داشتن شکم تخت و صورت پر با چند راه حل خانگی

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، همه خانم ها دوست دارند شکم تخت داشته باشند؛ اما با رژیم گرفتن صورتشان لاغر و پیر می گردد. در این مطلب ما به شما چند ترفند خانگی یاد می دهیم تا شکمتان تخت اما صورتتان پر گردد.

داشتن شکم تخت و صورت پر با چند راه حل خانگی

داشتن شکم تخت و صورت پر ممکن است به عوامل مختلفی مانند ژنتیک، سبک زندگی، تغذیه و سطح فعالیت بدنی مرتبط باشد. در این مطلب از مجله اینترنتی وبلاگ معمای ویژه راه حل خانگی برای کاهش شکم و تحت تأثیر قراردادن صورت پر را برای شما آورده ایم.

داشتن شکم تخت و صورت پر با چند راه حل خانگی

همراه ما باشید تا این چند راه حل مفید داشتن شکم تخت و صورت پر را تجربه کنید.

کاهش اندازه مصرف کالری

مصرف کالری بیش از حد، ممکن است منجر به افزایش وزن و چربی در منطقه ها مختلف بدن گردد؛ بنابراین، کاهش مصرف کالری به وسیله رژیم غذایی منظم و متوازن می تواند به کاهش شکم یاری کند. تأکید بر مواد غذایی سالم، میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و منابع پروتئینی مانند ماهی، گوشت سفید و لبنیات را داشته باشید.

ورزش و تمرینات شکمی

ورزش هایی که متمرکز بر منطقه شکم هستند، می توانند به تقویت عضلات شکم و کاهش چربی در این منطقه یاری نمایند. مثال هایی از ورزش های شکمی شامل پیلاتس، انواع Plank (پلانک)، تکواندو، شنا و بازی های تیمی مانند فوتبال هستند. روزانه حداقل 30 دقیقه ورزش را در برنامه خود قرار دهید.

ماساژ و تمرینات صورت

ماساژ صورت می تواند به تقویت عضلات و افزایش جریان خون در منطقه صورت یاری کند. با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن آرگان، روغن زیتون یا روغن نارگیل، تمام صورت خود را با حرکات نرم و دایره ای ماساژ دهید. بعلاوه، تمرینات صورتی مانند رقصاندن ابروها، تقویت عضلات گونه، مکیدن لب ها و نیز تمرینات چانه می تواند به تقویت صورت یاری کند.

ماسک صورت

برای پر شدن صورت می توانید از ماسک صورت نیز استفاده نمایید، بدین طریق که:

  • خیار را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. با این کار در عرض 2 هفته می توانید به پرتر به نظررسیدن صورتتان یاری کنید.
  • گلاب مرغوب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.
  • یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مرباخوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوستتان باقی بماند. بعد از اتمام کار پوستتان را با آب خنک بشویید.

داشتن شکم تخت و صورت پر با آلوئه ورا

برای چاق شدن صورت، ژل آلوئه ورا را به عنوان ماسک صورت استفاده نمایید. در تحقیقات ثابت شده است زنانی که به مدت 90 روز، 1 قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا مصرف می کردند، قابلیت ارتجاعی پوست بهتری نسبت به دیگران داشتند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی وبلاگ معمای ویژه مطلب طالبی برای پوستتان معجزه می نماید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "داشتن شکم تخت و صورت پر با چند راه حل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشتن شکم تخت و صورت پر با چند راه حل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید