روایت بازیگری که به بازدید تایتانیک رفت

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، آلن استرادا در یک ویدئو یوتیوب که به وسیله رویترز گزارش شده، گفت در سفری که سال گذشته با زیردیایی تایتان برای غواصی در اطراف کشتی تایتانیک داشته، منبع انرژی زیردریایی به طور غیرمنتظره ای قطع شده و همین امر زمان او را برای بازدید از کشتی غرق شده تایتانیک کوتاه نموده است.

روایت بازیگری که به بازدید تایتانیک رفت

دیلی میل گزارش داد که او سال گذشته 150 هزار دلار برای غواصی در کنار کشتی تایتانیک پرداخت نموده است. با وجود این مسائل، این بازیگر به دیلی میل گفت که قبل از سفر از خطرات غواصی مطلع شده است و اعلام کرد: بدیهی است که بزرگترین نگرانی من از دست دادن جانم بود. ما از خطراتی که می پذیریم مطلع هستیم. این تعجب آور نیست.

روز یکشنبه، پنج نفر با زیردریایی تایتان برای بازدید از بقایای کشتی غرق شده تایتانیک به عمق اقیانوس رفتند که دو ساعت پس از شروع سفر ارتباطش با کشتی روی سطح آب قطع و ناپدید شد. تیم های جست وجو روزهای بعد را صرف جست وجوی منطقه در کوشش برای یافتن این زیردریایی کردند.

روز پنجشنبه، آوارهایی در نزدیکی لاشه کشتی تایتانیک کشف شد که گارد ساحلی ایالات متحده می گوید متعلق به زیردیایی تایتان متعلق به کمپانی OceanGate است و مرگ هر پنج سرنشین ناپدیدشده آن نیز تایید شد.

آلن استرادا اولین مسافری نیست که در خصوص مسائل مربوط به زیردریایی و نگرانی های ایمنی مورد آنالیز قرار گرفته است. مایک ریس نویسنده مجموعه انیمیشن های سیمپسون ها که چهار غواصی با زیردریایی تایتان داشته است، گفت که در سفرهایش مسائل ارتباطی وجود داشته است. او به سی ان ان گفت: من آن قدر که آب های عمیق را مقصر می دانم زیردریایی را مقصر نمی دانم.

جیمز کامرون کارگردان فیلم معروف تایتانیک که برای ساختن این فیلم در سال 1997 در مجموع 33 بار برای بازدید از کشتی غرق شده غواصی نموده و مستندی هم درباره این جست وجوها ساخته، درباره فاجعه زیردریایی تایتان گفت: بسیاری از افراد جامعه مهندسی در خصوص این زیردریایی بسیار نگران بودند و حتی نامه هایی به شرکت نوشته و اعلام نموده بودند این زیردریایی برای حمل مسافر بیش از حد تجربی است و احتیاج به تاییدیه های بیشتری دارد.

این کارگردان آمریکایی بعلاوه گفت: از شباهت این فاجعه به خود فاجعه تایتانیک شگفت زده ام. آن جا هم بارها به کاپیتان درباره کوه یخ پیش روی کشتی هشدار داده شد، و با این حال او در یک شب بدون ماه با سرعت تمام داخل یک میدان یخ شد و در نتیجه بسیاری جان باختند.

منبع: گردشبان

به "روایت بازیگری که به بازدید تایتانیک رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت بازیگری که به بازدید تایتانیک رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید