جزئیات اجرای نمایش غیراخلاقی در یک سرای محله ، رئیس این مجموعه عزل شد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از عزل رئیس سرای محله زعفرانیه در منطقه یک برای اجرای یک نمایش غیراخلاقی اطلاع داد.

جزئیات اجرای نمایش غیراخلاقی در یک سرای محله ، رئیس این مجموعه عزل شد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع وبلاگ معمای ویژه با اشاره به اجرای یک نمایش غیراخلاقی در سرای محله زعفرانیه، اظهار کرد: ما در این خصوص گزارشاتی را دریافت نموده و پیگیری های لازم را برای معین تکلیف این موضوع را انجام دادیم.

نادعلی با اشاره به اینکه متاسفانه در هفته گذشته در یکی از سراهای محلات در منطقه یک شاهد یک اتفاق نامتعارف و نمایش تئاتری نامناسب بودیم، اضافه نمود: این نمایش به گونه ای بود که در آن حرف ها رکیک و نامناسب گفته شده بود و وقتی موضوع را به وسیله شهردار منطقه یک پیگیری کردیم معین شد که این اتفاق در سرای زعفرانیه منطقه یک اتفاق افتاده است؛ وقتی این موضوع را از آقای صباح شهردار منطقه یک پیگیری کردیم شهردار اعلام نمود که سراهای محلات زیرمجموعه معاونت فرهنگی قرار دارند و ما نیز این موضوع را پیگیری کردیم. در نهایت دو روز پیش دستور عزل مدیر سرای محله زعفرانیه به علت نمایش تئاتر نامتعارف صادر شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات اجرای نمایش غیراخلاقی در یک سرای محله ، رئیس این مجموعه عزل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای نمایش غیراخلاقی در یک سرای محله ، رئیس این مجموعه عزل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید