آپشن های عجیب تویوتا فوررانر خبرساز شد، عکس

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، نسل تازه تویوتا فوررانر 2025 به تازگی معرفی شده و ما می خواهیم بعضی از ویژگی های مجذوب کننده و پنهان آن را معرفی کنیم.

آپشن های عجیب تویوتا فوررانر خبرساز شد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ معمای ویژه و براساس گزارش پدال، پس از 15 سال حضور در بازار، پنجمین نسل تویوتا فوررانر بازنشسته شده است. به این ترتیب فضا برای رونمایی از نسل ششم فوررانر 2025 مهیا گشته و ژاپنی ها این خودرو را با دو تیپ تازه تریل هانتر متمرکز روی آفرود و پلاتینیم لوکس تر ارائه خواهند کرد تا مجموع تیپ های قابل انتخاب به 9 تیپ برسد. برای آنکه با ششمین نسل تویوتا فوررانر 2025 بیشتر آشنا شوید حتماً این 7 ویژگی مجذوب کننده و پنهان را مرور نمایید.

شیشه پشتی برقی

اولین ویژگی مورد اشاره در واقع یکی از قدیمی ترین ویژگی های فوررانر است. باید دوباره بگوییم که تویوتا شیشه پشتی برقی را ارائه نموده است. این ویژگی قبلاً و در آستانه معرفی رسمی فوررانر 2025 معرفی شده بود.

شیشه عقب

دومین ویژگی مجذوب کننده فوررانر تازه از نظر ما بازهم به شیشه های آن ارتباط دارد. ما فکر می کنیم شیشه پشتی این خودرو در پانل سه چهارم جزو ویژگی های جالب شاسی بلند تازه نفس تویوتاست. این شیشه در واقع اشاره ای به دو نسل اول فوررانر است، خودروهایی که از طراحی مشابه در این بخش بهره مند بودند.

تیپ تازه تریل هانتر

همچون وانت پیکاپ تاکوما، نسل تازه فوررانر 2025 نیز با تریم آفرود محور تریل هانتر عرضه خواهد شد. این مدل مانند تیپ TRD Pro به پیشرانه 2.4 لیتری هیبریدی با 326 اسب بخار قدرت مجهز است.

تیپ لوکس پلاتینیم

صحبت از تیپ های تازه این شاسی بلند شد و باید گفت فوررانر 2025 در تیپ سطح بالای پلاتینیم نیز قابل انتخاب خواهد بود. این مدل که پرچم دار خانواده فوررانر است یک پله بالاتر از مدل لیمیتد قرار می گیرد و از جمله ویژگی های آن می توان به صندلی های عقب گرم شونده، برف پاک کن های حساس به باران، هدآپ دیسپلی و تکنولوژی یدک کشی استاندارد اشاره نمود.

قوای محرکه هیبریدی

ما درباره تیپ های تازه تویوتا فوررانر 2025 زیاد صحبت کردیم اما یکی از مهم ترین بخش های خودرو به قوای محرکه مربوط می گردد. برای اولین بار در تاریخ فوررانر با قوای محرکه هیبریدی در دسترس خواهد بود. این پیشرانه به صورت استاندارد در تیپ های TRD Pro، تریل هانتر و پلاتینیم نصب می گردد. پیشرانه یاد شده در بعضی تریم های دیگر به صورت سفارشی قابل انتخاب است.

تجهیزات آفرود

با آنالیز تصاویر فوررانر تازه می توان متوجه آنتی رول بار قطع شونده در مدل های TRD Pro و تریل هانتر شد. گفته می گردد این ویژگی به صورت آپشن در مدل TRD عرضه خواهد شد هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا آپشن موردبحث در یک پکیج ارائه می گردد یا اینکه به صورت مجزا قابل انتخاب است.

دامپرهای منحصربه فرد

هر دو مدل TRD Pro و تریل هانتر از سیستم تعلیق عقب کاراتر سود می برند. مدل های TRD Pro به دامپرهای فاکس QS3 با تنظیمات دستی مجهز هستند درحالی که مدل های تریل هانتر از دامپرهای ARB امو سود می برند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آپشن های عجیب تویوتا فوررانر خبرساز شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپشن های عجیب تویوتا فوررانر خبرساز شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید