو مشاهده نمی گردد به جز تغییر لوگوی برند و بعلاوه حذف برچسب پرچم فرانسه روی کنسول اصلی جلو مقابل سرنشین کناری راننده.

کپی کامل رنو کلیو با برند میتسوبیشی کلت از راه رسید!

وبلاگ معمای ویژه - همزمان با معرفی فیس لیفت نو رنو کلیو به معرفی آن در گروه خودرو وبلاگ معمای ویژه پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس واقع شده است. حال اگر تصاویر همان خودرو با لوگو میتسوبیشی را در رسانه های خودرویی مشاهده می کنید، نباید به اصالت این تصاویر شک کنید زیرا میتسوبیشی با برند کلت همین خودرو را روانه بازار خواهد نمود.

در فضای کابین نیز هیچ تغییری خاصی مشاهده نمی گردد به جز تغییر لوگوی برند و بعلاوه حذف برچسب پرچم فرانسه روی کنسول اصلی جلو مقابل سرنشین کناری راننده.

نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان در میزان های 7 و 10 اینچی با توجه به تریم و نمایشگر تنظیمات سیستم تفریح لمسی در میزان 7 و 9.3 اینچ با توجه به تریم ارائه می گردد.

شارژر بی سیم، پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، دوربین 360 درجه و 20 دستیار رانندگی از جمله ویژگی های مهم رنو کلیو فیس لیفت محسوب می گردد. کروز کنترل تطبیقی و سطح 2 رانندگی خودران در رنو کلیو نو عملکرد فوق العاده ای دارد.

در قسمت پیشرانه کلت و تریم پایه از نمونه 1 لیتری 3 سیلندر تنفس طبیعی با 66 اسب بخار خورجی و گشتاور 95 نیوتن متر استفاده شده است. تریم 1 لیتری توربو با 90 اسب بخار خروجی و گشتاور 160 نیوتن متر نیز دیگر گزینه پیش روی مشتریان است.

میتسوبیشی کلت

اما برای مشتریانی که توان بیشتری از هاچ بک میتسوبیشی انتظار دارند، شرایط مشابهی با رنو کلیو در نظر گرفته شده است، بدین ترتیب که:

پیشرانه پرچمدار در واقع ترکیبی از 1.6 لتری 4 سیلندر در هماهنگی با دو موتور الکتریکی و بسته باتری لیتیم-یون 1.2 کیلووات ساعت است. مجموع خروجی این پیشرانه 145 اسب بخار است و در بخش جعبه دنده نیز از مدل نو 6 سرعتع بدون کلاچ استفاده شده که 2 زمان یا سرعت آن برای رانندگی در حالت الکتریکی و 4 سرعت آن برای پیشرانه احتراقی اختصاص دارد.

بعلاوه نسخه 3 سیلندر مبتنی بر سی ان جی را نیز در کاتالوگ فروش قرار می دهد که برد حرکتی آن به 1000 کیلومتر می رسد.

جالب تر از همه آنکه، نسخه دیزل نیز قابل سفارش است که تپنده 1.5 لیتری آن 100 اسب بخار خروجی و 260 نیوتن متر گشتاور دارد.

رینگ های آلومینیومی در میزان 15 و 17 اینچی ارائه می شوند.

منبع: عصر ایران

به "کپی کامل رنو کلیو با برند میتسوبیشی کلت از راه رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی کامل رنو کلیو با برند میتسوبیشی کلت از راه رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید