خانه هوشمند تسلا و سامسونگ، آینده دنیا چه شکلی است؟

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، ایسنا نوشت: اولین خانه هوشمند تسلا از اپلیکیشن اسمارت تینگز(SmartThings) شرکت سامسونگ بهره خواهد برد.

خانه هوشمند تسلا و سامسونگ، آینده دنیا چه شکلی است؟

پلتفرم اسمارت تینگز انرژی(SmartThings Energy) به بعضی از محصولات تسلا متصل خواهد شد که اولین آن باتری خانگی پاوروال(Powerwall) است.

  • اگر لامبورگینی وانت بسازد / عکس

به نقل از ورج، کمی قبل از آغاز نمایشگاه CES 2024، تسلا و سامسونگ اعلام کردند که در حال همکاری در زمینه مدیریت انرژی برای خانه های هوشمند هستند. کاربران پلتفرم اسمارت تینگز سامسونگ می توانند به محصولات تسلا مانند باتری خانگی پاوروال متصل شوند تا بتوانند مواردی مانند فراوری انرژی و مقدار مصرف خود را پیگیری نمایند.

هنگامی که اسمارت تینگز به پاوروال متصل می گردد می تواند در تلفن همراه یا تلویزیون سامسونگ، آب و هوای بد را اطلاع دهد. علاوه بر پاوروال، این اپلیکیشن می تواند به سایر محصولات تسلا از جمله وسایل نقلیه الکتریکی، اینورتر خورشیدی و شارژهای دیواری متصل گردد.

به گفته سامسونگ، اتصال پاوروال قرار است در غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES به نمایش درآید اما تا سه ماهه دوم سال 2024 به طور گسترده تر عرضه نمی گردد. این شرکت بعلاوه تاکید نموده است که قابلیت های لیست شده در آن ممکن است تغییر کند، بنابراین زمانی که این موارد واقعا در دسترس قرار بگیرند، ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد.

  • نوجوان 13 ساله ناممکن را ممکن کرد و کامپیوتر را شکست داد

  • این آینه با هوش مصنوعی فکر شما را می خواند

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خانه هوشمند تسلا و سامسونگ، آینده دنیا چه شکلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هوشمند تسلا و سامسونگ، آینده دنیا چه شکلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید