9 کاور برتر گلکسی S24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرمی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، گلکسی S24، کوچک ترین عضو سری گوشی های پرچم دار گلکسی S24 سامسونگ است و با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد. به همین علت توصیه می گردد که کاربران از آن به درستی محافظت نمایند و در این زمینه استفاده از یک کاور محافظ باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. اگر از کاربران این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید اصلا این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در این مطلب به آنالیز 9 کاور برتر گلکسی S24 سامسونگ بپردازیم و لیستی از برترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید.

9 کاور برتر گلکسی S24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرمی

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

محصولات نیلکین در بازار لوازم جانبی ایران اگرچه با قیمت بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات در اختیار کاربران قرار می گیرند، اما مقاومت و کیفیت بسیار خوبی دارند و این موضوع در خصوص کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro نیز به خوبی صدق می نماید. این کاور محافظ گلکسی S24 سامسونگ جزو کاورهای جان سخت بازار محسوب می شود و کاربران با خرید آن تا حد بسیار زیادی از تمام بخش های گوشی هوشمند خود محافظت خواهند کرد. جنس این کاور محافظ از پلی کربنات و پلاستیک TPU فراوری شده که دوام بی نظیری دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به سبب مقاومت بالا، این محصول انعطاف پذیری کمی دارد و در روزهای ابتدایی استفاده از آن این موضوع را به وضوح حس خواهید کرد.

به لطف ساختار مات این کاور، لکه های چربی و اثر انگشت جذب نمی شوند و در صورت کثیفی، استفاده از آب برای تمیز کردن آن هیچ مانعی ندارد. نیلکین در طراحی این کاور از تکسچرهای مجذوب نمایندهی در بخش پشتی استفاده کرده تا هم زیبایی این محصول را دوچندان کند و هم مانع از سر خوردن گوشی در دست کاربران شود. وزن این کاور حدود 20 گرم است و با استفاده از آن، افزایش وزن محسوسی را در گوشی خود تجربه نخواهید کرد. این کاور محافظ دور تا دور سیستم دوربین را پوشش می دهد و فقط قسمت های لنز دوربین خالی می ماند. حاشیه های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و بخش های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به جهت دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. این کاور در رنگ مشکی در وبلاگ معمای ویژه به فروش می رسد.

کاور کی -زد دوو مدل Air Skin

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه ای به استفاده از کاورهای رزق و برق دار برای گوشی خود ندارید و دوست دارید که کاور گوشی شما طراحی مینیمالی داشته باشد، از انتخاب کاور کی -زد دوو مدل Air Skin به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این کاور گلکسی S24 سامسونگ کاملاً ساده و بدون هیچ طرح و رنگ است و در عین حال ظاهر شیک و مجذوب نمایندهی به گوشی شما می دهد. جنس این محصول از پلاستیک و TPU است و سنگینی وزن آن نیز به حدود 40 گرم می رسد، بنابراین شاید کاربران در روزهای ابتدایی استفاده از این محصول متوجه سنگینی آن شوند، اما خیلی زود به آن عادت خواهند کرد. بعلاوه کاور کی -زد دوو مدل Air Skin ظاهر بسیار نازک و باریکی نیز دارد.

اگر به حاشیه های این کاور محافظ دقت کنیم، لبه های این محصول به شکل برآمده طراحی شده اند تا از آسیب رسیدن به نمایشگر و سایر بخش های گوشی تا حد امکان جلوگیری نمایند. این کاور محافظ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و کاربران برای نصب و جداسازی آن روی گوشی مسئله ای نخواهند داشت. این محصول در پنل پشتی از ساختار مات بهره می برد و به لطف همین ویژگی کاربران نیازی نیست نگران بر جای ماندن لکه های چربی و اثر انگشت باشند. بعلاوه انعطاف پذیر بودن لبه های این کاور محافظ موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. رنگ این محصول در استفاده بلند مدت از گوشی ثابت است و به هیچ عنوان تغییر نمی نماید. این محصول در دو رنگ بندی در وبلاگ معمای ویژه در دسترس قرار گرفته است.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

اگر به طور ویژه نگران آسیب رسیدن به سیستم دوربین گوشی هوشمند خود هستید، نیلکین برای این موضوع کاور مدل CamShield Pro را طراحی کرده که از پوشش ویژه ای برای محافظت ار سیستم دوربین گوشی شما بهره می برد. این کاور گلکسی S24 سامسونگ مجهز به درب کشویی محکم برای محافظت همه جانبه از سنسورهای دوربین گوشی است که شما می توانید زمانی که از دوربین گوشی خود استفاده نمی کنید، از آن بهره ببرید. این محصول باکیفیت نیلکین با استفاده از پلی کربنات ساخته شده و مقاوم است. سطح کاور به صورتی طراحی شده که در برابر لغزش و سایش مقاومت دارد؛ بنابراین در زمان استفاده از گوشی هوشمند احتمال لیز خوردن و افتادن دستگاه از دستتان به حداقل خواهد رسید. روی دکمه ها نیز برای محافظت بهتر پوشیده شده اند. وزن این کاور حدود 25 گرم است و افزایش وزن محسوسی به گوشی هوشمند شما نخواهد داد.

این محصول باکیفیت در برابر اثر انگشت و ذرات چربی و لکه مقاوم است و جای آن ها روی سطح گوشی نمی ماند. این کاور محافظ کاملا متناسب با ابعاد گوشی طراحی شده و به هیچ وجه جلو دوربین، دکمه ها و یا پورت و اسپیکرهای گوشی را نمی گیرد. برند سازنده لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین گوشی را کمی بالا آورده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این بخش ها با سطوح برخوردی نداشته باشند. این کاور محافظ در برابر آب نیز مقاوم است؛ بنابراین در صورت کثیفی خیلی راحت می توانید این محصول را با آب نیز تمیز کنید. کاور نیلکین مدل CamShield Pro ضدخش و ضدلک است و در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد. این محصول در رنگ بندی های متفاوتی به فروش می رسد.

کاور اِپیکوی مدل Leather Case

اگر از علاقه مندان به کاورهای محافظ با پوشش چرمی هستید و در پی یک محصول بسیار باکیفیت در بین لوازم جانبی گلکسی S24 سامسونگ می گشت، کاور اِپیکوی مدل Leather Case انتخاب بسیار مجذوب نمایندهی برای شما خواهد بود. این کاور گلکسی S24 سامسونگ در نگاه اول بسیار نرم و لطیف است و کاربران با لمس آن حس بسیار خوبی پیدا خواهند کرد. این محصول باکیفیت از چرم مصنوعی، پلی کربنات و پلاستیک TPU فراوری شده که وزن حدود 30 گرمی دارد و کاربران با استفاده از آن افزایش وزن محسوسی را در گوشی هوشمند خود تجربه نخواهند کرد. این کاور چرمی به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت های آن را آسان کرده است.

این قاب محافظ گلکسی S24، در قسمت دوربین پشت و نمایشگر گوشی لبه ای ضخیم تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین و نمایشگر با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن ها آسیبی نرسد. خوشبختانه بخش های مربوط به دکمه ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره گیری از آن ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. این کاور محافظ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و کاربران برای نصب و جداسازی آن روی گوشی مسئله ای نخواهند داشت. یکی از دغدغه های کاربران هنگام خرید کاورهای چرمی، پوسته پوسته شدن تدریجی آن ها پس از مدتی استفاده است که در خصوص این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. این محصول لکه های ناشی از اثرات انگشت و گرد وغبار را نیز دفع می نماید و از این بابت نیز مسئله ای وجود نخواهد داشت.

کاور بادیگارد مدل Armor

یکی از کاورهای محافظی که این روزها میان کاربران بسیار محبوب شده، کاور بادیگارد مدل Armor است که هم طراحی بسیار مجذوب نماینده و کاربرپسندی دارد و هم به طور کامل از بیشتر بخش های گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت می نماید. این کاور گلکسی S24 سامسونگ از جنس پلی کربنات فراوری شده و حدود 40 نیز وزن دارد؛ با این تفاسیر، شاید در روزهای ابتدایی استفاده از آن افزایش وزن گوشی خود را احساس کنید، اما خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. ویژگی مجذوب نماینده و خاص این قاب، به حالت انگشت های دست در پشت قاب بر می شود که خستگی را به کمترین حالت ممکن می رساند. بعلاوه کناره های قاب به گونه ای طراحی شده که تعریق را به صفر می رساند.

به لطف طراحی استاندارد این کاور گلکسی S24 سامسونگ، محل قرارگیری پورت های گوشی به صورت بسیار دقیقی برش خورده و کاربران برای کار با این امکانات گوشی هیچ محدودیتی ندارند. این محصول دوام بسیار بالایی دارد و دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی در اثر استفاده زیاد نخواهد شد. این کاور انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. با استفاده از این محصول دیگر خبری از لکه های چربی و اثر انگشت روی بدنه گوشی نخواهد بود. برند بادیگارد لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین گوشی را کمی بالا آورده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این بخش ها با سطوح برخوردی نداشته باشند.

کیف کلاسوری بادیگارد مدل Flip

اگر در پی یک محصول محافظی می گشت که بتوانید از آن در استایل های رسمی خود بهره ببرید، کیف کلاسوری بادیگارد مدل Flip یک انتخاب بسیار خوب برای شما در این زمینه به شمار می رود. این کاور باکیفیت گلکسی S24 سامسونگ جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و حس بسیار خوبی هنگام استفاده به کاربران می دهد. این محصول از جنس چرم مصنوعی و پلی کربنات فراوری شده و حدود 30 گرم وزن دارد. بنابراین به وزن نهایی گوشی هوشمند شما چندان اضافه نمی نماید. درب های این کیف کلاسوری به آهنرباهای بسیار قدرتمندی مجهز شده اند تا وقتی آن را به هم نزدیک می کنید، سریعاً بسته شود. محل قرارگیری گوشی درون این کیف کلاسوری برای راحتی بیشتر کاربران به صورت ژله ای تعبیه شده است. این کیف در برابر آب نیز مقاومت خوبی دارد.

کیف کلاسوری بادیگارد مدل Flip به طور همه جانبه از بخش های مختلف گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و حتی دکمه های گوشی را نیز پوشش می دهد. به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ، کاربران نیازی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. این محصول قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد که شما می توانید در زوایای مختلفی از گوشی هوشمند خود بهره ببرید. درون این کیف کلاسوری باکیفیت چند جای کارت نیز تعبیه شده تا شما از آن ها به برترین شکل ممکن بهره ببرید. لبه های این کیف محافظ بالاتر از صفحه نمایش طراحی شده که موجب می شود هنگامی که گوشی خود را روی زمین یا یک سطح صاف قرار می دهید، نمایشگر آن با سطح زمین تماس نداشته باشد.

کاور سامورایی مدل Space

بسیاری از کاربران علاقه ای ندارند تا ظاهر مجذوب نماینده گوشی هوشمند خود را از دید سایر کاربران پنهان نمایند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، کاور سامورایی مدل Space را به شما پیشنهاد می کنیم که هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم از تمام بخش های گوشی هوشمند شما به طور کامل محافظت می نماید. این کاور گلکسی S24 سامسونگ باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. سامورایی در طراحی حاشیه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور از لبه های برآمده استفاده کرده تا این بخش های گوشی در تماس مستقیم با سطوح نباشد. ژله ای بودن حاشیه های دور این کاور موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود.

لبه های این کاور، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت بسیار خوبی به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. این محصول از پلاستیک سخت و TPU فراوری شده و ظاهر شفاف آن نیز در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان زرد نمی شود. بعلاوه به لطف ضد آب بودن آن، کاربران هیچ محدودیتی برای شستن این کاور محافظ با آب نخواهند داشت. این کاور به راحتی روی گوشی نصب می شود و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. بعلاوه با استفاده از این محصول، دیگر خبری از بر جای ماندن لکه های چربی و اثر انگشت در این محصول نخواهد بود.

کاور بادیگارد مدل Warrior

کاور بادیگارد مدل Warrior،یک محصول فوق العاده باکیفیت و مجذوب نماینده برای گلکسی S24 سامسونگ است که هم به لطف ساختار شفافش طراحی گوشی شما را از دید سایر کاربران پنهان نمی نماید و هم به صورت ویژه یک پوشش خاص برای محافظت از سیستم دوربین گوشی هوشمند شما دارد. این محصول از جنس پلاستیک TPU و پلی کربنات فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد. محل قرارگیری پورت ها و دوربین با برش های دقیقی ایجاد شده و کاربران برای دسترسی به این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت. وزن این محصول نیز حدود 40 گرم است و شاید کمی در روزهای ابتدایی استفاده از آن، احساس کنید که گوشی شما کمی سنگین شده، اما خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. این محصول ضد آب نیز است و شما در صورت کثیفی به راحتی می توانید کاور را با آب تمیز کنید.

گل سرسبد ویژگی های این محصول درب کشویی سیستم دوربین است. به لطف این سازوکار زمانی که شما از سیستم دوربین گوشی خود استفاده نمی کنید، خیلی ساده می توانید درب آن را ببندید و از آن در برابر حوادث احتمالی محافظت کنید. این کاور محافظ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و آسان می توان گوشی را درون قاب قرار داد یا از آن خارج کرد. حاشیه های این قاب طراحی برآمده ای دارند تا نمایشگر و دوربین گوشی هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف با زمین در تماس نباشند و آسیبی نبینند. بعلاوه روی پورت شارژ و دکمه های گوشی نیز برش های منظمی اجرا شده تا کاربران برای استفاده از امکانات گوشی نیازی به خارج کردن کاور محافظ نداشته باشند. بعلاوه نیازی نیست که نگران برجای ماندن ذرات چربی و اثر انگشت روی این کاور باشید.

کاور نیلکین مدل CamShield Prop

می رسیم به یک کاور محافظ نو با طراحی کاملاً مجذوب نماینده و شیک از برند نیلکین یعنی مدل CamShield Prop. این کاور گلکسی S24 سامسونگ علاوه بر اینکه از همه بخش های گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت می نماید، استراتژی ویژه ای را برای محافظت از سیستم دوربین گوشی مد نظر خود قرار داده است. این محصول از پلی کربنات، پلاستیک TPU و فلز فراوری شده که مقاومت فوق العاده خوبی در برابر ضربات و حوادث احتمالی از خود نشان می دهد. بعلاوه وزن این محصول در حدود 30 گرم است و به وزن نهایی گوشی هوشمند شما چندان اضافه نمی نماید. این محصول درب فلزی مجذوب نمایندهی برای محافظت از سیستم دوربین دارد که همچون پنجره باز و بسته می شود و خیال کاربران را از بابت محافظت از سیستم دوربین گوشی تا حد بسیار زیادی راحت می نماید.

علاوه بر این، این درب فلزی وقتی به سمت بیرون باز می شود، کاور محافظ گوشی شما را تبدیل به یک استند می نماید و شما می توانید از گوشی خود در زوایای مختلفی بهره ببرید. این کاور محافظ از یک بامپر قدرتمند فراوری شده که حاشیه های گوشی شما را به خوبی دربر می گیرد و اثر ضربات وارد شده را تا حد بسیار زیادی کم می نماید. برش های مربوط به دکمه ها و پورت شارژ این کاور به شکل بسیار دقیقی اجرا شده و کاربران در این رابطه با هیچ مسئله ای روبرو نخواهند شد. تکسچر همیشگی نیلکین نیز در پنل پشتی این کاور محافظ دیده می شود تا گوشی از روی دست کاربران سر نخورد. طراحی و ساختار این محصول به گونه ایست که لکه های چربی و اثر انگشت روی آن دیده نمی شوند. برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی بهره ببرید.

منبع: وبلاگ معمای ویژه

منبع: دیجیکالا مگ

به "9 کاور برتر گلکسی S24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 کاور برتر گلکسی S24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید