نرم افزار و اپلیکیشن

10 اشتباه در خرید مانیتور نو که باید از آنها خودداری کنید

اگر می خواهید پس از خرید مانیتور احساس پشیمانی نکنید، این مقاله را از دست ندهید؛ به این علت که 10 اشتباه رایج خریداران را برای خرید یک مانیتور نو شرح می دهیم.

8 اردیبهشت 1403

نقاشی با شابلون روی دیوار پذیرایی

نقاشی با شابلون یکی از روش های محبوب و سریع برای تزئین دیوارهای پذیرایی است. از طریق شابلون ها، می توانید طرح های متنوعی را به راحتی بر روی دیوارها اعمال کنید. در این مقاله، به روش نقاشی با شابلون و مزایای آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

6 فروردین 1403

درمان سرطان با سوزنی 500 برابر نازک تر از موی انسان

سوزنی 500 برابر نازک تر از موی انسان می تواند راه را برای توسعه روش های تازه درمان سرطان هموار کند.

24 اسفند 1402

آشنایی با زیست بوم دیجیتال؛ تجربه یکپارچه فناوری

احتمالا شما هم از گجت های مختلفی استفاده می کنید که گاهی احتیاج به ادامه فعالیت خود از یکی به دیگری دارید و یا به هر صورت دیگری می خواهید تجربه روان و یکپارچه ای در همه آن ها داشته باشید و این جاست که مفهوم زیست بوم دیجیتال مطرح می گردد.

22 اسفند 1402

سایدلود برنامه های آیفون برای کاربران ایرانی فعال شده؟

طلسم طولانی مدت اپل خاتمه شب گذشته با انتشار iOS 17.4 شکسته شد. اپل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که کاربران در اتحادیه اروپا می توانند به بارگیری جانبی اپلیکیشن ها (سایدلود) دسترسی پیدا کنند.

16 اسفند 1402

سال 2025 می تواند برترین سال فروش برای بازی های ویدیویی باشد

به نظر می رسد سال 2025 میلادی یکی از بزرگ ترین سال ها برای بازی های ویدئویی خواهد بود.

11 اسفند 1402

راهنمای خرید گوشی خوش دست شیائومی؛ با این گوشی ها، هیچوقت خسته نمی شوید!معرفی 7 گوشی سبک و خوش دست شیائومی

این روزها شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند تمایل به افزایش مقدار نمایشگر این محصولات دارند. این موضوع در کنار استفاده از فلز و شیشه در ساخت دستگاه سبب شده تا وزن گوشی ها هم به بیش از 200 گرم برسد. اما در این بین هستند محصولات زیادی که کمتر از 200 گرم وزن دارند....

13 بهمن 1402

خانه هوشمند تسلا و سامسونگ، آینده دنیا چه شکلی است؟

ایسنا نوشت: اولین خانه هوشمند تسلا از اپلیکیشن اسمارت تینگز(SmartThings) شرکت سامسونگ بهره خواهد برد.

19 دی 1402

حذف تبلیغات در اینستاگرام؛ ترفندهای ساده و کاربردیروش های حذف تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران دنیا است که هر روز به شمار کاربرانش اضافه می گردد. اما از آن جایی که این شبکه اجتماعی در مقایسه با قبل به نوعی می توان گفت تغییر کاربری داده و از محلی ساده برای اشتراک گذاری...

16 آذر 1402

سورپرایز بزرگ یحیی برابر النصر ، 11 جنگجوی سرخ در آزادی معین شدند

سرمربی سرخ ها در بازی برابر النصر قصد ندارد از مهاجم تخصصی در پیشانی هجومی تیمش سود ببرد.

28 شهریور 1402

18 نکته مهم برای جلوگیری از اشتباهات رزرو آنلاین هتل

در گیرودار برنامه ریزی برای سفر و بستن چمدان ها، معمولا چیزهایی را فراموش می کنیم یا اشتباهاتی مرتکب می شویم که برایمان هزینه بردارند.

22 شهریور 1402

مهندسی معکوس پیشرفته ترین خودروی آمریکا در ایران، عکس

دیجیاتو نوشت: معاون علمی رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی بی واسطه با بیان اینکه خودروهای تسلا را آوردیم و آن ها را باز کردیم گفت که قصد دارند از این خودروها الهام بگیرند و دنبال کپی کاری نیستند.

11 شهریور 1402

برداشت داغ: آیا دل تان برای صفحه لودینگ بازی ها تنگ نشده است؟

وقتی در حال نقد بازی های تازه هستم، همیشه حواسم به مواقعی است که حس نوستالژی در حال اثر گذاشتن روی دیدگاهم به بازی است. دقت کنید که گفتم صرفاً حواسم است؛ نگفتم که جلوی اتفاق افتادنش را می گیرم. مثلاً وقتی داشتم بازسازی رزیدنت اویل 4 را بازی می کردم، نوستالژی...

2 مرداد 1402

عرضه تجاری سرویس ذخیره سازی ابری همراه اول با نام ابرهمراهی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، خدمات ذخیره سازی ابری که به ذخیره کردن و دسترسی داده ها و فایل ها در سرورهای راه دور اشاره دارد، به وسیله همراه اول با نام تجاری ابرهمراهی پیاده سازی شد.

26 تیر 1402

سرور مجازی چیست؟ 3 کاربرد اصلی آن

سرور مجازی یا همان Virtual Private Server و به اختصار VPS بخشی از یک سرور فیزیکی اختصاصی کامل است که با تکنولوژی مجازی سازی به چند بخش تقسیم شده است. قصد داریم در ادامه این مطلب ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که سرور مجازی چیست و سپس کاربردهای اصلی استفاده از سرور مجازی...

24 خرداد 1402

شاید بیگانگان در قلب راه شیری کمین نموده باشند!

گروهی از دانشمندان جستجوگر حیات فرازمینی معتقدند که بیگانگان ممکن است در قلب کهکشان راه شیری کمین نموده باشند و پالس های رادیویی را منتشر نمایند.

22 خرداد 1402

آنالیز ردمی A2 پلاس شیائومی؛ برترین گوشی فوق مالی بازار؟

شیائومی که عمده تمرکزش روی فراوری و عرضه محصولات میان رده و مالی بوده، در سال 2023 همچنان به این استراتژی ادامه داده و برای رقابت با رقبای سرسخت و قدرتمندش، گوشی های هوشمند قیمت مناسب و باکیفیتی را به کاربران ارائه نموده که ردمی A2 پلاس، یکی از جدیدترین...

31 اردیبهشت 1402

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت زده می شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس های اشعه ایکس می توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.

2 اردیبهشت 1402

راهنمای عملی خرید اینترنتی لاستیک با قیمت دولتی

خرید اینترنتی لاستیک دولتی را عده ای یک طرح سرکاری یا لااقل غیرجدی می دانند و می گویند، چون از اواسط اسفند پارسال که خبرش منتشر شده تا الان، خودشان نتوانسته اند سفارش خرید لاستیک را نهایی نمایند حتما عیب و ایرادی توی کار است.

27 فروردین 1402

ناسا از زیستگاه مریخی ساخته شده با چاپگر سه بعدی رونمایی کرد

سازمان فضایی آمریکا از یک واحد مسکونی روی زمین رونمایی نموده که قرار است به عنوان محل اقامت آزمایشی برای آماده شدن فضانوردان جهت اعزام به مریخ مورد استفاده قرار گیرد.

23 فروردین 1402
تعداد: (48)