دعوت از دختران نوجوان بوشهری برای حضور در المپیاد فیلمسازی دختران حوا

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، عبدالرحیم افروغ به خبرنگار خبرنگاران در بوشهر گفت: المپیاد فیلمسازی دختران حوا به همت بنیاد سینمایی فارابی با همکاری بنیاد بین المللی گوهرشاد در دو بخش ایده و فیلم با شعار ما پای خانواده ایستاده ایم در امسال برگزار می گردد.

دعوت از دختران نوجوان بوشهری برای حضور در المپیاد فیلمسازی دختران حوا

وی ادامه داد: این المپیاد هنری با توجه به جایگاه والای زن در فرهنگ ایرانی- اسلامی و با تاکید بر جایگاه او در همه ابعاد اجتماعی، حقوقی، سیاسی، فرهنگی و ... و بعلاوه توانمندسازی دختران نوجوان ایران عزیز برنامه ریزی شده است تا ایده ها، خلاقیت و استعداد این دختران در عرصه ایده پردازی و فیلمسازی با موضوع المپیاد شناسایی گردد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: دختران نوجوان 14 تا 19 ساله (متولدین 1383 تا 1388) می توانند در المپیاد فیلمسازی دختران حوا شرکت نمایند . ایده ها و فیلم های ارسالی به این رویداد، باید مبتنی بر محور ما پای خانواده ایستاده ایم و بر اساس یکی از این موضوعات؛ یعنی پدر قهرمان من...، از مادرم آموخته ام...، خواهرم برترین دوست من...، برادرم، دوست شجاع من... و سرزمینی به نام خانه... طراحی و فراوری شوند.

افروغ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به المپیاد فیلمسازی دختران حوا را 31 خرداد ماه 1402 اظهار داشت و یادآور شد: متقاضیان شرکت در این رویداد معتبر هنری می توانند به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام در این رویداد حضور بیابند. بعلاوه لینک ثبت نام در وبسایت بنیاد سینمایی فارابی www.fcf.ir و وبسایت جشنواره کودک www.icff.ir قابل مشاهده است.

به گزارش ایبنا، المپیاد فیلمسازی دختران حوا 19 تا 23 تیرماه 1402 به همت بنیاد سینمایی فارابی با همکاری بنیاد بین المللی گوهرشاد برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دعوت از دختران نوجوان بوشهری برای حضور در المپیاد فیلمسازی دختران حوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از دختران نوجوان بوشهری برای حضور در المپیاد فیلمسازی دختران حوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید