اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی اردیبهشت ماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه در همدان، جواد محقق ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره رضوی به همت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش شعر کودک و شعر نوجوان با موضوع احادیث رضوی، برداشت شاعرانه از روایات و معارف آسمانی زیارتنامه امام رضا علیه السلام؛ مناقب، صفات و فضایل آن حضرت؛ کرامات ایشان و جلوه های فرهنگ رضوی همانند علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی و حرم امام رضا (ع) برگزار می گردد.

اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی اردیبهشت ماه برگزار می گردد

وی با بیان اینکه تا به امروز 205 اثر از شاعران استان های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را 15 اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد.وی اضافه نمود: ارزیابی اشعار بلافاصله پس از اتمام مهلت ارسال آثار شروع شده و در هر بخش (کودک و نوجوان) سه نفر به عنوان برگزیده و سه نفر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

محقق از برنامه ریزی برای اجرای بخش های جنبی جشنواره هم اطلاع داد و گفت: در حاشیه مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی با حضور اساتید شعر کودک و نوجوان و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه هنری، اجرای نمایش و نقالی، رونمایی از کتاب و... را از دیگر برنامه های بخش جنبی چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی همدان برشمرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی اردیبهشت ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی اردیبهشت ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید