این چای را بنوشید و لاغر شوید!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، برای کاهش وزن این روزها رژیم های مختلف و تمرینات ورزشی زیادی وجود دارد که همه آن ها برای رسیدن به تناسب اندام مناسب است. اما راهی وجود دارد که به این فرآیند سرعت می بخشد.

این چای را بنوشید و لاغر شوید!

کاهش وزن یکی از موارد پیچیده ای است که باید تحت کنترل این کار را انجام داد. یکی از برترین و طبیعی ترین رژیم های لاغری ،لاغری با چای است. چای باعث می گردد به صورت ارگانیک وزن بدنتان را کاهش دهید و همواره بدن را در سلامتی کامل نگه دارید. وبلاگ معمای ویژه در این مطلب برترین چای برای لاغری را آنالیز می نماید.

چای سبز برای لاغری

چای سبز نه تنها محبوب ترین نوع شناخته شده برای انسان است، بلکه به عنوان یکی از راه های کارآمد برای کاهش وزن است. مطالعات نشان داده است افرادی که این نوشیدنی را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود مصرف می نمایند حدود 2 کیلوگرم بیشتر از افرادی که فقط گاهی از آن استفاده می نمایند وزن خود را از دست می دهند.

چای سیاه برای لاغری

این نوع چای نیز مانند چای سبز به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد به افراد یاری می نماید تا به تناسب اندام برسند. آنتی اکسیدان موجود در این نوشیدنی داغ فلاونو نام دارد و دقیقا مانند کاتچین موجود در چای سبز عمل می نماید و متابولیسم بدنتان را افزایش می دهد و باعث می گردد که چربی های بدن با سرعت بیشتری از بین فرایند.

چای سفید

بر خلاف چای سبز یا چای سیاه که خشک و اکسیدشده هستند چای سفید از گیاهان جوانی که تازه فراوری می شوند برداشت می گردد و به همین خاطر طعم و رنگ متفاوتی دارد. این نیز مانند چای سبز حاوی آنتی اکسیدان کاتچین است و به لاغر شدن شخص یاری می نماید اما کمی ملایم تر از آن به از بین بردن چربی های بدن می پردازد به همین خاطر مناسب رژیم های غذایی سبک تر است.

چای اولانگ

چای اولانگ به دلیل فرآیند اکسیداسیون میانه جایگاهی ما بین چای سبز و سیاه دارد. طعم میوه ای و خاصی که دارد آن را به یک نوشیدنی داغ فوق العاده تبدیل نموده است و یک نوشیدنی سالم برای صبحانه یا شام است.

اولانگ متابولیسم بدن شما را تحریک می نماید و به کاهش وزن یاری می نماید. اما برای استفاده از آن باید آن را با یک رژیم غذایی مناسب جفت کنید و علاوه بر آن تمرینات ورزشی نیز داشته باشید.

چای پونه

مصرف این چای بعد از ناهار خوشمزه و لذیذ باعث کاهش وزن فوق العاده ای می گردد. در حالی که خواص چربی سوزی در دیگر موارد در مواد آنتی اکسیدانی موجود در ترکیب آن ها قرار گرفته است اما این نمونه در واقع با کاهش قند خون و تری گلیسیرید کار می نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 راه چاره برای برطرف سردرد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این چای را بنوشید و لاغر شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این چای را بنوشید و لاغر شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید