بارش برف و باران در 10 استان کشور

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در استان های واقع در غرب، شمال غرب و برخی منطقه ها مرکزی کشور طی امروز و فردا خبر داد و تاکید کرد که در این مدت علاوه بر منطقه ها یاد شده، در برخی منطقه ها شمال شرق کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد.

بارش برف و باران در 10 استان کشور

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی با اشاره به پیش بینی شرایط آب و هوای امروز دوشنبه 16 بهمن ماه اظهار کرد: در برخی منطقه ها استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی و فردا سه شنبه با شدت کمتر در منطقه ها فوق و به صورت پراکنده در شمال شرق بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین بیشینه بارش امروز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال کرمانشاه خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی امروز و فردا در شمال غرب، غرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و برخی منطقه ها شمال شرق و مرکز، وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک و در استان های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی و افزایش دما پیش بینی می شود. همچنین طی این مدت احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس و جاده های این منطقه ها احتمال ریزش بهمن و سنگ از کوه وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا شنبه جوی آرام در کشور برقرار می شود، گفت: امروز تا پایان هفته در بیشتر منطقه ها به جز بخش هایی از جنوب کشور، افزایش نسبی دما رخ می دهد. همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه روز آینده و دریای خزر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

رفیعی آب و هوای امروز مرکز را کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد ملایم و از بعد از ظهر افزایش ابر پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دمای تهران امروز 9 و کمینه دما صفر درجه خواهد بود.

منبع: دنیای سفر

به "بارش برف و باران در 10 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در 10 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید