داوران هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران معرفی شدند

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، کاترین داوید از فرانسه، ندیم کرم از لبنان، بهرام شیردل، حمید شانس و حمید سوری از ایران داوران نهایی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران هستند.

داوران هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران معرفی شدند

کاترین داوید کیوریتور فرانسوی و تاریخ شناس هنر است که در حال حاضر سمت معاون موزه ملی هنر مدرن مرکز پومپیدو را بر عهده دارد.

بهرام شیردل معمار در زمینه معماری میان رشته ای و فلدینگ در عرصه بین المللی کار و کوشش نموده و با معماران مطرح جهان همکاری نموده است. وی همچنین در عین دریافت مدال های کریستوفر ورن از کانادا و مدال طلای شهرسازی از چین، سابقه تدریس در دانشگاه های آمریکا و ریاست گروه طراحی ارشد دانشگاه لندن را نیز در کارنامه خود دارد.

ندیم کرم معمار و مجسمه ساز لبنانی در عرصه بین المللی فعالیت دارد. وی مدیر آتلیه طراحی معماری هایسیتوس و فارغ التحصیل مقطع دکترای معماری از دانشگاه ژاپن است.

حمید شانس مجسمه ساز و مدرس دانشگاه های هنر کشور است.

حمید سوری مدرس و منتقد، فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر و معماری از دانشگاه سانتا باربارا کالیفرنیا، نگارنده مقالات متعدد هنری در کنفرانس های ملی و بین المللی است و عضویت در هیات تحریریه مجله هنر فردا و هنر رسانه را در کارنامه خود دارد.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با تم وضعیت از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داوران هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید